![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alle nationaliteiten samen he, en er is maar ene % waar we miserie mee hebben. En iedereen weet wie, misschien gij nie maar de rest wel. Chinezen hebben ook hun eigen winkels en sturen ook geld op naar china. Marokanen mogen dit ook doen, iedereen doet met z'n geld wat hij wil. Maar dit komt niet ten goede voor de belgische/euopese economie. De VS had vroeger een tekort aan verpleegster en hebben die massaal geïmporteerd vanuit de filipijnen destijds. (zoals wij met de itliaanse mijnwerkers enz) Wel die zijn nu zo massaaal, hebben nu hun eigen NURSbank in de VS zodat de transacties goedkoper en gemakkelijker gaan!! Het heeft zelfs een weerslag op hun economie, want al het geld stroom naar de filipijnen en eens ze in pensioen zijn gaan ze daar ook wonen. Dus hun pensioen verteren ze daar ook en in de VS verdoen ze niets van geld. Das ook natuurlijk populistisch gebleir he ![]() Gelukkig voor de VS vallen die mensen qua persoonlijkheid&geloof nog mee want ze hebben er ook nog andere rondlopen(lees 9 11) Ps : In totaal drie maanden in marokko geweest en nie in club med he ![]() indien ja, gelieve uw holle ervaringen eenst te vertellen. Ge denkt toch nie als ge als belg in het zuiden van marokko rondrijd met uw wagen dat de flikken zijn zolas hier zeker!? Daar moet je boetes betalen die je zelfs nie begaan hebt, als een marokaan aan 120 door brussel rijdt en een flik houd hem tegen. Dan zijn ze racisten. Ooops, just das weer hol en polpulistisch. ![]() greetzzzz, MVB Tekst van een amerikaans economisch blad vind ik nie meer, maar hier staat er ook al een hoop holle popul zever in!!! ![]() http://www.globalization101.org/issue/migration/4b.asp Laatst gewijzigd door M.V.B. : 1 februari 2005 om 12:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij af waarom er bij die tamtam acties politiehulp nodig is. Ook openen die winkels even snel terug de deuren met een andere ondernemer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de werkelijkheid ga ik naar alle soorten winkels en moslims ook. Maar in het andere geval ging het om de veronderstelling van 2 identiek dezelfde winkels maar dan 1 van europese eigendom en de ander moslim. Awel dit was de veronderstelling en in dat geval zeg ik dat wanneer je aan moslims vraagt welke ze verkiezen is het allemaal de moslim winkel ok!! Ik zit hier niet te zeveren dus ik zal niet verstrikken in mijn eigen argumenten, dat jij er iets anders van wil maken moet jij weten en daar kan ik niets aan veranderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan liever Belgische boontjes kopen bij de Turkse groenteboer dan Turkse boontjes bij de Aldi. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Da kunt ge nie tegenhouden!!
Mijn nike schoenen zijn ook gemaakt in lage loonlanden.China |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bobke, ik heb niets tegen streng optreden tegen misbruiken of fraude. Het kan me gewoon niet schelen waar de fraudeur in gelooft of waar hij geboren is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() kunst is : de capaciteit hebben om zich aan te passen.
![]() Iets wat moslim's nie hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Ik koop uit persoonlijke overtuiging niets in winkels en soortgelijke ondernemingen die door niet-Europeanen bestierd worden. Behalve lugubere kebabzaakjes, halalslagerijen en meer van zulks, betekent dat ook dat mijn geld niet naar bijvoorbeeld de verfoeilijke McDonalds of Burger King verdwijnt.
Daarbij probeer ik ook zoveel mogelijk supermarktketens te vermijden en in plaats daarvan bij de kleine zelfstandigen van eigen, Dietse bodem mijn inkopen te doen. Mijn brood koop ik bij de autochtone bakker, mijn vlees bij de autochtone slager, mijn groentes bij de autochtone groentenboer, of indien mogelijk, regelrecht van de boer. Dat ik vaak iets meer voor die producten moet betalen, neem ik dan maar voor lief. En ja, ik kijk ook op de etiketten naar de herkomst van het product en probeer dus zoveel mogelijk niet-Europese producten te vermijden. [size=3]Koop Dietse waar, dan steunen wij elkaar[/size] |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een zeer zinnig en zeker nie populistisch antwoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Altijd je materiaal bij een echte vakman halen is hier ook de boodschap ![]() Ge ziet da soms op die domme filmkes van die martelarendinges, komt die af met z'n auto en geraakt nog nie bij z'n doel en t'is al ontploft ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#98 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#99 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Punt 1: Ik ga niet terug lekker puh.8) ![]() Punt 2: Waarom zouden ze de Marokkaanse economie steunen als ze hier wonen. ![]() Punt 3: Hoe weet jij wie zich aan aan welke regels houdt. ![]() Punt 4: Als je er niet in wilt ga je er niet in niemand die het je dwingt. Punt 5: Hoe kom je erbij dat ze minder inspectie krijgen? Werk je bij de inspectie dienst? ![]() En nog voor ilwill ik zei dat ik Groenten enzo liver bij allochtone mensen koop vooral om de kwaliteit en de prijs.Voor de rest koop ik een product die me het meest bevalt en ik koop op de plek waar het het goedkoopst is. De afkomst boeit mij niet. Laatst gewijzigd door sinan123 : 1 februari 2005 om 18:14. |
|
![]() |
![]() |