![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? Kritisch bekijken van nieuws en toetsing aan de feiten. Fake news? Selectieve feiten? Of is het een correcte weergave van de feiten? Een zoektocht naar de waarheid. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In gans mijn loopbaan heb ik totaal geen nood gehad aan het Frans maar de laatste 15 jaar meer en meer aan het Engels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar niet lokaal. Dus Vooruit mag samenwerken met de PVDA in Zelzate, dan mag de N-VA ook samenwerken met het VB in Antwerpen, of in de Vlaamse regering ,maar niet federaal. ![]() Daar heeft Bouchez zich mooi in de voet geschoten. ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 2 april 2024 om 21:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraag het eens na bij jullie grote voorgangers Verschaeve, Declercq, Degrelle en consoorten. Of aan hun huidige opvolgers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beschuldig je mij ergens van, daiwa ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bouchez zei toch dat hij elke samenwerking uitsluit met een partij die samenwerkt met het VB of PVDA. Dan is dat toch een volkomen logische vraag want Vooruit werkt samen met PVDA. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beschuldig je mij ergens van, daiwa ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verhofstadt, De Croo. Die zijn allemaal van de diepblauwe familie uit Oost-Vlaanderen. Daar kan je nog eens gas geven op de autostrade. ![]() De snaren van het instrument kunnen niet te gespannen of te slap zijn om het degelijk te bespelen. Toch? Deze leuze heb jij perfect onder de knie.
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je weet even goed als De Vadder dat Bouchez het had over de hypothetische situatie moest een partij in Wallonië de communisten in het bestuur opnemen. Niet over een bollenwinkel zoals Zelzate.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn hier weet wat lastige klanten.
![]() Hier; we zeggen dat heel deze bende bevlekt is. We bevuilen de hele clan. Ze stinken en ze zijn lelijk. Hahaha, Degrelle, Declerq. Zolang de olie dollars vloeien en de silicon valley agenda uitgerold wordt. Maar zo is het niet hé. Ik ben niet zo'n koude neo-liberaal.
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen fetishtaal, jij wel? Ik spreek vlot Frans (opgegroeid in het Brusselse) en ik vind de verplichting om Frans als enige tweede taal in de Vlaamse scholen op te leggen, een politieke beslissing die niks met onderwijs te maken heeft. Als we om de opvoeding van onze kinderen zouden geven, zouden we ze eerst goed Engels leren, van in de lagere school, en daarna keuze geven tussen Frans, Duits of Spaans.
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |