![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() De "belastingbetaler" betaalt meer mee aan de nieuwjaarswensen en dito recepties van VLD, CD&V, SPA/SPIRIT en het recente publiciteitsgeweld van het Vlaams Belang, dan aan de partijwerking van N-VA en pakweg Groen! dat ook op droog zaad zit qua overheidsfinanciering. Die camions verkwist papier bestaan overigens ook alleen maar in uw fantasie want ze waren op 1 na léég. Er stierven geen bomen voor deze stunt; ze gebruikten enkel een stuk of wat gerecycleerde vellen A4 papier waarmee een panneel werd bezet om de indruk te wekken dat de laadruimte volgestouwd werd met 50 euro biljetten. Dit stond trouwens al in De Standaard. Spijtig toch he, wanneer zelfs die zeikargumenten van je niet eens blijken te stroken met de realiteit ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
ps : Het blijkt nu wel niet zo het geval geweest te zijn. Laatst gewijzigd door Geertje : 7 januari 2005 om 14:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik vind het ronduit grof en van weinig fatsoen getuigen dat jij halve waarheden verkoopt en ongenuanceerde hersenspinsels verkoopt alsof je de waarheid in pacht hebt. Grof, ach wat. Het leven is grof, live with it... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 7 januari 2005 om 15:12. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Laten we in 2005 allemaal 'net-iquette-jes' met mekaar omgaan dan ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik ben openlijk TEGEN partijen die het nationaal gevoel schaden, en ben da communitair gezever serieus moe. Kvindt da politiekers zich op deze gebieden kinderachtig gedragen en dergelijke stunten zijn meer dan overbodig. En voor U is dat misschien slechts, voor mij is da veel geld. Een partij kan heel eenvoudig zeer goede en goedkope publiciteit bekomen door haar werk goed te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
en ja, als je je werk niet goed doet, moet je beginnen met andere dingen ![]()
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens als u 1500Euro veel geld vindt, wat vind je dan van 11Miljard Euro? Dat is waarschijnlijk een peulschil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#94 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() BUB dient klacht in tegen N-VA wegens racisme en discriminatie
![]() ![]() BELGA VIRGINIE LEFOUR [/size]BRUSSEL - De uitstap van de N-VA naar Wallonië met een lading nepgeld levert de partij een klacht op van de BUB (Belgische Unie-Union belge) bij het Centrum voor gelijke kansen en racismebestrijding (CGKR). Volgens de partij bezondigt de N-VA zich aan racisme en discriminatie. De N-VA trok gisteren in een colonne kleine vrachtwagens, volgestouwd met 11,3 miljard euro aan nepbriefjes, naar de scheepslift van Strépy-Thieu. De partij stelde daarmee de transfers van het noorden naar het zuiden van het land aan de kaak en de betaling met Vlaams geld van ,,nutteloze'' projecten in Wallonië. Die actie is volgens de BUB een brug te ver. ,,Systematisch en zonder ophouden worden al onze Waalse landgenoten door deze partij en door Vlaams Belang als profiteurs afgeschilderd'', aldus nationaal secretaris Cedric Vloemans. Hij vraagt het CGKR op te treden tegen de N-VA omdat die partij zich volgens hem bezondigt aan ,,racisme en xenofobie ten overstaan van mensen die uit Wallonië afkomstig zijn''. Daarmee schendt ze artikel 1 van de wet uit 1981 die bepaalde door racisme en xenofobie ingegeven daden bestraft, aldus Vloemans. 07/01/2005 - belga - bava Van verspilling van overheids- en belastingsgelden gesproken... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijven lachen zou ik zeggen, blijven lachen! (al zal het bij u binnenkort wel groen zijn) 8)
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 7 januari 2005 om 19:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Man kauft nicht bei Jüden !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Staatssecretaris
|
![]() Wat denkt de BUB met deze klacht te bereiken? Het verbod op de partij?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Partijlid
|
![]() nepbriefjes, dat past bij de neppartij N-VA
![]() |
![]() |
#99 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de rechtbank even konsekwent de N-VA aanpakt als het Vlaamsblok destijds, dan hangen ze! Tenslotte teren ze op het systematisch aanwakkeren van haatgevoelens, en het stigmatiseren van een bevolkingsgroep als profiteurs, luiaards en opeters van het kapitaal van de natie. Wat het VB doet met allochtonen zou de N-VA ongestraft mee wegkomen omdat het 'maar de Walen zijn'? Ik geef die mannen van de BuB een dikke kans...............
![]() |
![]() |