![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
LA is ook voor meer bevoegdheden en tegen transfers - ook goed, dat wist ik zelfs niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister-President
|
![]() @Lieven: Ward beysen was nog aanwezig op het laatste congres van het vb en daar moet hij tegen een overgelopen liberaal gezegd hebebn dat hij het jammer vond dat belgie aan het uiteenvallen is . Hij is ook nog ridder in de leopoldsorde hé ... zo koopt het belgische regime eeuwige trouw .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() laat het parket het onderzoek doen... lijkschouwing kan verhelderend zijn.
De laatste gesprekken of berichtjes, afspraken enz... even controleren.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Behalve dan misschien gezondheidsredenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister-President
|
![]() Voor hen die Ward willen begeleiden op zijn laatste reis:
Zaterdag as. om 11 u aan het Crematorium van Wilrijk, aula Chrysant, Jules Moretuslei 2, Wilrijk. Doe me een lol en hou het waardig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
is het dat wat u bedoeld met een ferme kl... afgetrokken? Laatst gewijzigd door daiwa : 19 januari 2005 om 00:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Niets dan respect voor de "mens" Beysen. Uiteraard niet voor ze'n verwerpelijke liberale ideologie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |