![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, die van Maille zijn een favoriet ingrediënt voor mijn ravigotte saus. 'k Ga niet (trop of teveel) stoefen maar kreeg er wel complimenten voor tijdens het buffet met oudejaarsnacks hier. ![]()
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
*massa aanrandingen
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar dat waren muzels die "vrouwen in't algemeen" aanranden, en moslima's die volgens het boekje leven, die komen niet buiten zonder anti-verkrachtingsdoeken en beschermers.
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom dacht men dat er zovele landen zijn die met een ruimteprogramma bezig zijn, omdat deze planeet stuk is, op zoek naar een andere planeet waar leven mogelijk is?? (te ver gezocht????) Men zal aardig werk moeten leveren om dit alles terug 'recht' te trekken zodat wij mensen terug kunnen leven zoals wij gewoon waren, zonder schrikbeeld voor de toekomst dus. Verschiet men er echt van dat er minder borelingen zijn in 'ons' land? Meeste mensen denken, moet ik die kleintjes daar met opzadelen met deze nihilistische wereld doorspekt van geweld en drugs? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 januari 2025 om 01:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat komt omdat ze woke zijn in Teheran. Ze willen die arme bomen geen extra ballast aandoen. Da's milieuvriendelijk en groen. Groen gelijk de banieren van de Islam.
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, hoge bomen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de zandbaklanden stenigen ze dan de vrouw. Ze moeten zich maar niet laten verkrachten.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij hebt u in de loop van uw bestaan al voldoende vaak over "Mods" & "Rockers", "Teddy Boys" & "Skinheads", ... gehoord om te wéten dat herrie schoppend 'crapuul' eigenlijk van alle herkomsten en tijden is. ![]() En néén, bovenstaande betekent niet dat u niet ook kwaad mag zijn op diegenen die met Oudjaar/Nieuwjaar hun frustraties botvieren op ambulanciers of pompiers. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Guy Duchene
Mensen die hun auto verliezen bij rellen moeten zelf opdraaien voor de takelkosten en de schoonmaak van de openbare weg. Moeten voetbalclubs dan zelf de inzet van politie betalen bij wedstrijden en de schoonmaak van de straten rond het stadion? 4/01/2025, 20:00 |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Joren Vermeersch
Mijn column in DS. Waarom is het noodzakelijk om te benoemen dat de relschoppers op nieuwjaarsnacht bovenal uit Maghrebijnse gemeenschappen komen? Omdat dit geweld pas kan stoppen wanneer rolmodellen daarbinnen opstaan en zeggen: genoeg! Dat gebeurt vandaag veel te weinig. 6/01/2025, 09:02 |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rik Torfs
"Nu Francken met luchtdrukgeweren wil laten schieten op relschoppers, heeft Brusselse PS het helemaal gehad met N-VA." Je kunt het met Francken oneens zijn, maar het ethisch superioriteitsgevoel van de PS is misplaatst. Brussel is failliet en vaak onveilig. Door PS-beleid. 6/01/2025, 10:00 |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Guy Duchene
Mensen die hun auto verliezen bij rellen moeten zelf opdraaien voor de takelkosten en de schoonmaak van de openbare weg. Moeten voetbalclubs dan zelf de inzet van politie betalen bij wedstrijden en de schoonmaak van de straten rond het stadion? 4/01/2025, 20:00 |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Theo Francken, die er mee in debat ging, had overschot van gelijk. Die advocaat moet dringend terug rechten gaan studeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/10...het-onderwijs/ https://www.hln.be/antwerpen/juf-mag...teld~ad6a88c3/ https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160107_02053861 (en het was btw in "De Afspraak")
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 7 januari 2025 om 10:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herinner me niet mijn ouders ooit hebben gezegd ze niet naar buiten durfden opdat er Mods en of Rockers in de buurt rondhingen ![]() Het geweld je vandaag meemaakt is vooral zinloos en van een heel andere orde. Het was ook een heel andere tijd war iedereen beetje iedereen kende en je altijd wel weet had wie die Mof of Rocker zijn vader of moeder was. https://nl.wikipedia.org/wiki/Rocker_(subcultuur) Laatst gewijzigd door fred vanhove : 7 januari 2025 om 10:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals de initiatiefnemers van zomerse zogezegde “festivals” ook moeten instaan voor het opruimen van al de rotzooi die de bezoekers er hebben achtergelaten.
![]() |