![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tsssssssssssssssssssssssss, dat zijn er meteen drie op een rij die positief reageren en dan krijg je als antwoord van de vragensteller: 'Niet meer nodig'.
Het moet nogal steken dat het de BUBbers niet zo goed afging toen zij opriepen voor hun eigenste B-plus betoging. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
In Antwerpen hingen overal (illegaal geplakte) affiches van B-Plus die opriepen om naar de betoging te komen, ik telde er minstens tien op de Meir en verschillende pleinen. In mijn brievenbus viel er een kaartje met een cartoontje en een oproep om naar de betoging te komen. De hele straat en waarschijnlijk de hele stad heeft er bijgevolg ook één gekregen. Als je zegt niks gezien te hebben of van een nationale campagne niets af te weten, ben je van kwade wil of nogmaals de roestige BUB-leugenmachine aan het inzetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Ik heb niks gelezen (en ik ben lid van werkend lid van Bplus)...ik denk dat ik me in die hoedanigheid toch kan uitspreken over het waarom van het débacle der betoging...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||
Burger
|
![]() Citaat:
De N-VA zal misschien hard spelen ...maar wat sommige N-VA'ers doen kan ik niet vergeven. Duidelijk heeft men bij de N-VA enkel de les van de VU geleerd maar niet de tweede belangerijkste regel die altijd in onze weg gestaan heeft . Tracht een antwoord te bedenken op wat die tweede les zou zijn en mail me persoonlijk. slu Met Vlomsche Slus
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |