Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 april 2025, 15:18   #81
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Jamaar Maddox wil waarschijnlijk weten hoe groot de toiletgebouwen moeten worden, met hoeveel verdiepingen, en met hoeveel verschillende WC's per verdieping. Als er, zeg maar, 4000 officiele genders bestaan, dan worden dat serieuze kosten he...
Als ik Cufi's oproep goed begrijp, wil die het hele alfabet eigenlijk in een asiel steken. Met elk lettertje een eigen afdelinkje.

Da's dus 26 afdelingen, tenzij we er een een cijfer blijplakken.

Dus een afdeling voor mannen met een klein pietje en kleine tieten, een afdeling voor vrouwen zonder tieten of pietje. Enzoverderenzoverder.

Op bij de F wordt het wat drummen, femboys als eerste, en dan de Futa's.
Oud 22 april 2025, 15:22   #82
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jamaar Maddox wil waarschijnlijk weten hoe groot de toiletgebouwen moeten worden, met hoeveel verdiepingen, en met hoeveel verschillende WC's per verdieping. Als er, zeg maar, 4000 officiele genders bestaan, dan worden dat serieuze kosten he...
Om te beginnen moeten ze de transmannen en transvrouwen al van kleedkamers, toiletten en sportcategorie voorzien.
En dan nog voor degene die zich als genderloos identificeren.

Dat zijn er al 3 extra.
En aangezien er al transseksuele zedendeliquenten in de toilet en het gevang drongen, is urgentie vereist.

Het is het schandaal van de eeuw. Ze hebben die circus erkend, dat ze er dan ook voor zorgen. Anders: institutionele discriminatie en vrouwen in levensgevaar brengen levensgevaarlijk

Repent.

Meer transrechten, stop de discriminatie!

Laatst gewijzigd door CUFI : 22 april 2025 om 15:31.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2025, 15:41   #83
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Om te beginnen moeten ze de transmannen en transvrouwen al van kleedkamers, toiletten en sportcategorie voorzien.
En dan nog voor degene die zich als genderloos identificeren.

Dat zijn er al 3 extra.
En aangezien er al transseksuele zedendeliquenten in de toilet en het gevang drongen, is urgentie vereist.

Het is het schandaal van de eeuw. Ze hebben die circus erkend, dat ze er dan ook voor zorgen. Anders: institutionele discriminatie en vrouwen in levensgevaar brengen levensgevaarlijk

Repent.

Meer transrechten, stop de discriminatie!
Wie "moeten" al die dingen voorzien?

Zoals Patrick VE al schreef, ik wil de praktijk wel uitwerken, van uw "anti geslachtsdiscriminatie" infrastructuur.

Laatst gewijzigd door maddox : 22 april 2025 om 15:42.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2025, 15:49   #84
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Wie "moeten" al die dingen voorzien?

Zoals Patrick VE al schreef, ik wil de praktijk wel uitwerken, van uw "anti geslachtsdiscriminatie" infrastructuur.
"we" is een groot woord. Maar ze zijn nogal fanatiek tegen discriminatie opgekomen terwijl diezelfde aan discriminatie tegenover vrouwen en transmensen doen.

Want als ze mannen bij vrouwen in de sport plaatsen, wordt de vrouw gediscrimineerd. En omdat er geen sporten, kleedkamers, toiletten en gevangenissen voor transmensen zijn, worden zij gediscrimineerd.

Een man op paspoort tot vrouw kronen is 1, maar 2 is het institutioneen aanpassen he.

Christenen doen niet aan discriminate, iedereen is zondaar. Of ge nu trans, homo of hetero zijt.
Oud 22 april 2025, 16:03   #85
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
"we" is een groot woord. Maar ze zijn nogal fanatiek tegen discriminatie opgekomen terwijl diezelfde aan discriminatie tegenover vrouwen en transmensen doen.

Want als ze mannen bij vrouwen in de sport plaatsen, wordt de vrouw gediscrimineerd. En omdat er geen sporten, kleedkamers, toiletten en gevangenissen voor transmensen zijn, worden zij gediscrimineerd.

Een man op paspoort tot vrouw kronen is 1, maar 2 is het institutioneen aanpassen he.

Christenen doen niet aan discriminate, iedereen is zondaar. Of ge nu trans, homo of hetero zijt.
Dus lokaaltje Z is voor "Zondaars". Moet ik daar nu 1, 2 of 26 sanitaire blokken in voorzien?
Oud 22 april 2025, 18:55   #86
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus lokaaltje Z is voor "Zondaars". Moet ik daar nu 1, 2 of 26 sanitaire blokken in voorzien?
Jij moet dat niet doen. Maar think about it, de discriminatie wordt insitutioneel veroorzaakt.
Een vrouw die geen trans in haar sporten, kleedkamers en toilet wenst, doet niet aan discriminatie. Degene die het niet voorzien en ze dan maar bij vrouwen duwen doen aan discriminatie.

Daarom ben ik dus een groot voorstander van meer transrechten.

Laatst gewijzigd door CUFI : 22 april 2025 om 18:55.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2025, 19:05   #87
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jij moet dat niet doen. Maar think about it, de discriminatie wordt insitutioneel veroorzaakt.
Een vrouw die geen trans in haar sporten, kleedkamers en toilet wenst, doet niet aan discriminatie. Degene die het niet voorzien en ze dan maar bij vrouwen duwen doen aan discriminatie.

Daarom ben ik dus een groot voorstander van meer transrechten.
Ik wil er gewoon een centje aan verdienen. Iemand moet al die "transrechten" fysiek verwezelijken. Al die extra infrastructuur...

Dat het een hoop idioten een bult geld kost, waarvan een stuk blijft plakken aan de rechtenverlenende bureaucraten, is natuurlijk een godsgeven feit.
Oud 22 april 2025, 19:12   #88
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik wil er gewoon een centje aan verdienen. Iemand moet al die "transrechten" fysiek verwezelijken. Al die extra infrastructuur...

Dat het een hoop idioten een bult geld kost, waarvan een stuk blijft plakken aan de rechtenverlenende bureaucraten, is natuurlijk een godsgeven feit.
Het zal wel van uw belastingsgeld komen, want een overheid die transseksuelen erkent moet dat doen he.
Ik voel mee met die mensen die, ocharme, zo overkeken worden.
Oud 22 april 2025, 19:13   #89
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het zal wel van uw belastingsgeld komen, want een overheid die transseksuelen erkent moet dat doen he.
Ik voel mee met die mensen die, ocharme, zo overkeken worden.
Zoals ik schreef, ik draag bij, omdat de gunsten die U wil verlenen, van mij afgedwongen worden.
Oud 22 april 2025, 19:18   #90
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoals ik schreef, ik draag bij, omdat de gunsten die U wil verlenen, van mij afgedwongen worden.
Ja dat is de prijs van goddeloosheid he.
Vroeger had ge enkel man en vrouw, en was het onmogelijk dat homoseksuelen konden adopteren of een ander van geslacht kon veranderen.

Waar het androgene verschijnt, daar volgt het einde.
Het is nooit anders afgelopen.
Oud 22 april 2025, 19:46   #91
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja dat is de prijs van goddeloosheid he.
Vroeger had ge enkel man en vrouw, en was het onmogelijk dat homoseksuelen konden adopteren of een ander van geslacht kon veranderen.

Waar het androgene verschijnt, daar volgt het einde.
Het is nooit anders afgelopen.
Ik zie dit al een belediging. U ziet mij als godsvruchtig.... Het idee, ik als religidioot.....
Oud 22 april 2025, 20:31   #92
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zie dit al een belediging. U ziet mij als godsvruchtig.... Het idee, ik als religidioot.....
Maak u geen illusies, ik heb u nooit zo aanzien.

En christenen doen meestal niet aan religie. Wij zijn geboden naar de waarheid te leven. En het is de waarheid dat de gelovigen niet discrimineren door niet mee te lopen, maar de discriminatie hier institutioneel speelt.

De gelovige van het forum bracht die wijsheid maar eens, again.
De gelovige van het forum komt tenminste op voor meer transrechten.
Ziet hem shinen.
Oud 23 april 2025, 05:26   #93
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maak u geen illusies, ik heb u nooit zo aanzien.
Oef.
Citaat:
En christenen doen meestal niet aan religie. Wij zijn geboden naar de waarheid te leven. En het is de waarheid dat de gelovigen niet discrimineren door niet mee te lopen, maar de discriminatie hier institutioneel speelt.
Ik erken eerlijk dat ik discrimineer. Maar op daden, niet op abstracte eigenschappen.
En dan, wie gaat me daar op afrekenen uitgezonderd met wat idioot opgestelde postings?
Citaat:
De gelovige van het forum bracht die wijsheid maar eens, again.
Grapjurk.
Citaat:
De gelovige van het forum komt tenminste op voor meer transrechten.
Ziet hem shinen.
Deugdpronken. Een hypocriete gave.
Oud 23 april 2025, 10:45   #94
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Men kan uiteraard wel de psychologie aanvaarden. Maar dan moet men het ook als dusdanig behandelen: een psychiatrische aandoening.

