![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar dat euvel kan verholpen worden: ge kunt één van ons worden. De voordelen: millennia lang leven en een feestmaaltijd om voor- en achterpoten, pardon, duimen en vingers, bij af te likken.
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chance dat ik nog niet zo hoogbejaard ben ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is "Serving Kant" een conservatief/progressief probleem? Bende Cunts!
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 6 maart 2025 om 01:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoogbejaard? Niks van.
Wel zichtbaar naar de voorgrond gesleurd is een zeer hoog "serving kant" gehalte. Panda boet wat sex appeal in bij de bomma's 2025. ![]() Desalniettemin: Malta: 12 points.
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soit, dat is allemaal blijkbaar eigentlijk een feitelijk fact.
Is dat zo niet, mijne man, Pandaman?
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [Mode TV-verslaafde off] Voila.
![]() |
#89 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#94 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Er lopen (te) veel oude dwazen rond. Wijs word je imho als je heel je leven lang zelfkritisch en leergierig gebleven bent. Sommige mensen op dit forum beantwoorden niet aan dit criterium.
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 6 maart 2025 om 18:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En dan moet je beleefd terug antwoorden, gelukkig via een online platform want anders zou hij me zien kokhalzen.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu zou het een right hand drive kunnen zijn, maar twijfelachtig.
![]() |