![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik beschuldig Wreker van iets dat hij/zij heeft gedaan, terwijl jij mij van iets beschuldigt waar ik helemaal niks mee te maken heb. Ronduit Zielig! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Ga je nog reagaren, of ga je stil zijn en toegeven dat je post onzin was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laag IQ(it takes one to know one ![]() ![]() Vraagske beschuldigd hoe schrijft je da weer sinan ![]() Aangezien gij de moslim gemeenschap verdedigd en die zelfde moslim gemeenschap terreur en moord toelaat. Heb je er eigenlijk wel iets mee te maken. doei |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik zit ook nog tv te kijken en af en toe lees ik hier eens jullie zever. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() beschuldigen jij= 2e persoon is beschuldigt
Citaat:
Wreker scheldt gewoon, terwijl ik concreet helemaal niks heb gedaan. Toch durft u mij te beschuldigen van moorden en dan moet u zich niet gelijk beledigd voelen als ik meen dat u een laag IQ heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Meestal zitten jouw postings ook vol met typefouten. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar jullie zullen dit wel ontkennen, daar zijn jullie zeer goed in. Maffia is geen godsdienst!! Wat je schrijft houd geen steek, maar is waarschijnlijk te wijten aan je nog jeugdige naîeve leeftijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() U heeft gelijk over beschuldigen mijn excuses
Citaat:
Laatst gewijzigd door sinan123 : 2 februari 2005 om 23:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Wat ook opvallend is als u mij van moorden beschuldigd dan is dat in uw ogen heel normaal, terwijl als ik zeg dat u een laag IQ heeft u dat heel raar vindt en helemaal beledigd bent.
Laatst gewijzigd door sinan123 : 2 februari 2005 om 23:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zo kom je twee keer simpel over bij de mensen. Altijd bescheiden blijven, maar voor moslims is dit wel moeilijk denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
15 jarigen kunnen mij niet beledigen, moet ge nog nie naar bed?! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Maar ja, ik ga maar toch moet morgen vroeg opstaan school en alles dus misschien kan ik s'ochtends of na 4 uur pas reageren.
Mooie zin heb ik trouwens boven gemaakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Snap je nu waarom ik niet graag marokkanen en zo heb, omdat ze altijd zo reageren als gij. Men zegt iets, ze verstaan het volledig verkeerd. Maar ze moeten wel gelijk krijgen en voor je het weet ben je een racist, en we zijn vertrokken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze belg moet gaan werken ![]() ![]() Laatst gewijzigd door M.V.B. : 2 februari 2005 om 23:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nen 'echten eigen volk eerster' die meent de autoriteit te zijn inzake de Nederlandse taal tov een allochtoon ![]() en zelf best een cursuske Nederlands mag gaan volgen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#99 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Liefst allemaal opkrassen.En wat die hoofddoek betreft is het simpel.Een moslim is moslim als het hem of haar goed uitkomt.Ik zal men gezicht ook bedekken als ik ooit bank ga overvallen of oude mensjes hun sjakoske ga afpakken.Die vrouwen die zich in onze maatschappij nog laten verplichten door moslimman om hoofddoek te dragen zijn dus niet geintegreerd en moeten terug.Bij ons is het zo dat je je kleed zoals je wil.En in geval van agressieve aanpak van de man zijn er hier in ons landje ook genoeg manieren om de vrouwen bij te staan.Maar willen ze dat wel.Nee ze lopen liever met die vod rond hun hoofd.Dat ze vermoord zouden kunnen worden als ze naar vluchthuis gaan betwijfel ik.Hoe kun je nu iemand herkennen die zo ingepakt is.Feit is je bent moslim en gaat terug naar land van herkomst en zet op je hoofd wat je wil en gaat naar je strand hoe je wil.Dat de vrouwen door de man onderdrukt worden kan ik niet inkomen toch niet als ze hier wonen.Langs alle kanten krijgen ze steun en hulp om zich aan te passen,ze krijgen een helpende hand toegereikt en het enige wat ze ermee doen is de ringen pikken.Zet nu die vrouwen niet in de slachtofferrol als ze hier wonen.Ze zijn geen haar beter dan hun man en ze geloven en volgen even graag dat moslim gezeik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |