![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||||
Parlementslid
|
![]() *knip*
"Bezin voor je begint" ! Is dat geen Vlaams spreekwoord ? "Wanneer je iets vertelt, dan moet je weten waarover je spreekt en zéker kunnen nuancerer !". *knip* Citaat:
"Onmogelijk ! Blokpraat ! Laster !" zingt het slinkse volkje in koor ! Absoluut niet ! Dit bericht kwam gisteren binnen op mijn elektronische Knack, en is vandaag te lezen op blz. 18/19 van dit weekblad. Ik heb tot vanmiddag gewacht om te antwoorden {een blokker liegt toch altijd hé pianospeler ...}. Stond er nog wat interessants in dat artikel. Natuurlijk ! Citaat:
Niet te verwonderen ! In het jaar 2003 haalden hun inkomsten méér dan het dubbele van de samengetelde inkomsten van Oxfam, Broederlijk delen, Caritas en 11.11.11 ! We lezen ook nog : Citaat:
En verder, en we gaan verder met de topic-titel te beantwoorden, met feiten ! Citaat:
duidelijk : miskenning van vele Vlamingen. Slot : information, is the name of the game ... Veel leesgenot ! Persoonlijke aanvallen worden op dit forum niet getolereerd, Tronca
Pour les flamands la même chose ... Laatst gewijzigd door tronca : 13 januari 2005 om 08:41. |
||||
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Joris Van Houthem zou inderdaad beter zwijgen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verder is het totaal oninterressant. ![]() Laatst gewijzigd door tronca : 13 januari 2005 om 08:40. |
|
![]() |
![]() |
#84 | |
Parlementslid
|
![]() Skilly schreef :
Citaat:
Slechts één account op slechts één forum. Sorry, nog een account op Europa Universalis, een geschiedkundig forum, maar dat is in 't Engels en ... 't Frans. bij 2. Begrijpend lezen is nu éénmaal niet de sterkste zijde van de zogenaamde linkse krachten. Eksel, zie je nu niet dat AzG in de tsunami-case precies hetzelfde doet wat je het Blok verwijt. Tronca, is het toegelaten te besluiten met : "Zalig zijn de armen van geest ?". Beste Groeten.
![]() |
#85 |
Parlementslid
|
![]() Ik denk dat het tijd wordt om dit topic nog eens boven te halen, ik wacht met spanning op het antwoord van degene die de topic gelanceerd heeft.
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Parlementslid
|
![]() Jawel, ik verwacht ook reacties!! Nu blijkt de topicstarter toch te liegen
![]() |
![]() |