Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 12 januari 2005, 18:49   #81
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MVB
Is nie omdat ge met elkander omgaat dat ge echt vrienden zijt he.

Geloof me je zult nooit een van hen zijn.
Sommige zijn echte valse mensen.

Hopelijk ben ik mis, en zijn het echt je vrienden .
Ik ga regelmatig "aan huis" bij hen (en zij bij mij). Dus , "no big deal".8)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2005, 19:14   #82
Wehrmacht18
Banneling

Wehrmacht18's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Schol ??? Je hebt al zo weinig hersenen, en dan ga je ze nog meer vernielen met weeral te zuipen.8)
En, al veel pinten gepakt met die Turken en Marokkanen van u? Of drinken jullie thee terwijl de vrouwen gesluierd in het achterhuis zitten? Samen jullie kas vullen met couscous en andere exotische lekkernijen? Strippoker met de boerka aan? Ja, wat doe je in godsnaam met allochtone vrienden???
Wehrmacht18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2005, 19:15   #83
Wehrmacht18
Banneling

Standaard

Citaat:
Feestje!
Oud 12 januari 2005, 19:15   #84
Wehrmacht18
Banneling

Standaard

Oud 12 januari 2005, 19:53   #85
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wehrmacht18
Lachen met je eigen idiotie ??????? T'is erg gesteld met die "ariërs" 8) .Arm Vlaanderen 8)
Oud 12 januari 2005, 19:57   #86
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Spreek je intussen Turk en Arabisch? Zeg eens een paar zinnen.
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2005, 19:58   #87
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morghodius
Een 15-jarig meisje is zaterdagavond rond 21.30 uur bij Studio West in de Meervaart in Osdorp ernstig mishandeld door een groepje Marokkaanse knapen.
De jongens waren vanwege verschillende opstootjes op het feest eruit gezet. Het meisje wilde buiten een sigaret roken toen ze om niets in het gezicht werd gespuwd. Een brandende sigaret werd in haar gezicht uitgedrukt en ze werd met een bierflesje geslagen.
Haar ouders zagen haar terug in het ziekenhuis "met boventanden in de onderlip en ondertanden bovenin. Je schrikt je dood", zei haar moeder in het AT5 Nieuws.

http://www.at5.nl/index.asp?newsid=4111

je hoef maar door de grote steden te lopen en je ziet ze al met de honderden, de kut marokaantjes met hun nike of andere sportschoentjes, hun bloempot kapsel en leren jasje met bont kraag al dealend en gamalalaa lopen ze door de stad en verzieken ze alles

het is gewoon een ziekte, een virus
In Noord-Afrika staat dat bekend als de engelenglimlach.

Een straf die gegeven wordt aan onkuise vrouwen en prostitueés.

De engelenglimlach:

-Slachtoffer haar mond wordt opgesneden in de vorm van een lach, langsheen de wangen. De bovenste tanden worden uitgeslagen. Om de lach te vormen word er hard geslagen onderaan de onderkaak tot de tanden in de bovenlippen steken, daarna worden de tanden die zijn uitgeslagen moeten worden (anders konden de ondertanden niet door de bovenlip steken) worden in de onder lip gestoken. Hierover strooit men dan zand of zout om het te laten ver-roden en de wonden te laten samentrekken. En ook om te voorkomen dat het slachtoffer nog de mond beweegt.

Allah is groot, Allah is wijs
Oud 12 januari 2005, 20:07   #88
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Belgijka
Als je een paar 100 000 Belgen dropt in Marokko, krijg je net hetzelfde. Ik geloof er niets van dat ze in verhouding meer criminaliteit veroorzaken en is gewoon meer media-aandacht voor zodat het lijkt alsof ze cirimineler zijn. Ik ken persoonlijk meer verhalen van Belgen die iets crimineels op hun geweten hebben dan allochtonen. Je moet niet altijd geloven wat men in de media zegt, dat is meestal gekleurd.
In Rotterdam is alvast uit politiecijfers gebleken dat marrokanen voor maar liefst 80% van alle criminaliteit verantwoordelijk waren
Oud 12 januari 2005, 20:07   #89
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djeeuw
Spreek je intussen Turk en Arabisch? Zeg eens een paar zinnen.
Zij spreken Nederlands 8) .
Oud 12 januari 2005, 20:13   #90
Wehrmacht18
Banneling

Standaard

Citaat:
Zij spreken Nederlands 8) .
Komt dat even goed uit.
Oud 12 januari 2005, 22:04   #92
Zijne Heerlijkheid
Parlementslid

Zijne Heerlijkheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
In Noord-Afrika staat dat bekend als de engelenglimlach.

Een straf die gegeven wordt aan onkuise vrouwen en prostitueés.

