![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Da zal een mooi gevecht geven tussen die twee, alhoewel ik moet toegeven dat de Ant. in het voordeel is wegens zijn gewicht,, ![]() Laatst gewijzigd door wagner.666 : 29 juli 2024 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gefixeeerd ja.
Want heel uw vorige post ging over hem. Citaat:
Ooit al van een coalitie gehoord? Dat betekent dat uw Bartje het niet alleen voor het zeggen heeft.
![]() |
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En hoe oud ben jij? Al 55 en nog niet gehoord dat het de nota van bdw zonder coalitie is voor de beperking van jouw werkloosheidsuitkering? ![]()
![]() |
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je er niet tegen kan dat iemand commentaar op je posts geef blijf je beter gewoon weg. Citaat:
![]() |
![]() |
#85 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je geen mening wil geven op een post dan blijf je beter gewoon weg, ga dan een potje roddelen over personen op de vismarkt, daar kun je naar hartelust mierenneuken. Wordt er niet eerst onderhandeld over een nota? ![]() Of moet je nu ook al uitleg hebben over wat een nota is? Citaat:
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is Bart z'n taak niet. De RVA heeft gedurende meer dan 40 jaar bewezen dat de aanpak van: "De profiteurs er uithalen", niet werkt. Daarenboven is iemand, die meer dan twee jaar werkloos is, in mijn ogen geen werkzoekende. Ik ken mensen genoeg die hun job verloren hebben, bijna allemaal waren ze binnen de zes maanden terug aan het werk. Onlangs nog bij VDL cars in Nederland, daar verloren veel Gauwgenoten hun werk. 70% is al terug aan het werk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U vergeet dat voor al degenen die niet werken, de werkenden veel belastingen moeten betalen. Uw soort ken ik, en ik heb er eigenlijk mijn buik van vol.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand, met een greintje verstand, is het eens met uw mening over de werkloosheid tot in de eeuwigheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp nog steeds niet dat hier mensen rondlopen die binnenkort op pensioen gaan, en nog nooit gewerkt hebben. Dat kan alleen in dit apenland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bartje en de politiekers bepalen wie uitkeringsgerechtigde is, de RVA voert enkel de sanctie uit die de politiekers beslissen in wetten met achterpoortjes dat fraude toelaat. ![]() Awel, dan ben je dus akkoord met bdw dat alle werklozen profiteurs zijn.
![]() |
![]() |
#93 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wij betalen allemaal de hoogste belastingen, die niet werken betalen ook btw, accijnzen, heffingen, taksen... of wat dacht gij? Citaat:
Daar kots ik dan van.
![]() |
![]() |
#94 |
Europees Commissaris
|
![]() Niemand heeft het over werkloosheid tot in de eeuwigheid.
![]() |
#95 |
Europees Commissaris
|
![]() Neen, ik geef je lik op stuk en op je doos, dat is de reden.
![]() |
#96 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Zoals hier ook weer:
Citaat:
![]() Dat zou gij als "expert" toch zeker moeten weten. Citaat:
![]() Dat is een pertinente leugen.
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven: de zon, de maan en de waarheid. Laatst gewijzigd door Oma : 30 juli 2024 om 11:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. "ZOU"
Het zou ook best kunnen dat er binnen 10 minuten een vliegtuig op mijn huis neerstort maar dat wil nog niet zeggen dat ik nu ga lopen. Laten we eerst maar eens kijken wat er uit de bus komt. Zoals al eerder gezegd hier: "de soep wordt zelden zo heet gegeten..." Citaat:
Citaat:
Als je in bv. Nederland nooit gewerkt hebt, krijg je dan geen pensioen? Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe dat in onze buurlanden zit.
![]() |
![]() |
#98 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens: uw quote over werkloosheidsuitkering is niet eens compleet. Want je kan ook werkloosheidsuitkering krijgen zonder dat je ooit één dag gewerkt hebt hoor. Als student doorloop je eerst een 'beroepsinschakeltijd' en zodra die verlopen is en je hebt nog geen werk kan je gewoon gaan doppen. Blijf dat volhouden tot aan je pensioen et voila. Mij dus een raadsel waar u de reden vandaan vist om bovenstaande bewering over 'op pensioen gaan zonder ooit één dag te hebben gewerkt' pertinente leugens noemt.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 30 juli 2024 om 11:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan kunt u dat benoemen als profiteurs, u doet maar, eigenlijk zal het me een worst wezen wat u er van maakt. Een werkloosheidsvergoeding is een vangmat, geen hangmat. Maar dat begrijpt u nog steeds niet. Ik vraag me af wat u hier eigenlijk doet. Laatst gewijzigd door reservespeler : 30 juli 2024 om 11:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan de druk van de vakbonden, ik erger mij daar dood aan. Enerzijds zorgen zij ervoor dat mensen zo lang mogelijk mogen doppen. Anderzijds doen zij de uitbetalingen. Voor de vakbonden is dit tweemaal kassa. |
|
![]() |
![]() |