![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hi Chipie Wees maar gerust. Je postte het verkeerde icoontje, dit is duidelijk je zelfportretje, een klootzakje zonder pampertje. Laatst gewijzigd door eno2 : 21 januari 2005 om 17:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Grappig, akkoord. Schröder is dan ook een stand-up comedian, tot hij er gelegen heeft, nadat zijn kiezerskorps het lachen vergaan is. Het ergste naar mijn gevoel is, dat een dergelijke vogelverschrikker-oplossing deels 'clad in Green' is - deels Groen kladwerk, Groene collaboratie. Laatst gewijzigd door eno2 : 21 januari 2005 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik heb wel 22 jaar gewerkt en ben geeindigd als parttimer. Na een jaar viel mijn uitkering van 15.000 fr terug naar 8000 fr en met de index heb ik dus nu nog geen 12.000 oude franken. Mijn zoon, die schoolverlater is, heeft meer dan ik. Moet ik ook gaan werken aan 1 euro per uur? Ik weet niet hoe oud je bent maar het is te hopen dat je ooit 22 jaar na mekaar kunt werken. Laatst gewijzigd door Artesia : 21 januari 2005 om 17:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() xxxxx
Laatst gewijzigd door eno2 : 21 januari 2005 om 18:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kunt een opleg krijgen tot 24.000 Bf bij het OCMW, na vermogensonderzoek. Stellen ze je verplicht te werk aan 1 Euro per uur, formuleer dan een klacht bij het Europese Hof voor de Rechten van de Mens, met een advocaat van de vakbond. Laatst gewijzigd door eno2 : 22 januari 2005 om 16:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hi, platzakje, maar dan met een spatie ertussen. Mijn kloten, druk bezig, dankuwel, en ik hoop met U hetzelfde, in het enkelvoud, evenwel. Laatst gewijzigd door eno2 : 22 januari 2005 om 16:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eerst een klacht neerleggen tegen de vakbond, dan, wegens verwaarlozing van de verdediging van de belangen van hun leden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder moogt ge alles nog eten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ze zullen me daar zien komen denk ik. Het gaat er niet om dat ik arm zou zijn. Het gaat er wel om dat mijn uitkering belachelijk laag is navenant de gewerkte jaren. Een schoolverlater heeft meer dan ik. Laatst gewijzigd door Artesia : 22 januari 2005 om 18:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Opgepast... of ik zorg er voor dat men U werk aanbiedt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() artesia is wel slachtoffer van deeltijds werken... er zijn veel anderen die zelfs tussen de 800 en 1000 euro per maand hebben dat is dikwijls niet veelminder dan iemand die een hele maand gaat werken !
Er zijn inderdaad slachtoffers van het systeem van uitkeringen, maar er zijn veel die er van pofiteren of niet gemotiveerd zijn om te gaan werken.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() De hel, volgens Eno2, dat is: werken voor no living.
Niet iedereen werkt in Arcadia. Trouwens, de tijd van geiten en schaapjes hoeden is voorbij. Laatst gewijzigd door eno2 : 24 januari 2005 om 10:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het aantal fraudeurs en profiteurs is vrij goed bekend en het ligt laag. Voor wat de motivering betreft het is het soort werk dat motiveert - in combinatie met een leefbare verloning. Het zou ook helpen als de werkloosheidsval weggewerkt werd, bv door de belastingsvrije som op te trekken (een fiscale oplossing). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() Oorspronkelijk bericht door CHIPIE
Als U hier vermeldt welk werk U 'zou' willen hebben, kan het goed zijn dat U binnen de 2 dagen werk vindt [size=1](dat kan voor U natuurlijk een nachtmerrie zijn)[/size]... ___________ [font=Franklin Gothic Medium]Hierbij solliciteer ik bij iedereen die mijn hogervermelde biezondere capaciteiten wenst te gebruiken aan 1 Euro per uur (gratis voor uitkerings-treksters).[/font] Let wel: geen condoom en alleen voor procreatie(Ik sta vierkant achter de Paus in deze). Gratis Brochure met illustraties op aanvraag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Er is al een nieuwe partij opgericht om Schröder bij zijn partij te grijpen: de RVA of zoiets: de rechtvaardigheid -voor- de- arbeiders-partij.
Die partouze met het gratis-werken gaat een aardig kliekje stemmetjes kosten, aan Herr Schröder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hi Eno, U gaat toch niet beweren dat er voor U in Geel geen werk meer is? En als de tijd van geiten hoeden voorbij is, wat moeten de geitenneukers dan doen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zotte spitsmuizen neuken? |
|
![]() |
![]() |