Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 juni 2024, 07:29   #81
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Fascisten!
De schoolsluitingen en de miljard mensen die ze in armoede hebben geduwd heeft voor miljarden aan verloren levensjaren gezorgd, die zaken zijn al decennia goed onderzocht, dat is minstens vergelijkbaar met wat de Nazies voor elkaar hebben gekregen.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2024, 07:59   #82
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Dat telt natuurlijk niet als ze lobbyen met de fabrikant en zelfs zeldzame tromboses verkopen als klassieke tromboses om verder te kunnen liquideren terwijl ze cashen.
Als het echt ging om een of ander duister plan tot 'linquidatie', dan hebben 'ze' met die vaccins wel echt een ondoeltreffend middel gekozen. En u geeft het zelfs aan: de bijwerkingen zijn... zeldzaam.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2024, 08:02   #83
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Als het echt ging om een of ander duister plan tot 'linquidatie', dan hebben 'ze' met die vaccins wel echt een ondoeltreffend middel gekozen. En u geeft het zelfs aan: de bijwerkingen zijn... zeldzaam.
Hun plan was mss niet duister, maar ze hebben wel gelogen over neveneffecten, en zij die erover logen of ze minimaliseerde zijn medeplichtig aan doodslag.
Bij AstraZeneca waren er voldoende tromboses om niet meer van een veilig vaccin te spreken.
Oud 29 juni 2024, 08:05   #84
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Babylonische lobbyhoeren!!!!
Vaccinazi!

MVR heeft meer doden op zijn geweten dan VB. Hij is dus naar eigen oordeel minstens 100 maal zo erg als VB. Mensenmoordenaar . Wat wijzen naar VB maakt dat niet ongedaan. Actions - Words.

Hoe kunnen mensen ooit vertrouwen hebben als de grootste fascisten de "goei" zijn en er nog mee wegkomen ook?
Ja, over die 'goei' gesproken:

Citaat:
Covid: Putin says Sputnik vaccines 'reliable as Kalashnikovs'
7 May 2021

President Vladimir Putin has heralded Russia's vaccine offering as "reliable as a Kalashnikov assault rifle".

The comment was made during a video conference on Thursday with Deputy Prime Minister Tatyana Golikova.

It came as the country's health officials registered a single-dose version of the Sputnik V vaccine on Thursday, dubbed Sputnik Light.

Mr Putin's comparison referenced the Soviet Union-era weapon that remains popular and widely used still today.

He was quoting a comment originally made by an Austrian doctor earlier this year about the jab's efficacy.

The Sputnik V vaccine works in a similar way to others developed by Oxford/AstraZeneca and Janssen/Johnson & Johnson. It uses a cold-type virus, engineered to be harmless, as a carrier to deliver a small fragment of the coronavirus to the body.

Critics of the Putin administration were sceptical when the vaccine was given speedy regulatory approval in Moscow last year, but late-stage trials have found it offers high levels of protection against Covid-19.

The two-dose version of the jab has now been authorised in dozens of other countries around the world.
https://www.bbc.com/news/world-europe-57016265
Oud 29 juni 2024, 08:08   #85
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hun plan was mss niet duister, maar ze hebben wel gelogen over neveneffecten, en zij die erover logen of ze minimaliseerde zijn medeplichtig aan doodslag.
Bij AstraZeneca waren er voldoende tromboses om niet meer van een veilig vaccin te spreken.
'Ze'?

Al eerder heb ik aangetoond dat er al op de bijsluiter uit 2021 vermeld stond wat de mogelijke neveneffecten waren.

En alles in zijn perspectief zien:

Citaat:
This compares with reports up to 28 April to the MHRA of 242 thrombosis events with low platelets out of a total of 22.6 million first doses of AZ vaccine given ...
https://www.publichealth.hscni.net/s...7_21_final.pdf
Oud 29 juni 2024, 08:09   #86
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
'Ze'?

Al eerder heb ik aangetoond dat er al op de bijsluiter uit 2021 vermeld stond wat de mogelijke neveneffecten waren.

En alles in zijn perspectief zien:

https://www.publichealth.hscni.net/s...7_21_final.pdf
MVR en andere virologen. Ge moet met uw google niet afkomen want ik heb het ze zelf horen zeggen.

Allemaal in koor "heeft niets met het vaccin te maken, vaccins zijn veilig en effectief"
Of zeldzame tromboses met een klassieke vergelijken.
De bijsluiter mag het wel vermelden, het kwam voldoende voor om niet meer van een veilig vaccin te spreken; en al zeker niet bij jongeren die bij pfizer hartontstekingen opdeden.

Aansprakelijkheid voor vaccinazi is nodig om vertrouwen te herstellen. Ze zijn corrupt.

Laatst gewijzigd door CUFI : 29 juni 2024 om 08:17.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2024, 08:17   #87
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kunt u dan statistisch aangeven dat het risico op tromboses groter is bij AZ dan bij bijvoorbeeld Pfizer?
Oud 29 juni 2024, 08:18   #88
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
"een overheid heeft ooit gelogen" dus ik kan altijd elke cijfer in twijfel trekken.

Heb je enige reden om aan te nemen dat belgie nu gelogen heeft over die cijfers?
Ik heb dat niet gezegd en hoef het dus niet te bewijzen.
Jij daarentegen hebt wel cijfers aanvaard met als "argument" dat ze van de overheid komen. Dat gezagsargument zouden we dan maar zondermeer moeten slikken?
Het is dus aan jou om te bewijzen dat de cijfers waar je mee afkomt correct zijn.
* "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23)
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2024, 08:20   #89
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
MVR en andere virologen. Ge moet met uw google niet afkomen want ik heb het ze zelf horen zeggen.

