![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie beslist dat? Niemand. Wie draait dat in onze soep? De poco's !!!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(toch kan ik nog aan de artikelen achter hun betaalmuur, ![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wie valt het ook op dat panda nogal wat nazi-taal uitkraamt?
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=vtE-fEjoJ4w "Jongens en meisjes Sletten en slettinnen Kijk 'm daar Kijk 'm shinen Jullie weten wie het is Hij komt naar je stad toe Jullie weten waar ik het over heb De enige, de echte, Bougie Boy Kip twintig Willes, Wiwa Daar staat ie dan [Willie Wartaal] Het is Willie W, ik ben een baas Tik je vriendin aan als je mij ziet staan op straat Staar me na, kwijlen maar Godverdomme ik kom zo hard dat je auw zegt Meisjes overal pokkies bij de hand Willie is weer in je stad, kijk naar boven dan Hij wil dansen met je, hij wil seksen met je Wiwa is op zoek naar het meest flexe sletje [Refrein] Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen Oog in oog met genialiteit sta je Hier had je toch niet op durven hopen Je gaat met Wiwa mee want deze nigga komt zo hard See upcoming pop shows Get tickets for your favorite artists You might also like Iñigo Quintero - Si No Estás (English Translation) Genius English Translations Bad Bunny & Young Miko - FINA (English Translation) Genius English Translations Hollereer De Jeugd van Tegenwoordig Deze nigga komt zo hard Deze nigga komt zo hard Deze nigga komt zo hard Deze nigga komt zo hard Deze nigga komt zo hard Deze nigga komt zo hard Deze nigga komt zo hard Deze nigga komt zo hard Deze nigga komt zo hard [Willie Wartaal] Neem je vriendin mee als je meegaat Maak je borst maar nat, het wordt een lange nacht Dus maak je klaar, ik maak je klaar Godverdomme ik kom zo hard dat je auw zegt Meisje pak het vast, poppie wees niet bang Wiwa is weer in je stad, hij komt bovenlangs Hij komt langs je flatje, deelt je bedje met je Wiwa is op bezoek bij het meest flexe sletje [Refrein] Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen Oog in oog met genialiteit sta je Hier had je toch niet op durven hopen Je gaat met Wiwa mee want deze nigga komt zo hard Deze nigga komt zo hard Deze nigga komt zo hard Deze nigga komt zo hard Deze nigga komt zo hard Deze nigga komt zo hard Deze nigga komt zo hard Deze nigga komt zo hard Deze nigga komt zo hard Deze nigga komt zo hard [Faberyayo] Fab five Faberyayo bitches holla at a playa Kom met Wiwa slets uitkleden, de meest flexste slet gaat naar beneden Ik kom je vrouw verover'n, ik had d'r gauw voorover Ze keek m'n gouden lokken, ze keek m'n blauwe ogen Dus pak je kettingslot en zet die bitch vast Ik mag het eigenlijk niet zeggen; deze nigga komt zo hard Dus pak je kettingslot en zet die bitch vast Ik mag het eigenlijk niet zeggen; deze nigga komt zo hard [Vjèze Fur] Geachte bezoekers De game gaat over enkele minuten sluiten Gelieve uw tapes in de daarvoor bestemde vuilnisbakken te deponeren en u richting de uitgangen te begeven U wordt bedankt Nog een fijne dag"
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 20 oktober 2024 om 13:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met dank bij voorbaat. Terloops; overtuigingen zijn persoonlijk en het is niet aan jou om mijn overtuiging te ontleden.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 20 oktober 2024 om 13:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nigger was wel degelijk denigrerend en als je het als blanke zegt, zal het nog altijd als zodanig beschouwd worden. De hypocrisie is wel dat een zwarte dat wel over zichzelf of over een andere zwarte kan zeggen zonder dat dat als denigrerend gezien wordt.
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een inclusieve maatschappij zoals de onze heeft de marginale subcultuur niet meer of minder rechten dat de heersende cultuur.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
Maar je slaat alles door elkaar. Nigger was wel degelijk een pejoratief woord, en negro een neutraal woord. Negro is meer en meer een taboewoord geworden, terwijl nigger nog altijd een taboe woord is voor niet-zwarten. Het verschil is dat sommige zwarten dat als een geuzennaam gebruiken, maar als jij als blanke het gebruikt, krijg je problemen. Niets zelfde rechten dus.
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Scherpe pen. Ik lees hem graag. Ook zijn boeken.
Marnix Peeters: “Door welk parlement is gestemd dat wij anders moeten spreken en schrijven?” https://www.hln.be/opinie/marnix-pee...jven~ab87592b/ Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze doen dat vaak door minderheidsgroepen voor hun kar te spannen en dan daarmee hun sinister beleid te verkopen. Waarom vernietigen ze identiteit en cultuur? Omdat ze genocide plegen en een nieuwe mens willen samenstellen. Het begrip van taal en wetenschap moet daarvoor eerst aangepast worden. Dan heb je nog cancel culture. Minder tegen christendom ageren en wat meer tegen die "Babyloniërs". Laatst gewijzigd door CUFI : 20 oktober 2024 om 15:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwana Kitoko pour les dames.
![]() |
#93 |
|
![]() Wat een achterlijke onzin is me dat.
Negro is vervangen door black, dat vervangen is door african-american.
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
Geeft de koning bevelen aan de eerste minister, die dat in het kernkabinet bespreekt? Of heeft hij een direct contact bij de staatsveiligheid, en doen ze dat zonder tussenkomst van ministers? Republikeinen willen dit weten.
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope. Onze inclusieve samenleving kent geen discriminatie.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De laatste update die ik gezien heb was "people of color" (POC), maar misschien is dat ondertussen ook al achterhaald.
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Negro/nigger/nigga wordt niet exclusief gebruikt om Amerikanen aan te duiden. Dit in tegenstelling tot het woord African-american.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De spirituals zijn het beste voorbeeld van oubollig taalgebruik.
|
![]() |
![]() |