![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daar is op zich niks mis mee, maar gezien jou nickname “liberaal” is, had ik anders verwacht ![]()
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 20 juli 2024 om 11:55. |
|
![]() |
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() Ik sta er best van te kijken hoeveel forumleden hier achter staan. Had ik niet verwacht.
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb niet gezegd dat we censuur moeten toepassen in de zin zoals jij dat interpreteert. Wel dat we even efficiënt zullen moeten optreden tegen informatie-aanvallen als tegen militaire aanvallen. Over hoe dat moet gebeuren, sta ik open voor voorstellen. Als ze maar efficiënt zijn.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Al vind ik het in 1e instantie de eigen verantwoordelijkheid om te achterhalen of iets een leugen is of niet. Dat hoeft de overheid niey te doen. Je moet biet per se zelf elke avond eigen onderzoek te doen. Dat kan ook door vrije pers die voor jou onderzoekt etc etc Eigenlijk komt een stempel van “goedgekeurd” (als in:” dit is geen leugen”) neer op… een overheid(sdienst) die de facto bepaalt wat waar is en wat niet. Dat klinkt overdreven voor overduidelijke propaganda zoals de russen nu soms, maar wat met -ik zeg maar iets- informatie over Covid?…..
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rest is uit den boze.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) Laatst gewijzigd door E. Gidius : 20 juli 2024 om 12:10. |
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ben voor Vlaamse onafhankelijkheid, maar een Vlaanderen met een totaal nieuw politiek systeem en vooral een nieuw regime. Een Vlaanderen dat niet meer gedomineerd worden door Europese bureaucratie en Westers-Amerikaanse geopolitieke belangen. |
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Jij beweert een volksnationalist te zijn, maar moedigt desondanks de onderwerping van het Oekraïense volk aan. Je steunt een autoritair, dictoriaal regime die illegitieme aanvalsoorlogen start met het oogpunt op annexatie en door quasi al haar buren gehaat wordt. Er is geen enkele ruimte om zoiets te relativeren. Leg me uit hoe jij als volknationalist de poging tot Russische kolonisatie steunt van Oekraïne. Hou op met Satan te steunen en diens propaganda hier te posten, ketter. Oh jongen toch. Spui nog maar een beetje Russische propaganda via je pc'tje uit Diksmuide terwijl je op de achtergrond naar Laura Lynn of Frans Bauer luistert . ![]()
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount: Laatst gewijzigd door DebianFox : 21 juli 2024 om 07:03. |
|
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een bepaalde fractie gefrustreerde zielen leert het collaboreren nooit af.
![]()
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
#90 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
We hebben geen andere keus dan ons te verdedigen.
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op militair vlak hebben maar één bescherming: een sterke NAVO. Op informatievlak zullen we het zelf moeten doen: ontmaskeren en blokkeren van de Russische propaganda is daar een deel van.
|
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pure cancel culture
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wacht tot ze uw kinderen in oorlog dwingen omdat de fransen de Vlaamse grond liever niet onafhankelijk zien.
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of de kat wit of zwart is maakt niet uit, als ze maar muizen vangt.
Het is levensnoodzakelijke verdediging tegen de informatie-oorlog die de Russen tegen ons voeren.
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen wij moeien ons met een oorlog van Rusland. Praat, sta grond af en richt u op de mensen lokaal.
#96 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waar ik het niet mee eens ben, is de methode van verdediging die Debian voorstelde en die hier veel bijval krijgt: zelf ook (des)informatie tegenhouden. Dat is volgens mij niet de juiste manier, want au fond doe je dan hetzelfde wat je onvrije samenlevingen verwijt: het uiten van sommige meningen verbieden. Ik denk dat dat niet nodig is. Een slechte mening bestrijd je niet door ze te verbeiden; die bestrijd je met argumenten en vrije toegang tot zoveel mogelijk informatie. Als ge meningen gaat verbieden (daar komt het de facto op neer), dan krijg je het probleem van te bepalen welke mening toelaatbaarheid is en welke niet. Op dit moment is in BE het louter uiten van 1 specifieke mening verboden: het ontkennen van de holocaust. Geen helder denkend mens betwijfelt dat de holocaust heeft plaats gevonden. Toch zijn er idioten die overtuigd zijn van het tegendeel. Die mogen dat niet zeggen of ze krijgen een straf. Helpt dit om de vergiftiging van de geesten te bestrijden? I think not. Die mensen gaan niet van gedachten veranderen door een verbod; integendeel, die voelen zich zelf “verzetslui” omdat ze tegen de gevestigde orde durven ingaan. Die mensen moeten niet bestraft worden, gewoon genegeerd. Net zo Russische propaganda. Bestrijd met argumenten, met verifieerbare informatie. Dat vereist een vrije stroom van informatie. Versterk dat laatste. Daarmee kan je de niet-radicale meerderheid wel overtuigen dat het propaganda BS is. De radicalen (nr 10, tomm,…) die ga je toch nooit kunnen overtuigen, dus negeer die groep. Maar verbied hun mening niet, want dan putten ze kracht uit hun onderdrukking.
![]() |
#97 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij doen wat we kunnen om het Russische imperialisme in Europa te stoppen.
Citaat:
|
![]() |
![]() |
#99 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het punt is dat vijandelijke propaganda niks met vrije meningsuiting te maken meer een oorlogswapen is als een ander. En dus ook zo moet aangepakt worden. Citaat:
Citaat:
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) Laatst gewijzigd door E. Gidius : 21 juli 2024 om 17:36. |
|||
![]() |
![]() |
#100 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zie ook klimaatskeptici die geen half zinnig woord uitkramen, maar die nooit of te nimmer van hun standpunt zullen afwijken Doir ze een podium te geven vergiftigen ze andere te weinig kritische zielen die niet in het moeras van bullshit zouden zijn meegezogen als die zonder duiding gepresenteerde bullshit niet klakkeloos gekopieerd had kunnen worden