![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Architectuur: geen enkele naam wordt opgegeven. De Vlaming is blijkbaar nog nomade (terwijl moslims de Aya Sofia hebben, het Alhambra). Film? komt niet aanbod bij dat volkje. Muziek? Daar is de Vlaming nog lang niet aan. Toneel? Watte? Als ik de webstek die Whitestorm zelf mij gegeven heeft mag geloven, wie is er dan achterlijk?
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 9 januari 2005 om 17:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
|
![]() Citaat:
Welke kenmerken hebben Vlamingen gemeen die hen volgens jou onderscheidt van alle andere 'volkeren'? Van alle andere nog 's goed in 't vet gezet.
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#86 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2° Mocht ik die behoefte wel voelen, dan zou ik toch eerst moeten weten wat "onze cultuur" inhoudt alvorens tot de vernietiging ervan te kunnen over gaan (kwestie van de "juiste" cultuur te vernietigen - ik mag er niet aan denken per ongeluk een verkeerde cultuur te hebben vernietigd). 3° Als identiteit en cultuur tot de essentie van het menselijk bestaan behoren, kan het dan toch niet zo moeilijk zijn om deze begrippen te definieren. Ze zijn immers levensnoodzakelijk. Hieruit volgt logischerwijze dat wanneer iemand die begrippen niet kent of niet kan definieren (voel jezelf gerust aangesproken) ook geen menswaardig bestaan kan opbouwen. Conclusie : jij leidt dus geen menswaardig bestaan!?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 9 januari 2005 om 18:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Er leven hier duizenden vreemdelingen in dit land en dezen dienen zich aan de regels i.v.m. vreemdelingen in dit land te houden.
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
waarom praat je zoveel over "halfbloed"? dat lijkt me altijd dat je over paarden of honden hebt... we zijn mensen hoor! en mensen moesten elkaar eerst als mensen herkennen...de rest is de rest, niet waar? groetjes ![]() Laatst gewijzigd door marilia : 9 januari 2005 om 18:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ja ik zou niet weten hoe ik het anders zou moeten zeggen, ik wil alleen maar zeggen dat alles heel makkelijk is voor iemand die volledig tot 1volk behoort omdat die weet wat hij is en zich verbonden voelt met hen? Of misschien denk ik dat maar ![]()
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Op deze pagina krijgt u een goed overzicht over wat ik versta onder 'Vlaamse cultuur'. Citaat:
![]() Cultuur is taal, sport, gebouwen en infrastructuur, godsdienst, normen en waarden, eten en drinken, mensen,... Iedere mens bezit een eigen identiteit en beleeft het culturele op zijn manier. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat wil je daar tegenin brengen? dat de arabieren het cijfer 0 hebben 'uitgevonden'? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Towelie030981 : 9 januari 2005 om 22:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Staatssecretaris
|
![]() Grieken, Romeinen, Perzen en Indiërs zijn Indo-Germanen.
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#98 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#99 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Trouwens, wat versta jij onder DE islam cultuur? Zijn de gebruiken, zeden en tradities in bvb. Indonesie identiek dezelfde als bvb. in Afghanistan? Zijn de zeden, gebruiken en tradities in bvb. Iran identiek dezelfde als bvb. in Turkije? NEEN, dat zijn ze niet ! Door DE islam als één homogeen geheel te beschouwen, bewijs je hierdoor je onwetendheid. Je komt totaal niet geloofwaardig over. Het enige wat ik je op dit forum al heb zien doen is het spuien van onzin en hatelijkheden. Lees eens een boek.
![]() |
![]() |
#100 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |