![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik lees dat 80 procent van de Israëliers achter Trump's plan staan. Slechts 10 procent vindt het een mensenrechtenschending zoals de rest van de wereld (buiten wat moslimhaters of zo). Een trieste situatie dat er een quasi consensus is om een heel volk als niet meer als vee te zien dat men een andere weide op wil sturen of afmaken. En dan nog er bij zeggend dat ze het zelf gezocht hebben. Aan wie doet die mentaliteit denken? Aan nazi monsters of eerder aan "De duivel in elk van ons"? Want het is ook gemakkelijk te zeggen dat wij anders zijn. Laatst gewijzigd door Bach : 8 februari 2025 om 09:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat die “vreemde bezetters” betreft, doorheen de geschiedenis is elk volk ergens wel de “bezetter” voor een ander volk geweest. Belgicisten vinden dat we tussen 1815 en 1830 door de Nederlanders “bezet” geweest zijn. En “moorddadig” dat da was !!! ![]()
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuk detail : Spartacus of minstens zijn volgelingen zijn door de romeinen met hun kloten aan een kruis genageld, net zoals die Jood Jezus die ze hetzelfde lot toebedeelden toen hij het romeinse gezag uitdaagde en zich koning der joden noemde.
History is a bitch. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 8 februari 2025 om 12:43. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat die 40 jaar door de woestijn slenteren , en het hele geneuzel over Mozes en dergelijke niet meer waarde heeft dan de sprookjes van Moeder Gans.
En aangezien de Christenen en Moslims uit dezelfde sprookjes grabbelen....
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men zal leiders kiezen die zich tegen die onderdrukking verzetten. En dat zullen geen lievertjes zijn. Allemaal erg logisch, daar hebben we 1948 niet bij nodig , de afgelopen 20 jaar tot op dit moment bieden een sluitende verklaring voor wat er nu allemaal gebeurd.
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De blokkade was hoe dan ook een criminele verkeerde reactie omdat het miljoenen treft.
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 8 februari 2025 om 16:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En aangezien geweld niet werkt (volgens U) blijft dat gewoon zoals een hond achter zijn staart jagen.
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zou er gebeuren moest ik in Brussel een moslimvrouw neer kloppen omdat haar lange rok en sluier mij niet aanstaat? Laatst gewijzigd door Gipsy : 8 februari 2025 om 21:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Compleet machteloos zijn ze. Orangeman zijn approval rate is nog gestegen sinds hij in office kwam. De Dems en hun aanhangers overal ter wereld komen er de volgende tien jaar niet meer aan te pas. Dat zorgt voor heel wat verzuring ter progressieven zijde. Er rest hun dan weinig meer dan zielig schelden en uithalen. Ik vraag begrip!
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die is inderdaad goed geplaatst om Trump en de VS de les te lezen. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ok ik ben ook een aanhanger van real politik maar men moet een beetje serieus blijven als men SA als mensenrechten voorbeeld brengt. Ze mogen petrol verkopen, wapens en vliegtuigen kopen en investeren in het Westen maar verder houden ze beter hun bakkes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Compleet oneerlijk natuurlijk. In die zelfde decennia lange periode heeft israel veel meer raketten geschoten en op andere manieren leed aangericht.
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 8 februari 2025 om 22:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#99 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fait divers, zoals in Brussel, niks aan de hand, nee hoor. Citaat:
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raketten afschieten op een land is een klein misdrijf? Mensen ontvoeren is een klein misdrijf? Aanslagen plegen is een klein misdrijf? 7 oktober is een klein misdrijf? Voor jou is dat spelerij maar dat zijn telkens ronduit oorlogsverklaringen, ik zie niet in wat dat anders kunnen zijn. Zeg nu dat het belgische leger die zaken zou doen in Frankrijk, wat denk je dat er zou gebeuren? Denk eens goed na, enkele seconden maar. ![]() |
|
![]() |
![]() |