Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 november 2024, 17:30   #81
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
En dat staat niet op uw klavier…?
zoiets dus

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2024, 17:39   #82
Voltian
Minister-President

Voltian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
En dan? Neem een voorbeeld aan mij: ik schrijft hier niks in de lokale werkvloer taal.
Da's trouwens allemaal Chinees voor mij.
Kunt gij ondertussen nog geen Kantonees?
Oud 15 november 2024, 17:56   #83
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
lol, ok dan.

Ik trek mijn woorden in. Ik was niet sterrenkundig zeker dat het Kennedy zou zijn. Ik ben evenwel niet verrast en zou verbaasd zijn als iemand anders wel verrast is door zijn nominatie, gezien zijn openlijke sollicitaties in de aanloop naar de verkiezingen.

Surely, jij bent toch niet verrast door deze nominatie, Bach?
Kennedy was een van de effectiefste supporters van Trump in zijn campagne. Niet verwonderlijk dat hij beloond zou worden ervoor. Zijn benoeming dient wel door de senaat te geraken en gegeven de delicaatheid van de positie momenteel zou men hier wel eens Trump op gaan kunnen dwarsbomen. Kennedy is een hervormer en er spelen hier grote belangen en veel geld. Health en social services is is het duurste departement.

Maar hopelijk krijgt hij het en wordt de Covid aanpak uitgespit ipv weggemoffeld zoals nu. Ik hoop dat mensen als Gates of Fauci zich ongemakkelijk beginnen voelen. Het is maar een kleine hoop.

Laatst gewijzigd door Bach : 15 november 2024 om 18:00.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2024, 17:57   #84
Voltian
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Kennedy was een van de effectiefste supporters van Trump in zijn campagne. Niet verwonderlijk dat hij beloond zou worden ervoor. Zijn benoeming dient wel door de senaat te geraken en gegeven de delicaatheid van de positie momenteel zou men hier wel eens Trump op gaan kunnen dwarsbomen.
Niet verrast met zijn nominatie dus.

Enigszins tevreden zelfs met zijn nominatie, als ik goed tussen de regels kan lezen?…
Oud 15 november 2024, 17:59   #85
R. Kipling
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik kijk erg uit naar het vrijgeven van interne geheime documenten van CIA et. al. ivm biolabs, nordstream,…

Geen excuses meer nu. She’s in control now dus ze heeft rechtstreeks controle en toegang tot die documenten en kan ze vrijgeven. Als ze nu niet met bewijzen afkomt, dan is er ofwel niks van aan of doet ze mee met de cover-up.

Ben benieuwd
Be careful what you wish for ...

Citaat:
Meanwhile Kennedy idd voor Health.

Make Measles Great Again!

What a time to be alive
Uitstekende keuze. Een van de weinigen die zijn verstand gebruikte tijdens snotvalling 19. Maar vaccistjes zullen dat inderdaad wel spijtig vinden.

Thucydides (c. 460 – c. 400 BC) ”

Laatst gewijzigd door R. Kipling : 15 november 2024 om 18:00.
R. Kipling is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2024, 18:04   #86
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ooooooh, het is voor transparantie en wetenschappelijk onderzoek. Als hij het zo zegt, jazeker, alle vertrouwen dat RFK de wetenschappelijke basis die de baten van (bvb.) vaccins aantonen, WEL zal aanvaarden.

Zo naief zijn we toch niet, Bach?
Ik denk dat de vergelijking met Dr. Lecompte naïef is. Daarom ook het onderstreepte. Kennedy is geen kwakzalver. Voor zover ik dat kan beoordelen baseert hij zich op feiten als het over Covid gaat. Zijn steun voor de zionisten ondanks diens misdaden is spijtig genoeg onvermijdelijk in de VS
Oud 15 november 2024, 18:06   #87
Voltian
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R. Kipling Bekijk bericht
Be careful what you wish for ...
Oh, ik wens dit vurig, zodat het gezaag erover eindelijk stopt. Ik kruip met plezier door het stof moesten er echt bombshell onthullingen volgen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R. Kipling Bekijk bericht

Uitstekende keuze. Een van de weinigen die zijn verstand gebruikte tijdens snotvalling 19. Maar vaccistjes zullen dat inderdaad wel spijtig vinden.

Mbt covid kan ok volgen, maar de kwakzalverij hoeft echt niet. Voor u geen probleem?
Oud 15 november 2024, 18:13   #88
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Verontschuldigingen. Ik probeer dat inderdaad te vermijden; maar in deze draad - waar ik me zelf ook een beetje aan de overdaad stoor - ben ik er blijkbaar onbewust in meegedraaid.
Ik betrap me er op daar ook aan schuldig te zijn. Het is ten dele een gevolg van het feit dat bijna alle teksten die ik lees en videos die ik bekijk in het Engels zijn momenteel. Mijn kinderen doen dat nog meer. Soms hele zinnen in het Engels er tussen gooiend. Ze wisselen dan ook af tussen vier vijf talen onder de vrienden. Die kijken ook geen VRT of VTM meer.

Het Engels is een eenheidstaal in Europa. Je kan er niet om heen. En Europa heeft een eenheidstaal nodig. Pragmatisch denkend is Engels de beste optie. Goed te vergelijken met de rol van Engels in India. Een voordeel is dat er momenteel geen land is dat Engels als eerste taal heeft.

Laatst gewijzigd door Bach : 15 november 2024 om 18:15.
Oud 15 november 2024, 18:16   #89
Voltian
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik denk dat de vergelijking met Dr. Lecompte naïef is. Daarom ook het onderstreepte. Kennedy is geen kwakzalver. Voor zover ik dat kan beoordelen baseert hij zich op feiten als het over Covid gaat. Zijn steun voor de zionisten ondanks diens misdaden is spijtig genoeg onvermijdelijk in de VS
En polio? RFK heeft in interviews geclaimd dat het polio vaccin meer doden heeft gemaakt dan gered. Is dat wetenschappelijk onderbouwd denk je?…
Oud 15 november 2024, 18:16   #90
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet verrast met zijn nominatie dus.

Enigszins tevreden zelfs met zijn nominatie, als ik goed tussen de regels kan lezen?…
Het is afwachten wat hij kan verwezenlijken, maar het is een sterke kandidaat voor de stal uit te mesten.

Laatst gewijzigd door Bach : 15 november 2024 om 18:24.
Oud 15 november 2024, 18:21   #91
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En polio? RFK heeft in interviews geclaimd dat het polio vaccin meer doden heeft gemaakt dan gered. Is dat wetenschappelijk onderbouwd denk je?…
Ik zou het moeten opzoeken.

Vaccinaties zijn een zeer grote inkomensbron voor big Pharma. Een kind in de VS krijgt tegenwoordig een massa vaccinaties. Je kan niet verwachten dat big Pharma zelf gaat onderzoeken of dat allemaal wel nodig is. Kennedy waarschuwde het FDA ook al geen records te vernietigen.

Laatst gewijzigd door Bach : 15 november 2024 om 18:30.
Oud 15 november 2024, 18:22   #92
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik betrap me er op daar ook aan schuldig te zijn. Het is ten dele een gevolg van het feit dat bijna alle teksten die ik lees en videos die ik bekijk in het Engels zijn momenteel. Mijn kinderen doen dat nog meer. Soms hele zinnen in het Engels er tussen gooiend. Ze wisselen dan ook af tussen vier vijf talen onder de vrienden. Die kijken ook geen VRT of VTM meer.

Het Engels is een eenheidstaal in Europa. Je kan er niet om heen. En Europa heeft een eenheidstaal nodig. Pragmatisch denkend is Engels de beste optie. Goed te vergelijken met de rol van Engels in India. Een voordeel is dat er momenteel geen land is dat Engels als eerste taal heeft.
Ierland?

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2024, 18:23   #93
gunter5148

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het plezier dat ge kunt scheppen uit leedvermaak.

Ik schat dit ik binnen een half jaar de mag bovenhalen en 100 keer "I told you so" mag zeggen. Dan is't mijn beurt om te lachen met rechtse (?) traantjes. Ik kijk er al naar uit!

(btw, ik ben een kleine dank u verschuldigd aan Nietzsche, gewoon cynisch not caring en eigenlijk lachen meet wat komen gaat, is best een goede coping strategy. tx dude!

