![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#82 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#83 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#84 |
|
![]() Neen ik geloof inderdaad dat het niet zal helpen met erover te zagen dat domme en verblinde mensen plots het licht zouden zien ...
Neem maar van mij aan dat de gewone mens geschokt zijn... vorige week gaven ze nog gul en geloofden ze er in... Daarjuist in de winkel waren de mensen er over bezig... en geloof mij ze zullen in het vervolg wel tweemaal denken hoor. De reacties zijn wat ik hier ook neerschreef. En dat zal blijven hangen. het feit dat hulporganisaties geld WEIGERDEN. En de gewone burger beseft ook dat als men geld weigert, dat het dan om geld gaat dat niet ten goede komt van de slachtoffers. Maar allez drink gerust nog een glaasje champagne op weer een geslaagd en succesvol initiatief en gevolg van het cordon sanitaire. Drink het liefst op de gezondheid van de slachtoffers van de tsunami he. santé.....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Griffin : 21 januari 2005 om 12:42. |
||
![]() |
![]() |
#86 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#89 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
dom en verblind he.. (en dom is niet bedoeld als geen verstand hebben he.. gewoon het niet willen gebruiken) 'k zien u ook niet veel argumenten gebruiken behalve hoera en joepie ..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 21 januari 2005 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |
#91 |
Vreemdeling
|
![]() UIT HET NIEUWSBLAD:
Vlaams Belang vindt Tsoenami 12-12 te links Vlaams Belang (VB) denkt nog na aan wie de partij ,,een substantieel bedrag voor de slachtoffers van de ramp in Zuidoost-Azië'' zal schenken. De kans is klein dat het Tsoenami 12-12 wordt. ,,We willen dat ons geld voor de volle honderd procent bij de mensen terechtkomt, en niet in de zakken verdwijnt van enkele goedbetaalde ontwikkelingshelpers'', luidt de motivatie. Gistermorgen besliste de VB-partijraad dat hij een groot bedrag - ,,hoe groot hoeft niemand te weten'' - zal schenken aan de slachtoffers van de tsoenami. Maar Tsoenami 12-12 , de grote solidariteitsactie die heel het land heeft gemobiliseerd, krijgt dat bedrag wellicht niet op de rekening. VB-voorzitter Frank Vanhecke: ,,U weet toch dat Oxfam mee in die actie zit? We maken er geen geheim van dat we niet veel vertrouwen hebben in die organisatie.'' Op zijn website zegt het Gentse VB-lid Tanguy Veys onverbloemd dat ,,de extreem-linkse organisaties Oxfam die allesbehalve humaan is'' deel uitmaakt van Tsoenami 12-12, waardoor dat consortium voor hem niet de moeite waard is. Een standpunt dat de partij deelt, dixit Vanhecke. Vlaams Belang voelt er veel voor zijn geld te geven aan het volksnationalistische humanitaire Volk in Nood (VIN). Die vzw heeft weliswaar nog geen projecten lopen in Zuidoost-Azië - hij richt zich naar de Balkan met zijn acties - maar wil best wel enkele niet-gouvernementele organisaties zoeken die daar goed werk leveren. Vanhecke: ,,Zij garanderen dat de volle honderd procent van het geld bij de slachtoffers terechtkomt. Dat is het belangrijkste.'' (FrP) VB is idd de eerste geweest om de hele zaak te politiseren. Door te suggereren dat de NGO's de zaak niet vooruithelpen, schaadt hij hun imago. Ik vind het logisch dat die NGO's daarop reageren. Ik denk trouwens niet dat het bedrag van het VB van die aard zal geweest zijn dat de NGO's hun principes in de kant zouden schuiven (en ik ben blij dat ze dat niet hebben gedaan). |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zo, als je er dan toch op staat, ik zal je hieronder quoten zodat het lijkt alsof jij het laatste woord gehad hebt:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#93 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() o maar jij mag van mij gerust het laatste woord hebben hoor.
trouwens ik vind dat je meer geel bollekens moet gebruiken. dat staat sjiek.
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Geertje : 21 januari 2005 om 12:54. |
|
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
Iedereen heeft gegeven en er staat 1.000.000 euro op de rekening. Dus de mensen denken er gaat 1.000.000 euro naar de slachtoffers. Maar dan zegt die organisatie ... mmm 100.000 euro geven we terug aan de schenkers want die hebben tegen onze kar gereden. Dus wie is het grootste slachtoffer ? Juist de hulpbehoevenden. Want in plaats van 1.000.000 euro is er nog maar 900.000 euro over voor de slachtoffers.
|
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() grappig trouwens hoe het vlaams behang toch probeert mee te doen met die burgerlijke inzamelhysterie en tegelijkertijd halsstarrig uit links vaarwater wil blijven en daarbij op z'n bek gaat.
![]() Laatst gewijzigd door Mitgard : 21 januari 2005 om 12:56. |
![]() |
![]() |
#98 |
Vreemdeling
|
![]() oxfam belgie organiseert zelfs geweldadige betogingen met de AEL ... het vb mag z'n schenkingen toch verdelen over verschillende huporganisaties. OXfam kan blijkbaar niet leven met terechte kritiek ... ik had trouwens niet anders verwacht van die zelfbedruipende linkse orgainsatie die met overheidsgeld en onder het mom van "fair trade" politieke standpunten uitdraagt ...
|
![]() |
![]() |
#99 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#100 | |
Vreemdeling
|