Allemaal in koor "heeft niets met het vaccin te maken, vaccins zijn veilig en effectief"
Of zeldzame tromboses met een klassieke vergelijken.
De bijsluiter mag het wel vermelden, het kwam voldoende voor om niet meer van een veilig vaccin te spreken; en al zeker niet bij jongeren die bij pfizer hartontstekingen opdeden.

Aansprakelijkheid voor vaccinazi is nodig om vertrouwen te herstellen. Ze zijn corrupt.
Dan zult u toch met data moeten kunnen aantonen dat er procentueel meer kans is op complicaties bij de coronavaccins in vergelijking met andere medische producten waarvan men zegt dat ze "veilig en effectief" zijn.
Oud 29 juni 2024, 08:21   #90
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dan zult u toch met data moeten kunnen aantonen dat er procentueel meer kans is op complicaties bij de coronavaccins in vergelijking met andere medische producten waarvan men zegt dat ze "veilig en effectief" zijn.
Hoe doe ik dat als ze die kennis als sterfte door trombose en niet door het vaccin registreren?
Oud 29 juni 2024, 08:26   #91
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoe doe ik dat als ze die kennis als sterfte door trombose en niet door het vaccin registreren?
Kuch. Hoe weet u dan dat AZ veel tromboses veroorzaakt? Op basis van welke data? Of gewoon uw dikke duim?

Hoe zit het trouwens met uw oordeel over de bijwerkingen van het Russisch vaccin Sputnik, toch uitgevonden en gepromoot in het land waarvan u de leider tot de echte 'goei' rekent?
Oud 29 juni 2024, 08:32   #92
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kuch. Hoe weet u dan dat AZ veel tromboses veroorzaakt? Op basis van welke data? Of gewoon uw dikke duim?

Hoe zit het trouwens met uw oordeel over de bijwerkingen van het Russisch vaccin Sputnik, toch uitgevonden en gepromoot in het land waarvan u de leider tot de echte 'goei' rekent?
Ik wist het blijkbaar en het was zodanig bekend dat MVR via tv die doden door zeldzame tromboses vergeleek met een klassieke trombose.

Waarom zou ik zoiets uit mijn duim zuigen?

Laatst gewijzigd door CUFI : 29 juni 2024 om 08:32.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2024, 08:47   #93
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waarom zou ik zoiets uit mijn duim zuigen?
Graag uw bron.

En ik schreef het eerder al: alles in zijn perspectief zien. Ik haal nog een andere bron aan:

Citaat:
There are 51 cases of TTS associated with the AstraZeneca vaccine cited in the U.K.-based class action suit. The Centers for Disease Control and Prevention notes that there are roughly four cases of the condition reported per one million administered doses of the Johnson & Johnson vaccine which, like the AstraZeneca, is an “adenovirus” vaccine.
https://news.northeastern.edu/2024/0...e-blood-clots/

4/1.000.000

En u schildert de vaccins dan af als "een middel om mensen te liquideren". Dan is dat middel wel hoogst ondoeltreffend.
Oud 29 juni 2024, 08:50   #94
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Graag uw bron.

En ik schreef het eerder al: alles in zijn perspectief zien. Ik haal nog een andere bron aan:

https://news.northeastern.edu/2024/0...e-blood-clots/

4/1.000.000

En u schildert de vaccins dan af als "een middel om mensen te liquideren". Dan is dat middel wel hoogst ondoeltreffend.
Hoe bewijs ik een vaccinazi dode die officieel door een klassieke trombose stierf? Dus de bron voor u zou de Heilige Geest moeten zijn, minder werelds kijken om die fascisten hun dwaalleren te doorzien.
Oud 29 juni 2024, 08:52   #95
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoe bewijs ik een vaccinazi dode die officieel door een klassieke trombose stierf? Dus de bron voor u zou de Heilige Geest moeten zijn, minder werelds kijken om die fascisten hun dwaalleren te doorzien.
Kortom, we kunnen uw narratief samenvatten: "Ik zeg dat vaccinatie een middel is om mensen te liquideren. En omdat ik het zeg, is het waar. Vraag niet verder!"
Oud 29 juni 2024, 08:53   #96
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kortom, we kunnen uw narratief samenvatten: "Ik zeg dat vaccinatie een middel is om mensen te liquideren. En omdat ik het zeg, is het waar. Vraag niet verder!"
Hij gaf u toch een antwoord?:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI
de bron voor u zou de Heilige Geest moeten zijn
* "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23)
Oud 29 juni 2024, 08:54   #97
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat zei ik niet. Ik zei om verder te kunnen liquideren.

Punt blijft dat MVR loog over AZ en dus medeplichtig aan doodslag is. Hij weet dat, ik weet dat, God weet dat.
Oud 29 juni 2024, 08:55   #98
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat zei ik niet. Ik zei om verder te kunnen liquideren.
Dan had je het over hun stock, niet?
Oud 29 juni 2024, 08:57   #99
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Dan had je het over hun stock, niet?
Ja het was een beetje dubbelzinnig
Oud 29 juni 2024, 08:58   #100
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja het was een beetje dubbelzinnig
Jan interpreteerde dat als "mensen liquideren".
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be