![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wees gerust dat men andere doelen op het oog heeft bij zulke controles. Dit bijvoorbeeld: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat heeft niets te zien met drugdealers in Brussel. Zulke hoeveelheden verkopen ze u niet in de Nederlandse koffieshops, tenzij je ze persoonlijk kent en langs de achterdeur binnen komt.
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als mijn psychiater het me niet kan voorschrijven, weet die dus meer dan die praatjesmaker Jan die zowat overal zijn google komt uitbraken.
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fout, want wie drugs in aanvaardbare hoeveelheid bezit en dus in aanmerking komt voor het gedoogbeleid, kan evenwel toch gestraft worden als er "omstandigheden (zijn) die een verstoring van de openbare orde inhouden". Als u op een bankje zit nabij een kinderspeeltuintje en u rookt daar een joint, dan kunt u vervolgd worden. Ook al hebt u maar twee gram bij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus is er geen gedoogbeleid voor gebruik nodig want niet strafbaar. Wat je daar over de nabijheid van een speeltuin zegt klopt, men neemt dan overlast en gebruiken in nabijheid van minderjarigen als verzwarende feiten en dus worden gebruikers opgesloten wegens overlast en dergelijke meer. Dus eerst stel je dat er een gedoogbeleid is en dat je de statistieken wil zien van de gebruikers die opgesloten zitten, want er is een gedoogbeleid, daarna wijs je ons er op dat gebruikers dus weldegelijk opgesloten worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry, maar problematisch gebruik is wel strafbaar. Er kunnen dus situaties ontstaan waarbij binnen de gedooglimiet zit, maar waarbij men door gebruik de openbare orde verstoort. Dan wordt men ook vervolgd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge zou zonder google niet eens met het gros van de onderwerpen waarin ge aanwezig zijt kunnen meepraten. Plebs als u verkloten het voor iedereen.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 13 juli 2024 om 18:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De term is "overlast."
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben niets met het legale aanbod en niets met het gedoogbeleid. Legaliseer en laat dat over aan mensen die daar al decennia ervaring in hebben. Iedere stoornis vereist een specifieke cannabissoort. Sativa's helpen niet eens zo goed bij chronische pijnen en veel sativa's zouden de symptomen van parkinson bv erger maken. Ze zijn trekt uw plant leden massaal gaan kloten en die opereerden binnen het gedoogbeleid. Babylonische lobbyhoeren!!! ![]()
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 13 juli 2024 om 19:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben zoals u ziet nuchter nogal zwart wit die moeilijk kan filteren. Mijn brein gaat aan 300 km/h en dankzij cannabis kon ik een normaal leven leiden. Tot die fascisten met pestbeleid afkwamen.
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cannabis kan als drugs gebruikt worden, maar is in de eerste plaats een medicinaal kruid dat veel beter werkt dan gepatenteerd vergif van lobbyhoeren.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 13 juli 2024 om 19:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogmaals, de overheid houdt u niet tegen om in uw eigen tuin of huis wekelijks een paar joints te roken. Het is het laatste van de zorgen van de staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag geen bezorgdheid. Ik vraag erkenning van de medicinale werking voor mensen die er beter mee af zijn.
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Commerciele wiet is niet hetzelfde als medicinale wiet waar diverse soorten zijn voor diverse kwalen.
![]() |
#100 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |