![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hm, bij sukkelaars misschien. Alleszins, ik zou iedereen aanraden van als je toch perse wil stampen tegen iemand die nog rechtstaat, van sowieso onder de knie te trappen, want anders is de kans groot dat ze je voet vast hebben. Twee keer raden wat er dan allemaal met u gaat gebeuren.
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allee ja, ik heb dat zakmes dus bij , maar kan makkelijker iemand vermoorden met mijne laptop of met de riem van mijn tas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240122_93230313 Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was nochtans de militaire dokter die me dat vertelde.
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus nee, ik heb het geen seconde jammer gevonden dat ik niet in't leger ben geweest. Ik had op dat moment andere katten te geselen.
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overigens: deze draad ging over zakmessen en de laatste drie pagina's is er nog welgeteld 1 zakmes gepasseerd...
![]()
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 22 januari 2024 om 10:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 22 januari 2024 om 11:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een heel goed mes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om dan, na een paar pagina's, over te schakelen op de meer gedetailleerde uitleg zoals soorten staal en locking-mechanismes. Maar nee, na een paar pagina's ging het plots over bange mannen, legaliteit, wapens en wetten allerhande... Soms gaat een draad een heel andere richting uit dan dewelke de TS voor ogen had eh?
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik spijtig vind.
Een zakmes bij zich hebben, buiten omstandigheden van werk of geloofwaardige vrijetijdsbesteding (kamperen ...), en "binnen omstandigheden" die doen twijfelen aan je bedoelingen ('s avonds in een uitgangsbuurt ...) zou moeten verboden worden met een geldboete en met voorwaardelijke gevangenisstraf/enkelband.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, als je met zo'n resem aan uitzonderingen ed. moet beginnen gaat het een ondoenbare taak worden om dat te controleren.
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat ge iemand half lam kon kloppen met uw sleutelbos dat vergaten ze dan ook weer, allee ja, geen enkel systeem is foolproof dus. Laatst gewijzigd door Herr Flick : 22 januari 2024 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() ..
Laatst gewijzigd door Bach : 22 januari 2024 om 12:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() Als roken verboden is dient men misschien ook de briquets af te geven aan de ingang? Wat denk ge Schoof? Nog iets om te verbieden. Noteer het voor de NVA vergadering.
Laatst gewijzigd door Bach : 22 januari 2024 om 12:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergelijk: op kleine smalle boerenbuitenwegen in asfalt of beton mag je max 70. Maar ome agent kan dat niet controleren, wegens tijdsgebrek en geen plaats/geld om daar overal apparatuur te plaatsen. Toch is die algemene snelheidsbeperking nuttig en nodig. Als ome agent een paar agressieve baasjes controleert in een uitgangsbuurt tijdens uitgangsuren, dan heeft hij met mijn voorstel iets om op papier te zetten. In jouw lakse leefwereld, kan hij enkel knorren, die oude ome agent.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |