Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 juni 2024, 21:43   #81
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Volgens Connard waren er tientallen ruige mannen die hem bedreigden.
Volgens de politie ging het om 4 voorbijgangers die niet eens bleven staan.
Connard beweerde niet meer te zullen drinken tot aan de verkiezingen.
Ik vrees dat hij weer hervallen is, of zoals ze in West-Vlaanderen zeggen: dat hij weer canard is...
Roma, oudere minder esthetische punkers en glasboladepten: let op voor matrakken.
Vrouwen die hun mondje niet alleen gebruiken om oneliners te plaatsen: opgepast dat uw telefoonnummer niet in Connard zijn GSM staat.
Oud 6 juni 2024, 21:49   #82
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Herman Brusselmans over Rousseau.

https://www.goplay.be/video/de-tafel...geen-racist-is

Ik kan me daar 100% bij aansluiten.
Zelfs partijgenoten van Rousseau reageerden furieus en vonden hem een racist na zijn uitspraak over Molenbeek dat hij zich daar niet thuis voelde.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2024, 21:59   #83
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja… Wie weet wat u eruit gaat flappen als u goed dronken bent.
Wat er nuchter in zit komt er zat uit als de remmingen los zijn.
U bent toch niet zo naïef te geloven dat Rousseau nuchter nog nooit racistische uitspraken buiten die ene keer dat de politie het vast stelde?

Laatst gewijzigd door daiwa : 6 juni 2024 om 21:59.
Oud 6 juni 2024, 22:02   #84
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Goed dat u het zegt. Zoals Tom van Grieken het al eerder "den Connor" voor de voeten wierp: "Verdienen anderen dan ook een tweede kans? Ook de Vlaams Belangers?"

En daarop kwam er geen antwoord. Voor "den Connor" hangt het krijgen van een tweede kans dus blijkbaar af van welke politieke kleur je hebt. In een bepaalde richting mag schijnbaar wel de steen worden geworpen.
Van Grieken zette hem daar volledig klem !
Oud 6 juni 2024, 22:05   #85
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Goed dat u het zegt. Zoals Tom van Grieken het al eerder "den Connor" voor de voeten wierp: "Verdienen anderen dan ook een tweede kans? Ook de Vlaams Belangers?"

En daarop kwam er geen antwoord. Voor "den Connor" hangt het krijgen van een tweede kans dus blijkbaar af van welke politieke kleur je hebt. In een bepaalde richting mag schijnbaar wel de steen worden geworpen.
Van Grieken geeft Maselati Dewintel nochtans ook een tweede kans.
Oud 6 juni 2024, 22:09   #86
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Volgens Connard waren er tientallen ruige mannen die hem bedreigden.
Volgens de politie ging het om 4 voorbijgangers die niet eens bleven staan.
Connard beweerde niet meer te zullen drinken tot aan de verkiezingen.
Ik vrees dat hij weer hervallen is, of zoals ze in West-Vlaanderen zeggen: dat hij weer canard is...
Roma, oudere minder esthetische punkers en glasboladepten: let op voor matrakken.
Vrouwen die hun mondje niet alleen gebruiken om oneliners te plaatsen: opgepast dat uw telefoonnummer niet in Connard zijn GSM staat.
Als je links bent wordt je dat allemaal vergeven.
Oud 6 juni 2024, 22:13   #87
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die wordt dan wafelbakster voor het VB. Liefst op de IJzerwake.
Dat heb je gepikt van panda die in het begin van zijn forumcarriere likkebaarde van mijn feestmenu, en mij later promoveerde tot kokkin van de IJzerwake.

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=364

De IJzerwake heeft bij mijn weten geen kokkin, maar toch bedankt voor het compliment. Hahahahahahahahahahahahaha!

De VLD is vandaag op sterven na dood, maar de IJzerwake bestaat nog altijd. Het Vlaams Belang is bijna vier keer zo groot als het flutpartijtje van jouw onovertroffen dweil, en over drie dagen zijn het verkiezingen. Dat wordt pas genieten!

Ik ben te oud om nog naar evenementen te gaan of deel te nemen
aan (vreedzame) betogingen, maar ik geniet nog altijd bij de gedachte aan de IJzerwake.
Daar gebeurden leuke dingen, hoor! BUBbels bijvoorbeeld die een nummertje kwamen opvoeren terwijl de priester die de mis las ongelovig toekeek. In blote bovenlijven beschilderd met de Belze kleurtjes, en als gekken zwaaiend, sprongen ze op het podium. Je had ze moeten zien lopen, nagezeten door een paar boze blokkers. Buiten ikzelf waren er twee andere forummers getuige van de kleurige BUBbelshow. Hahahahahahahahahahaha!

De Belgische helden zijn heelhuids van het terrein afgeraakt, maar werden daar door de politie opgewacht. Ochaaarme toch. Die jammerende slachtoffertjes van de grote Vlaemsche vijand.

Zeg System, heb je echt niks beters om wraak op mij te nemen dan een van haat verwrongen verzinsel? Is er écht niks anders waarop je mij kunt pakken? Met een link als bewijs van mijn criminele verleden?

Laatst gewijzigd door Knuppel : 6 juni 2024 om 22:18.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2024, 22:43   #88
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Normaal zou ik niet meer reageren tot op de dag na de verkiezingen. Maar vermits u mij erbij betrekt, moet ik wel antwoorden.

Boe boe boe?

Dat is niet wat ooggetuigen zeggen.

Een andere ooggetuige hoort de jongeren – vanop meters afstand – uithalen richting Rousseau. De teneur : “Waar zit dieje homo? Vuil janet! Dat café zit hier vol met sukkelaars. We zullen hem straks eens onder handen pakken.”Nog een andere roept: “Wacht tot hij straks buitenkomt, we zullen hem eens onder handen pakken. We zullen straks eens terugkomen.

Die exacte bewoordingen worden (veel later) tegengesproken door D'haeseleer en de korpschef. Zij spreken van “boegeroep van vier dronken jongeren” die – dixit D'haeseleer – “meteen weer vertrekken.” Dat laatste strookt alvast niet met wat ooggetuigen ons vertellen.

(Nieuwsblad)

Dat is heel wat wat anders dan “boe, boe, boe”.

oei oei, dronken Jongeren, ... zijn dat brusselse jongeren of wat moet ik mij daarbij voorstellen ?

en zo 4 zatte schijters, die pakt ge met een paar man uit zo een traditioneel sossen cafe toch wel aan zeker wat is dat nu.

Laatst gewijzigd door Herr Flick : 6 juni 2024 om 22:44.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2024, 22:49   #89
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
oei oei, dronken Jongeren, ... zijn dat brusselse jongeren of wat moet ik mij daarbij voorstellen ?

en zo 4 zatte schijters, die pakt ge met een paar man uit zo een traditioneel sossen cafe toch wel aan zeker wat is dat nu.
Hela Herr Flick. Zegt ge nu dat Rousseau er met de matrak op moest kloppen.
Oud 6 juni 2024, 22:55   #90
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Knuppel, je gaat het niet geloven maar de Guy is wel nog Tania haar vriendje geweest toen ze pubers waren…
https://www.youtube.com/watch?v=R49ZGi34r5w
Oud 6 juni 2024, 22:58   #91
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Hela Herr Flick. Zegt ge nu dat Rousseau er met de matrak op moest kloppen.
daar heeft m de ballen niet voor,

maar in zo een sossen cafe is doorgaans wel het soort volk aanwezig dat dat wel even voor hem doet.

kom ik zal het anders stellen, moesten ze die vozen hier op t straat aanvallen en ik zie dat gebeuren, dan zal het die gasten hun beste dag niet zijn. Ook al is het mijne maat niet. Ne zwakkere op straat aanvallen dat laat ik niet gebeuren.
Oud 6 juni 2024, 22:59   #92
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
daar heeft m de ballen niet voor,

maar in zo een sossen cafe is doorgaans wel het soort volk aanwezig dat dat wel even voor hem doet.

kom ik zal het anders stellen, moesten ze die vozen hier op t straat aanvallen en ik zie dat gebeuren, dan zal het die gasten hun beste dag niet zijn. Ook al is het mijne maat niet. Ne zwakkere op straat aanvallen dat laat ik niet gebeuren.
Zeg dat maar niet tegen de wokers van het VB of ze zeggen dat ge een racist zijt!
Oud 6 juni 2024, 23:00   #93
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Dat heb je gepikt van panda die in het begin van zijn forumcarriere likkebaarde van mijn feestmenu, en mij later promoveerde tot kokkin van de IJzerwake.

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=364

De IJzerwake heeft bij mijn weten geen kokkin, maar toch bedankt voor het compliment. Hahahahahahahahahahahahaha!

De VLD is vandaag op sterven na dood, maar de IJzerwake bestaat nog altijd. Het Vlaams Belang is bijna vier keer zo groot als het flutpartijtje van jouw onovertroffen dweil, en over drie dagen zijn het verkiezingen. Dat wordt pas genieten!

Ik ben te oud om nog naar evenementen te gaan of deel te nemen
aan (vreedzame) betogingen, maar ik geniet nog altijd bij de gedachte aan de IJzerwake.
Daar gebeurden leuke dingen, hoor! BUBbels bijvoorbeeld die een nummertje kwamen opvoeren terwijl de priester die de mis las ongelovig toekeek. In blote bovenlijven beschilderd met de Belze kleurtjes, en als gekken zwaaiend, sprongen ze op het podium. Je had ze moeten zien lopen, nagezeten door een paar boze blokkers. Buiten ikzelf waren er twee andere forummers getuige van de kleurige BUBbelshow. Hahahahahahahahahahaha!

De Belgische helden zijn heelhuids van het terrein afgeraakt, maar werden daar door de politie opgewacht. Ochaaarme toch. Die jammerende slachtoffertjes van de grote Vlaemsche vijand.

Zeg System, heb je echt niks beters om wraak op mij te nemen dan een van haat verwrongen verzinsel? Is er écht niks anders waarop je mij kunt pakken? Met een link als bewijs van mijn criminele verleden?
Waar kunnen we uw wafels eens komen proeven, of kunt ge die samen met een kookwekkerke en ne halve liter van Guy's chocomouse niet ergens te koop aanbieden. Een soort van VB. feestpaket bvb.
Oud 6 juni 2024, 23:02   #94
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zeg dat maar niet tegen de wokers van het VB of ze zeggen dat ge een racist zijt!
precies of ik zou daar van wakker liggen.
Oud 6 juni 2024, 23:43   #95
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waar kunnen we uw wafels eens komen proeven, of kunt ge die samen met een kookwekkerke en ne halve liter van Guy's chocomouse niet ergens te koop aanbieden. Een soort van VB. feestpaket bvb.
Over chocomousse gesproken. Mijn schatteke heeft alle sterrenhotels bezocht, met of zonder mij erbij, en vindt mijn chocomousse de beste ter wereld.

Hij is geen fan van biscuit van bij de bakker, maar de mijne kan hij niet weerstaan. Ik zou er met de vingers in de neus alle bakwedstrijden mee winnen, beweert hij. Licht, lekker, en prachtig om te zien.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Een "nieuweling" die zich vandaag pas registreerde, en die weet heeft van mijn standpunten ter zake én van het etentje met Robert t?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pandareus
En die nog goed weet hoe je na een héél gedetailleerde beschrijving van een gerecht zelfs een sollicitatie kreeg van SuperStaaf om ook eens te mogen komen eten.

Toegegeven, ik zat toen ook te kwijlen boven mijn klavier.
http://forum.politics.be/showpost.ph...60&postcount=6
Oud 7 juni 2024, 06:37   #96
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja… Wie weet wat u eruit gaat flappen als u goed dronken bent.
Van alles maar geen smerige klap die bedoeld is om mensen te kleineren.
Oud 7 juni 2024, 06:37   #97
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Géén sterke drank voor tradwives!
Porto!
Oud 7 juni 2024, 06:45   #98
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Pas op voor voedselvergiftiging. Het ligt hier op de loer.

Eind goed alles goed.
Vooruit-politicus Conner Rousseau beeft donderdagavond opnieuw met kiezers gesproken in het café in Ninove waar hij woensdagavond vroeger dan gepland was vertrokken van een campagnebijeenkomst, naar eigen zeggen omdat er bedreigingen werden geuit. Alles verliep rustig.

De Oost-Vlaamse lijstduwer bleef nog tot laat op de avond debatteren met mensen. "Er waren nog veel vragen", zegt hij. "Over van alles, Heel veel vragen gaan over het niveau van het onderwijs, goeie kinderopvang, over Nederlands als taal, met steeds meer mensen die het Nederlands niet machtig zijn. En over de koopkracht, hogere lonen en betere pensioenen."

De koningskroon van King Connah ligt in het bereik van en voor Rousseau.
Edoch, eerst zien en dan geloven .

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 7 juni 2024 om 06:46.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2024, 06:56   #99
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Eind goed alles goed.
[i]Vooruit-politicus Conner Rousseau beeft donderdagavond opnieuw met kiezers gesproken in het café in Ninove waar hij woensdagavond vroeger dan gepland was vertrokken van een campagnebijeenkomst, naar eigen zeggen omdat er bedreigingen werden geuit. Alles verliep rustig...
Natuurlijk verliep alles rustig, net zoals de eerste keer.
Connard is een leugenaar.
Hij wil een verhaaltje ophangen dat hij "bedreigd" werd, maar dat hij zo "dapper" was dat hij het gevaar getrotseerd heeft.
Oud 7 juni 2024, 07:01   #100
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Natuurlijk verliep alles rustig, net zoals de eerste keer.
Connard is een leugenaar.
Hij wil een verhaaltje ophangen dat hij "bedreigd" werd, maar dat hij zo "dapper" was dat hij het gevaar getrotseerd heeft.
De vraag is nochtans of CR zijn bijeenkomst met een bomvolle zaal voor een pruts zou annuleren. Ik denk van niet.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 7 juni 2024 om 07:19.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be