![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Enfin, ik besef ook wel dat het een hopeloze zaak is om sommigen (ja zelfs, velen), ervan te overtuigen dat dat zo is.
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat is al 60jaar zo (15% uitgezonderd, en die 15% wordt dan maximaal opgevoerd in de msm, om bepaalde illusies bij de bevolking te creëren.)
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Lees het stuk maar eens.
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de VS worden "ze" ook niet gepamperd zoals hier, als ze niet integreren eindigen ze in de goot.
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wie is er nu finaal aangepast? Is dit het land van onze voorouders? Het probleem zijn de politiekers die genocide op onze cultuur plegen om een nieuwe wereld te bouwen. Het is dan absurd andere culturen op een zelfvernietigend systeem aan te passen of u te verwonderen waarom ze dat niet doen lol. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ze is lomp. Eerst stemt ze op een partij die het allemaal ging veranderen, alles werd erger en dan stemt ze massaal op dezelfde om het nog erger te maken? Laten wij onszelf inderdaad hervormen op vraag van Duitsland en verder aan de wereld haar tijdsgeest gelijk worden; das een historische succesformule voor de gewone mens gebleken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"The globalists recently said the quiet part out loud by admitting in a recently published report that Europe is too “white” and “Western,” urging the continent’s population to change that." ...dan kan ik dat eerlijk gezegd moeilijk ernstig nemen. (En jij zou dat ook moeten doen, maar bon...)
![]() |
![]() |
#89 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En toch is net dat de teneur van het rapport van Pawel Zerkow, op de site van ECFR. https://ecfr.eu/publication/welcome-...and-elections/ De framing is walgelijk. Lees zelf maar.
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Allez, dat gaat toch vooral over de disproportionele afwezigheid van "niet-witten" in het politieke niveau, in vgl. met het % bevolking. Dat is toch gewoon... een simpele observatie?
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
Dat noemt democratie. Als niet-witten niet verkozen zijn, is dat omdat ze niet verkozen zijn. Pawel Zerkow is het daar niet mee eens, blijkbaar. Hoeveel niet-witten zijn er in Europa? En hoeveel % van het politiek/ambtenarieel apparaat is niet wit? Geldt die proportionaliteit ook als we criminaliteit bekijken? Hoewel % van de criminele feiten gebeuren er door niet-witten, vis-a-vis het aandeel in de bevolking? Dat Pawel Zerkow DAAR eens over schrijft. Soit. Ik wou het maar eens melden dat er witten zijn die wit-zijn, en westers zijn best wat willen terugschroeven. DAT is in ieder geval wél duidelijk. Voor de rest. Fijn WE.
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat elders mensen aansturen om de lokale bevolking in balans te brengen met blanken. Moord en brand zou men schreeuwen. Dat is geen democratie. Wat ze hier doen is een grote groep minderheden creëren om de lokale bevolking uit te schakelen. Zoals we dat gewoon zijn van Duitsland. Laatst gewijzigd door CUFI : 5 oktober 2024 om 05:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij mijn broer, zus en mezelf kan je alleen horen dat we uit het Antwerpse komen, maar met een paar meer Franse leenwoorden. En we zijn dan 2de generatie allochtoon... Stel daarentegenover een 4de generatie bontkraagje....
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Houdt helemaal steek als je er even bij stilstaat
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 5 oktober 2024 om 10:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
Als je migranten wil weghouden, dan is een integratie-eis contraproductief. Dus een integratie-eis werkt immigratie in de hand? Correct?
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 5 oktober 2024 om 10:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat is iets anders dan: doe eerst X, Y, Z "en dan zien we wel". Het is net die zekerheid die belangrijk is. Aja, waarom zou je anders al die moeite doen, als er dan nog altijd geen zekerheid is.
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of een duidelijke integratie-eis (+ een rechtzeker pad naar nationaliteit) migratie in de hand werkt, not sure, maar eerlijk gezegd, irrelevant in mijn ogen. Daar heb je sowieso weinig impact op. Zie maar met hoeveel geld EU nu smijt naar Frontex en hoe variabel de migrantenstroom nog altijd is. Of ge nu 10M€ of 10Mj€ tegen migratie aangooit, als er ergens een oorlog is, dan gaan die toch gewoon komen hoor.
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen was het eigenlijk simpel. Werken, al de rest komt wel als ge bewijst nuttig en sociaal aanvaardbaar te worden. Ook de eerste generatie Noord Afrikanen vielen nog onder die "regeling". Dat velen van hen nu nog steeds met moeite 1 van de Belgische landstalen kan gebruiken maakt geen verschil uit. Met die kleine groep hebben we niet meer gezeik dan met een vergelijkbare groep "ouwe Belgen". Maar nu lijkt het :"kom maar binnen, doe alsof u voldoet aan de politieke volksverlakkerij, en werk vooral niet".
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
nl. draag bij, werk en "become one of us" is het pad naar integratie. Zie uzelf. ?
![]() |