Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord

Discussietools
Oud 23 december 2024, 20:52   #81
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onzijdig Bekijk bericht
Als je een bv zijt , en je hebt gedronken en ze pakken u achter het stuur wees gerust dat ge in het nieuws, de gazet en de boekskes komt.

De media heksenjacht is open.
En maar normaal ook. Ze hebben ook dik de voordelen van een BV te zijn.
* "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23)
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2024, 21:00   #82
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Waant iedereen die geintoxiceerd rijdt zich onschendbaar?
Jep.

Renaat Grassin wist het al: "Aswannier ge donc van zeleive ne zatlap zeeit
respecteit hem en bezeeit hem mè takt, ge kunt nuuts nie weite veu wie dattem zen aaige pakt.

https://www.youtube.com/watch?v=5OKzGFu31sE
https://stefanperceval.com/2009/01/01/t-muizeke/
* "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23)

Laatst gewijzigd door E. Gidius : 23 december 2024 om 21:06.
Oud 23 december 2024, 21:03   #83
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Omwille van enkele idioten staan de roeptoeters op om extreme maatregelen te eisen en gans de bevolking te kloten.
Zo kennen we dit onland het best.
Onzin. Moordenaars en verminkers moeten van de weg gehaald worden: daar hebben wij als burgers allemaal recht op.
Oud 23 december 2024, 23:06   #84
DIBO
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Als het van mij afhing, ik nam een clausule op in het strafwetboek waardoor het gebruik van uitvluchten bestraft wordt met een verdubbeling van de straf.
gebrek aan schuldinzicht wordt wel meegenomen in de strafbepaling, hopelijk heeft dit stukske BV het dik aan zijn kloten bij de uitspraak
DIBO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2024, 02:02   #85
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Onzin. Moordenaars en verminkers moeten van de weg gehaald worden: daar hebben wij als burgers allemaal recht op.
inderdaad

veel leed uitsparen

het is al erg genoeg op deze klotebol
Oud 24 december 2024, 08:54   #86
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard “Ik heb geen enkel contract ondertekend waarin staat dat ik rolmodel moet zijn”

Ruben Van Gucht over positieve ademtest: “Ik heb geen enkel contract ondertekend waarin staat dat ik rolmodel moet zijn”
VRT-gezicht Ruben Van Gucht (38) heeft voor het eerst publiekelijk gereageerd op zijn positieve ademtest van vorige week. “Ik heb geen excuus”, zegt hij in Het Laatste Nieuws. “Ik was fout, maar ik heb ook geen enkel contract ondertekend waarin staat dat ik een rolmodel moet zijn.”

Natuurlijk heeft ie geen contract ondertekent dat ie een rolmodel moet zijn.
Maar dat is gewoon de evidentie zelf.
Een "BV" weet dat mensen naar hen opkijken, dat mensen hun gedrag willen nadoen, dat ...

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20241223_92440211

Hoewel er in sommige contracten van VRT-medewerkers staat dat ze een “voorbeeldfunctie” moeten vervullen, is dat bij Van Gucht niet het geval. “Ik ben een gewone werknemer, ik heb geen exclusiviteitscontract”, zegt hij nog in Het Laatste Nieuws. “Misschien verwacht men dat wel van mij, maar ik heb daar nooit mijn handtekening onder gezet.”

Nee Ruben jongen, niet misschien, ze verwachten dat gewoon van u, daar is geen handtekening voor nodig.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be