![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#82 |
Europees Commissaris
|
![]() U kunt uw ongelijk nooit toegeven, hé. Ik heb nergens geschreven dat ik de opstand in Turkije goedkeur. Leer eens begrijpend lezen. Djeezes.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 12 augustus 2024 om 19:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#84 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Niemand heeft het maar ook ergens over of u het wel of niet goedkeurt. U schrijft letterlijk dat de bevolking in Turkije in opstand mag komen. En ik heb het tegendeel aangetoond.
![]() |
#85 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik was op het moment van mijn bericht niet op de hoogte dat Turkse relschoppers waren opgepakt. Daarom schreef ik letterlijk: 'daar mag de bevolking in opstand komen'. Niets meer, niets minder. In uw aangehaald artikel las ik pas daarna dat er evenwel politieke tegenstanders waren opgepakt beschuldigd van aanstichting tot de rellen. Capito?
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 12 augustus 2024 om 20:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#87 |
Europees Commissaris
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 12 augustus 2024 om 20:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De harde waarheid is dat Turkije tegenwoordig, zelfs onder leiding van Erdogan, meer vrijheid biedt dan Groot-Brittannië. Groot-Brittannië is verworden tot een collectivistisch bolwerk, waarbij kenmerken van zowel fascisme als communisme zichtbaar zijn. De inheemse bevolking die zich niet conformeert aan de officiële waarheid, dreigt hetzelfde lot te ondergaan als de Joden in nazi-Duitsland destijds. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 12 augustus 2024 om 21:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is bijna onvoorstelbaar dat er nog mensen zijn die dergelijke ideeën koesteren. De vrijheid om toegang te krijgen tot het echte nieuws is er immers. Toch blijven sommige, zoals Pandareus en Dadeemelee, het Ministerie van Waarheid blindelings volgen en verdedigen alsof het hun eigen overtuigingen zijn. Het is zowel frustrerend als fascinerend om te zien hoe gemotiveerd onze mede-forummers zijn om deze lijn met zoveel inzet te verdedigen. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 12 augustus 2024 om 21:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 12 augustus 2024 om 21:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
dixit; Mark Twain
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 13 augustus 2024 om 08:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Europees Commissaris
|
![]() Een goeie die het zegt.
![]() |
#96 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#97 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De negeerlijst heeft zelf een negeerlijst. DAAR staat hij op.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() neenee, ik lees graag alles. Ook de grootste communistische shit. Als ge uw vijand niet kent, zijt ge bij voorbaat verloren. Ik werd daar vroeger ERG kwaad in. Maar ik leerde intussen dat eens je de manier kent waarop een dief inbreekt, dan is beveiliging simpel. En de communisten kunnen goed inbreken, maar zijn NIET creatief eens je hun werkwijze kent. Altijd dezelfde shit. Altijd "voor de bomma." Altijd "ja, maar iedereen is het eens." Altijd "we beschuldigen jullie van wat we zelf mispeuteren." Altijd "ja maar het vroegere communisme was niet goed ingevoerd." Altijd dezelfde shit. Vergis u niet. Mensen beginnen dat door te hebben. Vandaar alle censuur door de aparatsjiks. Zoals nu in de UK.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 13 augustus 2024 om 17:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afgrijselijk, bijvoorbeeld, dat in Nederland al het misdrijf "groepsbelediging" ingevoerd is.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij legt eigenlijk die woorden in JOUW mond. Maar toegegeven: hij had dat duidelijker kunnen doen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dus eigenlijk doet hij wat hij mij verwijt. Hoeveel hypocrieter kan men zijn? Hoe hij het ook moge bedoeld hebben, mijn reacties op zijn berichten blijven correct en ter zake.