![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De uitlokking gestart door het westen? Ook juist. Bij de flikken mag “uitlokking” niet, waarom voor politiekers wel? Nu lokt uw westen een nog grotere confrontatie met de Russen uit. Wel, het zij zo. Mij zal dat worst wezen, alles heeft een einde, enkel een worst heeft er twee volgens de Duitsers.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 11 maart 2025 om 09:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U wint een vleesmolen. https://www.telegraaf.nl/nieuws/1535...len-als-cadeau
![]() |
![]() |
#84 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dar is beleefd gezegd. Sommigen spreken van cognitieve oorlogsvoering tegen de eigen bevolking. Hierbij wordt de creatie van haat via desinformatie zelfs niet geschuwd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
Maar nog steeds geen bewijs van imperialistische bedoelingen.
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch attent. Dan kan dat moedertje altijd aan haar zoon denken als ze een kilo gehakt draait.
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
Wij krijgen alleen maar meer schuld. En we krijgen ook geen grammetje bewijs voor het russische imperialisme waar "het westen" zogezegd voor moet beschermd worden. Alleen maar leugens, angstzaaierij en hysterie.
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() @Gunter
Deze analyse plaatst uw oorspronkelijke vraag naar 'bewijsmateriaal' in een geopolitieke context. Een fragmentje: "...This is the crucial link between Russophobia and Sinophobia: neither is truly about Russia or China as they exist, but about the West’s reaction to a world in which it can no longer dictate terms unchallenged. This explains the almost theological certainty with which these fears are held. The assumption that Russia and China must be threats precedes any specific evidence or policy decision; all new developments are then interpreted through this pre-existing framework. If Russia strengthens its military, it is preparing for war; if China builds infrastructure abroad, it is economic imperialism. The absence of hostile intent is never considered a possibility. These cognitive distortions are not incidental but systemic, embedded in the media landscape, security apparatus, and political institutions that shape policy. The Western information environment has become a hall of mirrors, where narratives are self-reinforcing and deviations from orthodoxy are met with suspicion or outright suppression. This is not to say that Russia and China are beyond criticism or that their governments are without fault, but that the inability to perceive them in anything other than adversarial terms has created a situation where conflict becomes a self-fulfilling prophecy...." https://johnmenadue.com/russophobia-...sm-and-denial/ Russophobia and Sinophobia: projection, narcissism and denial By Kari McKern Mar 7, 2025 De vraag die u stelt is als het voorhouden van een antidote tegen zelfdestructief zelfbedrog. Laatst gewijzigd door Bach : 12 maart 2025 om 07:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
De taart wordt opnieuw verdeeld, en “wij” blijven achter met een leeg bord.
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Militair gezien zou ik de EU ten stelligste afraden zich verder te moeien met de oorlog Rusland/Oekraïne want om wat draait die tegenwoordig, Geld & grondstoffen.
Afraden zich te moeien zonder partij te trekken voor wie dan ook??? ![]() Natuurlijk wel met een schuine blik te houden op dat die niet verder doorstoten. De aanval op Moskou, op de gewone burgers, zou men kunnen zien als: betrek de gewone burger erbij, gooi alles plat ben wacht tot die tegen hun eigen beleidsvoerders ingaan in de zin van, het is genoeg geweest. ![]() Ach, met de menselijke factor, iemand die daar nog rekening met gaat houden? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 maart 2025 om 09:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar de eu luistert niet naar de man en vrouw in de straat Univ, die kijken enkel naar hun eigen agenda (en bankrekening)
![]() |
#93 |
|
![]() Verdere duiding bij "het verdelen van de taart."
https://strategic-culture.su/news/20...-global-reset/ Er is slechts 1 conclusie te trekken. Het westen (zonder de US) tracht wanhopig relevant te blijven op het geopolitieke toneel door de oorlog in Oekraïne nodeloos te rekken. Het westen (zonder de US) weet goed genoeg dat als deze oorlog eindigt, dat zij de weg van de Volkenbond opgaan. Recht naar de prullenmand van de geschiedenis. En de nato volgt....
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Duitse parlement heeft met 2/3 meerderheid (zelfs de Groenen) 500.000.000.000 € (=20,2 biljoen oude B.Fr) goedgekeurd voor defensie & cyberveiligheid. U. Von der Leyen noemt dit UITSTEKEND NIEUWS !!! Frankrijk zal meer ultra moderne straaljagers bestellen + drones + Hypersoninische nucleaire raketten. Dat is het resultaat van Putins hoogmoedswaanzin ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/03...opa-waarschuw/
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Fijn voor de Europese bevolking ![]()
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#99 |
Gouverneur
|
![]() Grote Onafhankelijke Denkers en Kenners, 23 februari 2022: Rusland zal Oekraïne niet aanvallen, het is allemaal propaganda van de Amerikaanse oorlogshitsers.
Dezelfde Grote Onafhankelijke Denkers en Kenners, 25 februari 2022: De Russische speciale militaire operatie was onvermijdelijk, gezien de genocide in de Donbass door Oekraïense nazi's. Dezelfde Grote Onafhankelijke Denkers en Kenners, nu: niemand gelooft dat Rusland Europa wil aanvallen, het is allemaal propaganda van de Europese oorlogshitsers. Ik ben alvast gerustgesteld, want Grote Onafhankelijke Denkers en Kenners weten altijd waar ze het over hebben.
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Poetins Rusland staan 'de zaken' er vaneigens absoluut geheel & volledig anders voor. Daar is 'de eigen bevolking' NOG NOOIT voorgelogen geworden - het gedacht alleen al ![]() ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |