![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
U kan zich waarschijnlijk niet permitteren om tijd te verliezen met geld verdienen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() U bedoelt dat ik werken tijdsverlies vind?
Ja dat is zo. Ge kunt dat verheerlijken, maar aangezien ik de meeste mensen ergerlijk dom vind, vind ik dus dat werken veel te veel tijd van uw leven in beslag neemt. Daarom dat ik dit tot het minimum beperk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb wel al gerief er voor. Toch wel een schande hè? Waar gaat de maatschappij naartoe... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
"...aangezien ik de meeste mensen ergerlijk dom vind, vind ik dus dat werken veel te veel tijd van uw leven in beslag neemt..." 't Zal wel aan mij liggen, maar ik snap niet wat het intelligentiepeil van "de meeste mensen" te maken heeft met de tijd die werken in beslag neemt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
|
![]() Heel simpel hoor, simpele duif:
Ik wil gewoon zo weinig mogelijk tijd doorbrengen met domme mensen rondom mij. Het ligt dus IDD aan u. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() Ik heb Waals bloed ja...
Ben dus geen echte Vlaming. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als jij beslist om niet te werken, dan is dat jouw beslissing , echter stop met parasiteren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() Gewoon even voor alle duidelijkheid, zeker?
![]() @ Willem Laatst gewijzigd door Bhairav : 26 januari 2005 om 16:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
En mijn IQ is vrij hoog; wees gerust. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Anarchie zou trouwens leiden tot een individuele maatschappij waar iedereen volgens zijn eigen gedachten zou leven zonder wetten en met wetteloosheid tot gevolg,een komplete chaos die zou leiden tot niets,of tot roep om meer samenhang tot de boel dan terug zou ontploffen. Het zal wel een terugkerend effect hebben zeker,onrust gevolgd door een periode van rust,ontevreden jongeren die ook ouder worden en van mening veranderen.Tot de volgende generatie enz.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() @Bhairav
Het intelligentste dat ik van jou al gelezen heb, is dat je besloten hebt je niet voort te planten... Oef... |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() Voor de zoveelste keer: ik WIL meer anarchie, indivdualisme etc...
Moet niet denken dat ik al die dingen ni weet. Ik durf wedden dat ik dat nog veel ga mogen herhalen. En ik verwijt ouderen niks: ik zeg dat ze ni moeten klagen dat de welvaart van nu enorme neveneffecten hebben die onvermijdelijk zijn: luiheid, individualisme, rebbelie, decadentie etc... |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Een faze die je doormaakt,bij sommigen gaat het over ,bij anderen niet. Simpel he! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hebben ze je iets te kort gedaan jongen? Ben je het slachtoffer van pedofilie? Er zijn voldoende zelfhulpgroepen waaar dat jij GRATIS terecht kan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() Ge hebt wel gelijk wat betreft dat de meesten wel "bijdraaien". Maar dat zijn gewoon meelopers, zoals ge die in de goegemeente hebt.
Maar ge vergeet dat die fenomenen van rebbelie, van dat soort toch, pas begonnen zijn in de vorige eeuw. Het is allemaal normvervaging die niet ophoud omdat "het nu wel genoeg geweest is". Hieromtrent dus best niet te kortzichtig zijn. Ik denk dus dat het "moreel verval" waarvoor de kneuterij vreest/schuimbekt gewoon zijn gangetje door maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |