![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() PVDA betoogde tegen de interventie in Afghainistan in 2002. Nadat de Taliban asiel en onderdak verschaften aan Osama Bin Laden. Dus hoe is dat niet meeheulen met de Taliban ?
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Frankrijk, België en Duitsland waren pro Saddam Hoessein.
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verhaal van de WMD's in Iraq was niet bewezen en werd daarom niet aanvaard als casus belli. Iraq had ook geen NATO land aangevallen. Osama wel. Dat Osama BL schuilde in Afghanistan was indiscutabel. De taliban weigerden hem uit te leveren. Een belachelijke vergelijking dus.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 10 oktober 2024 om 21:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er waren geen WMD.
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U ondergraaft uw eigen casus belli.
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op de melodie van "Vrolijke Vrienden" van Nonkel Bob.
Allemaal samen, drie vier. "Vrolijk ja vrolijk vergoelijken, vrolijk vergoelijken dat doen wij. Vrolijk ja vrolijk vergoelijken, vrolijk vergoelijken dat doen wij."
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke leugen? Het staat op hun website.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is niet dat ik u niet WIL geloven, hé (ik heb namelijk een nogal tamelijk grote hekel aan PVDA-ers) maar zou u niettemin zo goed kunnen & mogen zijn om daar een link naar te plaatsen? Dank bij voorbaat, "djimi" ![]() Wat ik inmiddels zélf al vond: <<< vrijdag 20 augustus 2021 Peter Mertens: "Wat gebeurt in Afghanistan is het failliet van het imperialisme" 20 jaar Westerse inmenging en bezettingspolitiek heeft de Afghaanse bevolking enkel ellende opgeleverd. Peter Mertens, voorzitter van PVDA, reageert: "Toen oorlogspresident Bush in 2001 zijn troepen ordonneerde Afghanistan binnen te vallen, organiseerden wij een betoging op de Grote Markt in Antwerpen. ‘De inval in Afghanistan zal de situatie alleen maar verslechteren’, zeiden we toen." De traditionele partijen lachten smalend. Levendig herinner ik me hoe het Vlaams Belang een tegenbetoging had georganiseerd, aan de andere kant van de Grote Markt. De Winter droeg een spandoek met de woorden: ‘Bush heeft gelijk’. Het Vlaams Belang steunde – net als alle andere partijen – de inval in Afghanistan. Tweehonderdduizend doden later en tweeduizend miljard verder is de balans gruwelijker dan ooit. Bush en de NAVO hadden geen gelijk: de Afghanen zijn armer dan tevoren; en de miljoenen ‘steun’ zijn al die jaren naar oorlogsvoering en naar een door en door corrupt regime gegaan. Net zoals in Irak, in Libië, in Syrië. Dit is het failliet van de imperialistische inmengingspolitiek. Ondertussen leeft meer dan de helft van de Afghanen in grote armoede, en kan zeven op tien vrouwen niet lezen of schrijven. Maar wie het land ontvluchtte werd door de Theo Francken’s en Sammy Mahdi’s van deze wereld onverbiddelijk teruggestuurd naar de sluimerende oorlogsvulkaan. De reactionaire Taliban zijn opnieuw groot geworden. Deze keer niet door rechtstreekse militaire en financiële steun van de broodheren in Washington, zoals in de jaren 1980. Neen, nu zijn ze gegroeid op het vermolmde hout van een corrupte bezettingspolitiek. Niets is opgebouwd, een kaartenhuis blijft langer staan. Op een zucht tijd implodeerde het hele regime. Met de machtsovername van de Taliban komen ook de meest elementaire vrouwenrechten en mensenrechten onder druk. Mijn hart gaat uit naar de Afghaanse vrouwen, Afghaanse mannen, Afghaanse jongeren en ouderen. Mogen ze de moed vinden een nieuwe emancipatiestrijd aan te gaan, en mogen wij de moed hebben hen in die emancipatiestrijd te steunen in plaats van achter geostrategische oorlogs- en bezettingsbelangen te lopen >>> https://www.pvda.be/nieuws/peter-mer...t-imperialisme Op dezelfde pagina van de webstek vond ik nog een link naar een ander en iets ouder artikel: https://www.solidair.org/artikels/af...ikaanse-fiasco Ik zie ook daar echter niet bepaald veel 'steun voor de Taliban' in verschijnen, eerder integendeel, zelfs. Maar misschien vindt iemand daar wél 'steun voor de Taliban' in terug? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De Vlaams-nationalisten behaalden samen 62 zetels. De nep-liberalen van de VLD 9.
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk is het eenvoudig. De vijand van mijn vijand is een vriend. PVDA is bereid om mee te heulen met Islamdictaturen in hun strijd tegen een vrij Westen. Dat zijn we ook terug in hun binnenlandse politieke strategie waarbij ze actief gaan ronselen in de moskee
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 12 oktober 2024 om 11:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn de feiten.
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het gaat hier niet over. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 oktober 2024 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In Antwerpen is de grote winnaar de PVDA, halen twintig procent van de stemmen. ( Dankzij hun moskee bezoeken, PVDA haalde de meeste stemmen in Borgerhout, Deurne en het Kiel )
De Jos had BDW bijna gejost. Van de caloten en de blauwe smurfen spreekt men de eerste jaren niet meer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
37% tegenover 20%... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik begrijp uw opmerking.
Wat ik wou zeggen met " de Jos had BDW bijna gejost" bedoel ik dat de PVDA in de toekomst een reëel gevaar vormt . De Jos gebruikt de moslims om stemmen te halen, en moslims gebruiken de PVDA om voet aan de grond te krijgen in de politiek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij zal dat spel niet lang kunnen spelen. De meeste allochtonen zijn geen communisten en er komen meer en meer etnische lijsten zoals Team Ahidar.
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkens https://www.pvda.be/congressen hebben de jongens & meisjes (m/v/x) van De PVDA inmiddels twee bijkomende congressen achter de rug: Het Solidariteitscongres PVDA 2015 en Het Eenheidscongres PVDA 2021 Ik ben een beetje beginnen te lezen in de .pdf-bestanden die door die congressen opgeleverd werden. Ik vond er tot nu toe weinig tot géén 'steun voor de Taliban' in terug, maar wél: 'steun voor de Palestijnen' en 'steun voor de Chinezen' (een beetje karikaturaal voorgesteld, maar toch). ![]() Nu, wat er verder ook van moge wezen en/of gezegd worden: het deed mij toch niet weinig plezier te vernemen dat de stad Antwerpen de komende zes jaar géén Jos D'Haese als burgemeester zal moeten verdragen. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 15 oktober 2024 om 08:42. |
|
![]() |
![]() |