![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#82 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#83 |
Parlementslid
|
![]() Ondanks het feit dat hij tot de Dillen-clan behoort, is Koentje een kleine garnaal. Maar wat blijkt:
Filip Dewinter Bovendien blijkt ondertussen dat niet alleen Koen Dillen graag gezien was bij Degrelle. Ook Filip Dewinter bezit een foto met een door Degrelle geschreven opdracht. VRT-radiojournalist Werner Trio (eindredacteur bij Klara en presentator van het programma Alinea, voordien journalist bij het Radionieuws) herinnert zich vandaag nog haarscherp die foto in 1991 of 1992 gezien te hebben toen hij bij Dewinter thuis (die toen nog in Merksem woonde) op bezoek was voor een interview. "Ik mocht op meneer Dewinter wachten in zijn thuiskantoortje. Op zijn bureau stond een grote foto van Léon Degrelle met het opschrift: ‘�* mon cher ami Philip, Léon Degrelle', gevolgd door zijn handtekening," vertelt Trio. "Overigens was dat kantoortje versierd met Kroatische parafernalia en lagen er formulieren voor vrijwilligers die aan de kant van de ustachi's (de Kroatische fascisten) wilden gaan vechten." Bron: www.blokwatch.be |
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nog erger...zelfs als hij akkoord gaat over het feit dat er dringend nieuwe olie in zijn wagen moet en dat de remblokjes wel eens zouden mogen worden vervangen... in welke zin wil je dan deze jongeling beschuldigen van het deelachtig zijn aan de gruwelen van het naziregime waar de linkies blijkbaar zo heet van worden... allez leg nog een uit hoe Koen Dillen de joden bijeengedreven heeft en ze eigenhandig heeft vermoord zo'n twintig jaar voor hij werd geboren... komaan...overtref jezelf...
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#86 |
Staatssecretaris
|
![]() Eerst aanpappen met Le Pen, en nu met Degrelle? Zo te zien zijn er bepaalde mensen in het Belang die eerder staatsnationalisten zijn wat niet bepaald rijmt met de Vlaamse ontvoogdingsstrijd.
Laatst gewijzigd door instromaniac : 13 januari 2005 om 09:28. |
![]() |
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hij wou Hitler voorstellen om koning te blijven van een reststaatje . Hitler weigerde dit maar hield deze rare koning aan het lijntje. Koning leo III wou zelf in brussel (onder naziebezetting ) een tegenregering opzetten tegen de regering in London.
![]() |
![]() |
#88 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Degrelle beweerde dat hij de steun genoot vanwege de Belgische Koning Leopold voor zijn strijd tegen het kommunisme aan het oostfront. Indien Degrelle bewijzen had voor zijn bewering en deze had overgedragen aan de Vlaams Nationalisten, dan had dit voor een echte bom onder de belgische monarchie kunnen zorgen....
Had Degrelle die bewijzen niet of wou hij de koning en de monarchie, ondanks alles, niet in discrediet brengen? We zullen het allicht nooit weten. Laatst gewijzigd door johan : 13 januari 2005 om 12:31. |
![]() |
![]() |
#89 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wat vandaag relevant is: zittend parlementslid van het VB en zoon van peetvader Karel Dillen bracht in 1992 (!) een bezoek aan een notoir nazi in ballingschap. Hoe praat je je hier uit??? |
|
![]() |
![]() |
#90 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
dat kunt u helemaal niet, de meeste belgen/vlamingen die gecollaboreerd hebben wisten immers helemaal niets van jodenvergassingen en dergelijke... |
|
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#92 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
ik vroeg het bewijs dat leon degrelle een jodenhater was of dat hij ook nog maar op de hoogte was van de holocaust, blijkbaar kunt u dat niet. |
|
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#94 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#96 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je SS-obersturmbahnführer bent geweest dan lijkt het mij niet onaannemelijk om te stellen dat Degrelle openlijk het nazisme aanhing en wel degelijk op de hoogte moet geweest zijn van de jodenvervolgingen. Ik probeer mij nooit te verlagen tot VB-bashen, maar ik vind die foto's toch zeer bezwarend voor de persoon van Dillen.
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#98 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Hilarisch! Degrelle was de Belgische nazi numero uno! Uw reactie doet mij denken aan de volgend Urbanus-mop: Urbanus, aan de toog van zijn stamcafé, tegen een onbekende gast: "aha, meneer is brandweerman zeker!" Gast: "euh ja, hoe weet u dat?" Urbanus: "Ik zie dat aan de typische manier waarop ge uw pint vastpakt" Gast:" Allez, da's straf, gij ziet dat zo..." Urbanus:" ...en hoe gij zo op een pompier-manier op uw kruk zit." Gast: "Allez gij, ongelooflijk!" Urbanus: "en aan uwen helm, en uw zwart leren pak, en die rode camion die hier voor de deur staat..." |
|
![]() |
![]() |
#99 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Jij... Daar... Niet... Zot... Van... ?... |
|
![]() |
![]() |
#100 | |