![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Woke niet verwarren met natuurwetten.
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had het over de wetten van Mendel in relatie tot natuurwetten. En woke is en blijft het product van democraten. Geef mij dan maar religie, hoe idioot ik er ook bij een ander mee overkom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb dieper gegraven dan ik ooit gedaan heb.
En niemand betwist het bestaansrecht van Israël, Israël leeft! En dat is goed. De Heer is trouw aan Zijn woord gebleven. Maar moet ze daarbij nog groter worden dan ze al is, of zou een iets kleiner Israel meer vrede garanderen? Ik ben in de war. |
![]() |
![]() |