![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijne beste maat heb ik ook eerst wat klop gegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De hele shit bigrade. Met politiehonden en al en ontruimingsdiensten.
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had, met de nadruk op had, een stel vrienden waarmee ik kattenkwaad uithaalde.
De vriendschap hield op toen, op het middelbaar onderwijs, de school aan het bijbouwen was en de beton voor de kelder gestort was. Zij vonden het nodig om daar betonblokken in te gooien. Bij de eerste blok heb ik me omgedraaid en ben weggegaan, dit was voor mij geen kattenkwaad meer, dit was gewoon vandalisme. De opzichter van de speelplaats had al snel in de smiezen dat er daar iets gebeurde dat niet koosjer was en kon enkele vandalen snappen. De school kende ons groepje omdat wij altijd samen waren, zo werd ik ook op het matje geroepen, alhoewel ik beweerde er niet aan meegedaan te hebben, werd ik toch gestraft en kregen mijn ouders ook een deel van de rekening. Niemand van mijn "vrienden" gaf toe dat ik er niet bij was. Dit is natuurlijk meer dan 40 jaar geleden, ik zie die "vrienden" nog regelmatig, de vriendschap is wel over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oh dat is nog niks, bij ons had er ene een pijpbom doen afgaan in de WC, was wel ruim voor 9/11 anders zat die nu nog in den bak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ach ja, dat kort houden van die kinderen met lijfstraffen was ook niet alles. Nu is het altijd van die onnozele kat en muis spelletjes met mensen met gezag. Flikken, leerkrachten, ouders. Ja, ze vonden dril uit. Schrijf je maar in, in de vechtsportschool; wat discipline. Geen zin in. Je kan dat niet afdwingen. Het leger dan maar? Geeuw.... Neen, zeggen die buitenlanders dan. Je kan geen discipline installeren in onze soort. Wij zijn nooit een geordende maatschappij geweest. Kijk naar Nazi-Duitsland dat was het meest gedisciplineerde land ter wereld. De barbaarsheid van de werkkampen. Hou het ook op, hé. Maat...
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We gaan niet zoiets laf doen als bespioneren. Maar wij zijn toch gentlemen, die bespioneren.
"Tegenwoordig, er zijn toch geen gentlemen meer. Alleen maar cowboys, de cowboys moeten eruit." Héhé. ![]()
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 't Voordeel is natuurlijk, dat ge een echte band met uw kleinkind kunt opbouwen als jonge grootouder. Wanneer dat kind volwassen is, zijt ge zelf nog niet zo oud.
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Mij komen spontaan de tranen van ontroering in de ogen.
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Dat vraag ik me soms ook af...
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen kleinkind nog heel klein was waren we met een busreis naar Nederland gegaan. Toen we daar aankwamen gingen we op een terras zitten. Er kwam een mevrouw aan die mij vroeg (in't Hollands ![]() ![]() Ik antwoordde: een cola aub. Die mevrouw vroeg toen: "En, wat wenst uw zoontje te drinken"? Grappig! Ze dacht echt dat mijn kleinzoon mijn kind was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |