![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om mama Rousseau te parafraseren: Hypocrisie en bochtenwerk hangen samen.
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De stekker uit Lijst Dedecker
Hoe de doorstart van Lijst Dedecker er dan toch niet kwam: ‘Egbert Lachaert zei: ‘Als ik nog 5 parlementsleden vind om mee over te stappen, heeft De Croo geen meerderheid meer’’ . De reconstructie van een jaar vol spectaculaire manoeuvres, wilde plannen en gebroken beloftes. https://www.humo.be/nieuws/hoe-de-do...meer~b83d4b01/ Lachaert liet zich omkopen met een twee plaats op een kieslijst. Je hoeft niet te vragen wat een verraders en postjesjagers het blauwe nest herbergt.
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zal bedoelen: de eerste plaats op de lijst van Oost-Vlaanderen. Ach, het is dat varken zijn eigen schuld. Het enige nuttige dat de vld nog kan doen, buiten het zichzelf helemaal onbenullig maken, is die Lafchaert de juiste rekening te presenteren. De Gentse Doos (Stephanie dus) mag dan, nadat ze de senaat afgeschaft kan krijgen, naar de nva komen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 21 november 2023 om 16:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...en de tweede plaats op de lijst gaat naar Egbert Lachaert. De clan De Gucht hun poging om die plaats vast te krijgen voor J-J is mislukt. JJDG gaat naar de kamerlijst. Derde plaats.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vechten voor het laatste potentiële postje. ![]()
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/11...zoek-aan-kiev/ Hopelijk haalt ze haar zetel niet binnen. Belgische politici hebben niets verloren en niets te zoeken in de Oekraïense gebieden. Lange Leve Wilders !
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 27 november 2023 om 09:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Altijd maar kappen op het VB maar alle misdaden door die partij (Sihamegate en alle betrokkenen) zijn blijkbaar oké. Voor mij is het heel duidelijk wie er dan de wappie is. De Croo, Somers, Rutten, El Kaouakibi, De Gucht en Verhofstadt.. Als dit mensen zijn die je steunt, ben je gewoonweg een halve gare
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben ik even benieuwd of de kiezer deze deserteur blauw gestampte kloten gaat bezorgen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |