![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Gouverneur
|
![]() Gelukkig niet, anders zaten wij met dat zootje opgescheept...
![]() |
#82 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat Fox betreft is dat de enige zender die het min of meer goed blijft doen binne de VS. CNN, MSNBC en andere democratische propagandakanalen verliezen steeds meer van hun kiezers. Bij nog andere MSM kanalen gaan steeds meer stemmen op om die extreemlinkse haatzaaierij te stoppen en terug wat neutraler te worden.
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik dacht dat ze naar Iran gingen verhuizen, die hebben daar een warme en inclusieve samenleving. Maar ze schijnen het toch niet te hebben gedaan...
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We mogen het niet gedroomd hebben dat het aantal phd's in "filosofie","english literature" of "etnische studies" en zo aanzienlijk zou gaan verminderen....een RAMP... En dan vergat ik nog de "milieu-studies"...waar de maatschappij zo een immense behoefte aan heeft,wie zal ons dan uit onze slaap houden en de kinderen bang maken en houden? ![]() Dan zijn thee en koekjes ,en streelvarkens,maar een geringe preventieve kost........ ![]()
Opgepast: Bericht vanuit een alternatieve realiteit! Laatst gewijzigd door kelt : 17 november 2024 om 12:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() Een aanpassing dringt zich op.
We moeten niet meer verwijzen naar VRT, CNN, NYT, BBC als mainstream media. De nieuwe MSM is X, Joe Rogan. Zij hebben een groter bereik en capteren beter de mainstream. Heden zijn VRT, CNN, NYT, Guardian de alternative media geworden. Vanaf nu ga ik dus verwijzen naar Twitter e.d. als de MSM. In die nieuwe MSM is er ook veel underreporting van wat je alleen maar kan vinden in de alternatieve media.
![]() |
#86 |
|
![]() Tom Hanks zou met veel lawaai vertrokken zijn om 2 dagen later heel stilletjes te zijn teruggekomen en aan journalisten zou gevraagd hebben om er niet te veel strussel rond te maken ...
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op welk adres kan ik Fox News en XTwitter die nu compleet knockout on the floor liggen steunen?
Ik heb hier nog wat blikken bonen in tomatensaus liggen. Ze zijn wel een paar maanden over verbruiksdatum, maar dat zal Musk vast niet erg vinden. ![]()
![]() |
#88 |
Minister
|
![]() Heb ik ook ergens gelezen, kwam van een account met de naam @realTrumpNewsX
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Ach zooooo. Dan kan hij natuurlijk zeggen dat hij zijn belofte ingelost heeft, maar teruggekomen is uit zorg voor de modale burger. Zoals elke standaard politicus. Ik vond hem eerlijk gezegd beter als Forrest Gump.
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() En die menen dat hee... Die zien X echt als de media. Leuter zelf je 'nieuws' bijeen, en doe alsof dat de realiteit is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als je er tijd in steekt kom je sneller en meer te weten.
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "De Republikeinse Partij bedankt de MSM voor de steun dat Trump overtuigend kon winnen"
mmmh... Citaat:
Helaas heeft de MSM na de overwinning van de GOP weinig geleerd... ggl-vertaling van de laatste 5 alinea's: Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 18 november 2024 om 10:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 18 november 2024 om 12:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Minister-President
|
![]() “Legacy media” dan. Apache e.d. zijn ook wat elite, niet?
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() FakeNews media is misschien beter als men ziet hoe ze de Amerikaanse presidentsverkiezingen hebben proberen beïnvloeden (of weer te geven in het geval de Europese media).
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister-President
|
![]() Goh, dan is twitter even goed fakenews media en niet echt de nieuwe msm. Ik denk dat “legacy” de lading bestt dekt
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet er voor een legacy niet eerst iets gestorven zijn ? De opvolger van Soennens is van hetzelfde laken een broek. Ik ga het toch maar op de FNM (FakeNewsMedia) houden vermits leugenpers een wat aangebrand verleden heeft. Mag ik er ook nog op wijzen dat België in jouw zienswijze geen MainStreamMedia kent. Dat zou een lampje moeten doen oplichten ...
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
mag alles gezegd worden of geldt spraakcontrole
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
FNM gaat verwarrend zijn, want kan ook naar onzin op Twitter of zo verwijzen. Wat bedoel je dan als je FNM zegt? VRT of X?… (MSM bestaat hier ook in BE. Vb. De Standaard, VRT, VTM)
![]() |