Ik heb altijd gezegd dat als voor het welzijn van een zot, men moet zeggen dat hij een konijn is, dat geen probleem is. Maar erken het dan wel als dusdanig. Het gaat om die patient zijn BEHANDELING. We willen allemaal samenwerken om een mens die zo een sukkel is dat hij denkt dat hij een konijn is, zo gelukkig mogelijk te laten zijn in zijn ziekte. We gaan dus inderdaad braaf doen alsof hij een konijn is, maar dan enkel maar omdat we met een gestoorde te maken hebben he.

Als transen aanvaarden dat ze halve garen zijn, dan is er geen enkel probleem om die mensen niet ongelukkig te maken en "madam" te zeggen tegen een halve gare met een piemel. Als er ene denkt dat hij Napoleon is, zullen we dat ook vriendelijk tegen diene mens zeggen.

Het is alles behalve plezant om geestesziek te zijn en we moeten allemaal die mensen proberen hun welzijn niet te ontzeggen he.

Maar doe ons niet aan dat we dat ook serieus moeten vinden. Dat is enkel maar therapie he.
Er zijn nog mensen die gestudeerd hebben, maar toch nog verstandelijk beperkt, en vb. het verschil niet kennen tussen psychologie en psychiatrie.
Nu geef ik toe dat dat niet makkelijk is, want de maatschappelijke visie evolueert wel eens (vb vroeger homo is ziek, nu homo is anders maar niet ziekelijk)

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2025, 10:49   #95
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Het gaat in de eerste plaats om reële, welbepaalde afspraken en wetten, die tot doel hebben de vrouw te beschermen tegen bepaalde schadelijke acties van mannen. Vrouwen hebben daar altijd recht op gehad, en dat is in 2025 niet anders.

Verder mag iedereen in zijn hoofd zijn wie hij wil: een reus, een kat, Napoleon. Maar hij of zij kan daar geen rechten uit puren.
Plus: en evenmin er onrechten voor aangesmeerd krijgen.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2025, 11:10   #96
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oef.

Ik erken eerlijk dat ik discrimineer. Maar op daden, niet op abstracte eigenschappen.
En dan, wie gaat me daar op afrekenen uitgezonderd met wat idioot opgestelde postings?

Grapjurk.

Deugdpronken. Een hypocriete gave.
Het is wat het is.
Oud 23 april 2025, 11:55   #97
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ik ben te geïntoxiceerd daar op terug te komen.

Waar is ons rechtvaardigheidsgevoel naartoe?
Ons Spartaans bloed?
Het is wat het is.
Oud 23 april 2025, 11:59   #98
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Het is wat het is.
?

Meer transrechten = rechtvaardigheid.
Oud 23 april 2025, 12:33   #99
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Er zijn nog mensen die gestudeerd hebben, maar toch nog verstandelijk beperkt, en vb. het verschil niet kennen tussen psychologie en psychiatrie.
Van zodra uw mentale constructie van de werkelijkheid totaal verschillend is van die werkelijkheid, zitten we in de psychiatrie. Dat heet, naargelang het sensorieel is of mentaal: een hallucinatie of een delirium.

Wie een mannelijk lichaam heeft en beweert een vrouw te zijn, is even gestoord als uw buurjongen die beweert Napoleon te zijn. De mentale conceptie komt niet overeen met de realiteit.

Wie GOESTING heeft om een vrouw te zijn, dat is iets anders. Wie beseft dat hij een man is, maar graag een vrouw, een olifant, of zo te willen zijn, is gewoon iemand met onmogelijke wensen. Dat behoort tot de psychologie van het fantasme he.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2025, 12:38   #100
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Plus: en evenmin er onrechten voor aangesmeerd krijgen.
Niemand krijgt onrechten aangesmeerd. Voor zover ik weet is iemand die beweert Napoleon te zijn, niet iemand die men boetes oplegt, verbiedt van de trein te nemen of zo. Hij mag zich wel de rechten niet aanmeten die Napoleon toekomen en die hij niet is natuurlijk.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be