![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da's dus 26 afdelingen, tenzij we er een een cijfer blijplakken. Dus een afdeling voor mannen met een klein pietje en kleine tieten, een afdeling voor vrouwen zonder tieten of pietje. Enzoverderenzoverder. Op bij de F wordt het wat drummen, femboys als eerste, en dan de Futa's.
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan nog voor degene die zich als genderloos identificeren. Dat zijn er al 3 extra. En aangezien er al transseksuele zedendeliquenten in de toilet en het gevang drongen, is urgentie vereist. Het is het schandaal van de eeuw. Ze hebben die circus erkend, dat ze er dan ook voor zorgen. Anders: institutionele discriminatie en vrouwen in levensgevaar brengen ![]() ![]() Repent. Meer transrechten, stop de discriminatie!
SOLUS CHRISTUS Laatst gewijzigd door CUFI : 22 april 2025 om 15:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals Patrick VE al schreef, ik wil de praktijk wel uitwerken, van uw "anti geslachtsdiscriminatie" infrastructuur.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 22 april 2025 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want als ze mannen bij vrouwen in de sport plaatsen, wordt de vrouw gediscrimineerd. En omdat er geen sporten, kleedkamers, toiletten en gevangenissen voor transmensen zijn, worden zij gediscrimineerd. Een man op paspoort tot vrouw kronen is 1, maar 2 is het institutioneen aanpassen he. Christenen doen niet aan discriminate, iedereen is zondaar. Of ge nu trans, homo of hetero zijt.
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vrouw die geen trans in haar sporten, kleedkamers en toilet wenst, doet niet aan discriminatie. Degene die het niet voorzien en ze dan maar bij vrouwen duwen doen aan discriminatie. Daarom ben ik dus een groot voorstander van meer transrechten.
SOLUS CHRISTUS Laatst gewijzigd door CUFI : 22 april 2025 om 18:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat het een hoop idioten een bult geld kost, waarvan een stuk blijft plakken aan de rechtenverlenende bureaucraten, is natuurlijk een godsgeven feit.
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik voel mee met die mensen die, ocharme, zo overkeken worden.
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik schreef, ik draag bij, omdat de gunsten die U wil verlenen, van mij afgedwongen worden.
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger had ge enkel man en vrouw, en was het onmogelijk dat homoseksuelen konden adopteren of een ander van geslacht kon veranderen. Waar het androgene verschijnt, daar volgt het einde. Het is nooit anders afgelopen.
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En christenen doen meestal niet aan religie. Wij zijn geboden naar de waarheid te leven. En het is de waarheid dat de gelovigen niet discrimineren door niet mee te lopen, maar de discriminatie hier institutioneel speelt. De gelovige van het forum bracht die wijsheid maar eens, again. De gelovige van het forum komt tenminste op voor meer transrechten. Ziet hem shinen.
![]() |
![]() |
#93 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oef.
Citaat:
En dan, wie gaat me daar op afrekenen uitgezonderd met wat idioot opgestelde postings? Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu geef ik toe dat dat niet makkelijk is, want de maatschappelijke visie evolueert wel eens (vb vroeger homo is ziek, nu homo is anders maar niet ziekelijk)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is wat het is.
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is wat het is.
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ?
Meer transrechten = rechtvaardigheid.
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie een mannelijk lichaam heeft en beweert een vrouw te zijn, is even gestoord als uw buurjongen die beweert Napoleon te zijn. De mentale conceptie komt niet overeen met de realiteit. Wie GOESTING heeft om een vrouw te zijn, dat is iets anders. Wie beseft dat hij een man is, maar graag een vrouw, een olifant, of zo te willen zijn, is gewoon iemand met onmogelijke wensen. Dat behoort tot de psychologie van het fantasme he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand krijgt onrechten aangesmeerd. Voor zover ik weet is iemand die beweert Napoleon te zijn, niet iemand die men boetes oplegt, verbiedt van de trein te nemen of zo. Hij mag zich wel de rechten niet aanmeten die Napoleon toekomen en die hij niet is natuurlijk.
|
![]() |
![]() |