De engelenglimlach:

-Slachtoffer haar mond wordt opgesneden in de vorm van een lach, langsheen de wangen. De bovenste tanden worden uitgeslagen. Om de lach te vormen word er hard geslagen onderaan de onderkaak tot de tanden in de bovenlippen steken, daarna worden de tanden die zijn uitgeslagen moeten worden (anders konden de ondertanden niet door de bovenlip steken) worden in de onder lip gestoken. Hierover strooit men dan zand of zout om het te laten ver-roden en de wonden te laten samentrekken. En ook om te voorkomen dat het slachtoffer nog de mond beweegt.

Allah is groot, Allah is wijs
Onzin.
De engelenglimlach is een gruwelijke urban legend die een paar jaar geleden een tijdje de ronde gedaan heeft. Allochtone jongeren volgen een meisje in de metro, grijpen haar en stellen haar voor de keuze: verkrachting of engelenglimlach. Het meisje kiest uit onwetendheid natuurlijk het tweede, waarna ze gruwelijk verminkt wordt. De feiten zouden zich voorgedaan hebben in verschillende steden.
Na heel wat ongerust reacties, kwam de politie met het bericht dat het hele verhaal pure nonsens is.
Zijne Heerlijkheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2005, 22:10   #93
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zijne Heerlijkheid
Onzin.
De engelenglimlach is een gruwelijke urban legend die een paar jaar geleden een tijdje de ronde gedaan heeft. Allochtone jongeren volgen een meisje in de metro, grijpen haar en stellen haar voor de keuze: verkrachting of engelenglimlach. Het meisje kiest uit onwetendheid natuurlijk het tweede, waarna ze gruwelijk verminkt wordt. De feiten zouden zich voorgedaan hebben in verschillende steden.
Na heel wat ongerust reacties, kwam de politie met het bericht dat het hele verhaal pure nonsens is.
Waar denk je dat die urban legend op gebaseerd is? Het staat ook bekend als de "Algerijnse verkrachting", tot grote paniek van de fransen ten tijde van de kolonisatie.
Oud 13 januari 2005, 00:33   #94
Wehrmacht18
Banneling

Standaard

Citaat:
Hun Nederlands, is waarschijnlijk beter dan het jouwe 8)
Kan best zijn, maar echte Vlamingen zullen ze nooit worden. Het blijven vreemdelingen uit een cultuur die hier niet thuishoort.
Oud 13 januari 2005, 00:58   #95
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wehrmacht18
Kan best zijn, maar echte Vlamingen zullen ze nooit worden. Het blijven vreemdelingen uit een cultuur die hier niet thuishoort.
Daar heb jij niks in te protocollen. Trouwens je "blut & bodem"-zever interesseert hier niemand (op enkele van je "mede-freaks" na dan) 8)
Oud 13 januari 2005, 16:55   #96
Belgijka
Vreemdeling

Belgijka's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie
de belg (een autochtone toch) past zich altijd naar de zeden en normen van het land waar hij zich bevind ... misschien eens in de gevangenis kijken hoeveel autochtonen er zitten dit is een minderheid nochtans zijn een maar een bepaald aantal berbers/marokkanen in belgie en vormen ze toch de meerderheid van de gevangenispopulatie ... trouwens de media is zo links als maar kan die gaan echt de waarheid niet melden zenne
Ik vind de media toch niet zo links.....misschien voor iemand die rechts is......
het valt toch op dat elke futiliteit die wordt veroorzaakt door een vreemdeling op het nieuws komt en dat die door autochtonen er niet op komen zodat mensen weer eens kunnen zeggen: daar heb je ze weer altijd hetzelfde! de media geeft de mensen gewoon wat ze willen.
Heb jij al in de gevangenis gezeten dat jij dat weet ofzo? Of werk je daar soms?
Ik ken iemand die in het gerechtshof werkt en zij wist mij te vertellen dat de lichtere misdrijven meestal gepleegd worden door allochtonen zoals diefstal en dergelijke en dat de ernstigere misdrijven zoals moord en verkrachting bijna allemaal gepleegd worden door autochtonen!!!! en zij kan het weten.....
Oud 13 januari 2005, 16:57   #97
Belgijka
Vreemdeling

Belgijka's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie
lap het is al zo ver WIJ moeten ons aanpassen aan HEN trouwens jij bent ook een 'nieuwe' belg zekers zo fanatiek dat crapuul beschermen
Ik ben voor het grootste deel Belg(mijn grootmoeder Kozak, mijn overgrootmoeder Spaans) dus ik heb RECHT van spreken me dunkt.
Ik zeg gewoon wat ik zie en ervaar.
Oud 13 januari 2005, 17:16   #98
Wehrmacht18
Banneling

Standaard

Citaat:
Daar heb jij niks in te protocollen.
Ik weet het, jij weet het en zij weten het.

Citaat:
Trouwens je "blut & bodem"-zever interesseert hier niemand (op enkele van je "mede-freaks" na dan) 8)
Heeft niks te maken met 'Blut und Bodem', mijn stelling wordt gedragen door de meerderheid van ons volk. Zelfs onder uw leden, linkse vakbondsman, moeten de meeste (terecht) van vreemdelingen niks weten. Er zijn er zelfs die een lidkaart hebben van het VB.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be