![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb in mijn 66 jarig bestaan al veel junkfood gegeten. En ja, ik woog ook te veel (25 kg) teveel voor mijn grootte. Ondertussen ben ik die 25 kg kwijt, eet ik iets regelmatiger en ook minder. Junkfood eet ik nog regelmatig hoor. Maar ... maar er zijn inderdaad mensen die deze balans volledig kwijt zijn. Het overgewicht van de huidige generaties komt niet alleen van het eten hoor. Kijk hoe de jeugd zich verplaatst. Kijk wat de jeugd doet in de vrije tijd. Kijk .. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn vrouw heeft echter, sinds een paar jaar reuma aan haar handen, de vaat afwassen gaat steeds moeilijker. Ik wil wel helpen, maar eigenlijk heb ik daar, door onze zaak, veel te weinig tijd voor en willen wij de tijd die we samen doorbrengen, op een andere manier besteden. |
|
![]() |
![]() |