Yup, zoals het nakende niet-beleid van de tariffs, waar ge helemaal geen last van gaat hebben, right. Agree, piss off met dat "beleid"!
Wat heb je dan "told you so?"
Get to the point, man.
Oud 15 november 2024, 18:26   #94
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Ierland?
Geen enkel van de grote landen met veel invloed zoals GB.
Oud 15 november 2024, 18:36   #95
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Mat Gaetz als minister van justitie...
Maar daar stopt het niet bij, hij heeft ondertussen ook twee van zijn persoonlijke advocaten voorgedragen als vice attorney general.

https://www.nbcnews.com/politics/don...ral-rcna180260

Trump lijkt meer en meer de crony capitalism toer op te gaan. Dit is veel alarmerender dan wat hij tijdens zijn eerste presidentschap flikte.
Bij zijn eerste presidentschap benoemde hij hardliners maar het waren wel normale en meestal ook wel bekwame mensen.
Anyway, vandaag op de radio iemand horen zeggen dat het maar voor de show is en dat figuren zoals Gaetz en Kennedy in de senaat gaan weggestemd worden. Ik weet het niet. Er zitten nog normale republikeinen in, maar die staan toch heel erg onder druk van Trump en Maga.
Oud 15 november 2024, 18:40   #96
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Bij zijn eerste presidentschap benoemde hij hardliners maar het waren wel normale en meestal ook wel bekwame mensen.
Anyway, vandaag op de radio iemand horen zeggen dat het maar voor de show is en dat figuren zoals Gaetz en Kennedy in de senaat gaan weggestemd worden. Ik weet het niet. Er zitten nog normale republikeinen in, maar die staan toch heel erg onder druk van Trump en Maga.
Gaan 'normale' republikeinen voor de status quo en de cover up? En uiteraard een oorlogje. Dat is nooit te versmaden.

Laatst gewijzigd door Bach : 15 november 2024 om 18:42.
Oud 15 november 2024, 18:44   #97
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gaan 'normale' republikeinen voor de status quo en de cover up?
Met normale republikeinen bedoel ik gasten zoals Mitch McConnell. Een absolute smeerlap die alle vuile streken gaat uithalen om ‘the libs te ownen’, maar die toch geen dingen gaan doen die nefast zijn voor de US.
Oud 15 november 2024, 18:47   #98
gunter5148

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vijand is een te groot woord. Soms wordt te veel de nadruk gelegd op de verschillen tussen 'systemen'. Zowel links als rechts (die dichotomie alleen al doet me wenkbrauwen fronsen) spreken in naam van vrijheid en rechtvaardigheid.

De illusie van keuze werd weer mooi geïllustreerd in deze verkiezingen. De communistische dictator tegen het 'einde van de democratie' alternatief. Daartussen de signalen die de macht achter de schermen gaf dat beiden kandidaten van de uniparty waren. Verkiezingen op zich zijn geen teken van 'democratie', noch, kan men als hypothese stellen, is de afwezigheid van verkiezingen een teken van een dictatuur. Verkiezingen in tijden van oligarchie zijn een vorm van volkscontrole meer dan een uiting van medebeslissingsrecht. Er is soms wel die angel Dat potentiële gevaar voor de macht vanuit de massa. De massa dient overtuigd te worden van het belang het systeem te legitimeren door een stem, maar die stem dient een gefluister te worden eens het podium verlaten. Dat is wat Johnstone beschrijft. Er is helemaal nooit dat gevaar voor de democratie of de communistische dictator geweest. Er kan ook niet verloren worden wat reeds verloren is.

In de VS wordt de massa gepaaid door een bijna persoonlijke bokswedstrijd met een winnaar en een verliezer. Of het nu om spel, sport of politiek gaat, dat is wat het volk wil. Dat is wat het krijgt.
Oh, maar er is een heel groot en alles-omvattend schisma. individualisme vs. collectivisme

Het verschil tussen "ik mag mij beschermen" en "gij moet mij beschermen."

Ik walg van het 2de.

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 15 november 2024 om 18:48.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2024, 19:00   #99
Voltian
Minister-President

Standaard

Gunter, ik geef het maar mee, maar elke bericht waarin je begint te schelden, rapporteer ik (en reageer ik niet op)
Oud 15 november 2024, 19:01   #100
Voltian
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik zou het moeten opzoeken.

Vaccinaties zijn een zeer grote inkomensbron voor big Pharma. Een kind in de VS krijgt tegenwoordig een massa vaccinaties. Je kan niet verwachten dat big Pharma zelf gaat onderzoeken of dat allemaal wel nodig is. Kennedy waarschuwde het FDA ook al geen records te vernietigen.
Wat moet je opzoeken? Of polio vaccin meer levens heeft gered dan gedood?

Wil je dat opzoeken?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be