![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
De Inner-Party die een "big brother" figuur aansteld om de proletariers en mindere goden van de partij onder de knoest te houden. Hoe zal deze revolutie plaats vinden? Hoeveel mensen moeten er dan afgevoerd worden? Gaan we nog mogen denken wat we willen? Of zal de freedom of speech zich beperken tot de richtlijnen van de Revolutionaire Raad? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#84 |
Staatssecretaris
|
![]() @ Guderian
Natuurlijk is een onafhankelijk Vlaanderen niet alleen een doel op zich. Daardoor moet er beter bestuur komen en moet een volk van zijn land houden (land omdat het de staat van het volk is). Toch ga ik uit van het zelfbeschikkingsrecht der volkeren wat inhoud dat elke volk recht heeft op een eigen staat. Nee, ik heb nog nooit een FN-bijeenkomst bijgewoond, maar net zoals je kan zeggen dat de NU staatsnationalistisch is, is het FN dat ook. En als ik het goed begrijp zeg je dat er vele royalisten bij het FN zitten? Een rede te meer om ertegen te zijn, de monarchie is ondemocratisch. Dat de ETA zich bezig houdt met drugs keur ik ten zeerste af. Toch kan er niet omheen gegaan worden dat zij wel degelijk naar een onafhankelijke Baskische staat streven, wat ik als volksnationalist alleen maar ten volle kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Burgemeester
|
![]() @ Tyr
Je doet precies alsof wat je voorsteld allemaal rozengeur en manenschijn is. In elke revolutie sterven er mensen, meestal die zonder stem of een tegenstrijdige overtuiging. Ik denk dat als er een revolutie komt naar jouw maatstaven, dat er dan op zen minst 50% van alle inwoners van Belgie ofwel terechtgesteld zullen worden of gevangengezet in een concentratiekamp. De overige 50% zijn mensen die meelopen, die het geen ruk kan schelen, of partij-idioten die als einsatz-troepen de cleansing uitvoeren.... In dienst van de oppermachtige Leider. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#87 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Hoe je het ook draait of keert met een dictatuur. Uiteindelijk komt het erop neer dat er een politieke minderheid of misschien meerderheid gaat zijn die onderdrukt wordt. Indien je niet, zoals in je theorie, de "ideologie" aanhangt, heb je geen politieke rechten. Het komt er dus op neer, zoals bij de nazi's, dat je bij de partij moet zijn wil je een goede job krijgen. Dus ga je de mensen die niet volgen mentaal verdrukken. Dit gaat tot opstootjes geven en al snel worden de anderdenkenden geviseerd als terroristen/communisten/.... het gevolg hebben we 60 jaar geleden mogen meemaken, althans onze grootouders.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#89 |
Burgemeester
|
![]() omdat het de menselijke aard is om zo'n dingen te doen in zo'n systeem
de ideologie aanhangen en in de partij zitten zal de norm worden het zal de toegang zijn tot alles, terwijl niet partijleden zullen moeten overleven in een samenleving waar de ideologie belangrijker is dan gewoon al leven ik zie me al rondlopen met een pseudo-jodenster op mijn jas om aan te tonen dat ik niet akkoord ga.... Laatst gewijzigd door spaz322 : 26 januari 2005 om 23:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#91 |
Burgemeester
|
![]() ik zeg niet dat dat nu niet zo is, ik stel alleen maar vast dat de oplossingen die je in je theorie bespreekt niet veel beter zijn
en politieke benoemingen? ja die zijn er inderdaad vollop. Maar een waaier aan politieke partijen geeft af en toe eens andere "ideologieën" op bepaalde plekken. Liever het ideologisch stoeltje-schuif dan de eenpartij staat waar van te voren vaststaat wat en hoe je moet denken Laatst gewijzigd door spaz322 : 27 januari 2005 om 00:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
btw, laat ons vooral iets weten wanneer jouw nationaal-solidaristische revolutie eraan komt, zodat ik op tijd mijn fototoestel kan bovenhalen ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe is het toch mogelijk dat de bruine pest en de elitaire cholera zo bruut tegen elkaar opbotsen, terwijl ze mekaar in het vermelde tijdssegment zo naadloos aanvu(i)lden? Laatst gewijzigd door eno2 : 27 januari 2005 om 10:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Trouwens, vanwaar haal je het weer dat iemand je vertelt wat te denken?
![]() |
![]() |
#98 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door spaz322 : 27 januari 2005 om 20:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |