![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ww.google
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toch wel, als dat genie een superinkomen krijgt van de belastingsbetaler en daar enkel in ruil zichzelf en het land moet mee vertegenwoordigen, dan heeft geld er heel veel mee te maken.
Of is voor U soms het geld van de belastingsbetaler iets dat men zo maar mag wegsmijten ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]() Zou de prins weten wat de tekening van patriot voorstelt ?? oja ik denk van wel want prentjes kijken kan hij heel goed le Prince GePhlippte de Wallonie
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als zelfs Verhofstadt al zegt dat hij de flaters van Filip beu is zal het al niet over een bagatel gaan vermoed ik. dit is al zijn tweede flater op korte tijd, zelfs een ezel doet dat niet. die sjot maar ene keer tegen die bekende steen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() Een koningshuis doet niets voor het gewone volk. Daarvoor zijn ze juist koning.... en verheven boven dat volk..
ge ziet van hier dat ze die grens gaan opblazen he... neen de beste manier om boven dat volk te blijven staan is er zo ver mogelijk boven staan. eigenlijk het enige wat ze doen "voor het gewone volk" is een paar keer per jaar wat pollekens geven aan mensen die geloven in koekedozenromantiek..
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() wat een verassing, koningshuis kiest kant van ultraliberalen en grootkapitaal.
kroonprins filip en afstammelingen zullen idd niet veel last hebben van anti-sociale maatregelen. ééns per jaar toneeltje met mathilde op kerstdiner bij dakloze sukkelaars, lachen naar de camera, en dat was het dan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar vragen ze nog wat taaie mannen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() Komaan Bobke doe nu eens uw best he... Ik ben er zeker van dat men links of rechts nog wel ne steenaanbrenger kan gebruiken...
ne metsendiender zoals mijnen zalige oud-baas zaliger zei..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 3 februari 2005 om 12:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() Ik oewiel konink oeworden....
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ook bij Johan Museeuw waait veel wind door het hoofd.
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar heb je gelijk in, maar intussen zitten we er toch maar mooi mee, ... Stel u maar voor dat die kwieben koning wordt, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het probleem is dat (toch volgens onze belgicistische vrienden) het koningshuis er voor iedereen is, verheven staat boven de politiek. Maar als Filip dan zoiets doet ligt het er toch dik op voor wie het kongshuis kiest, en eigenlijk tegen wie ze zijn. De flater op zichzelf valt inderdaad te verwaarlozen, maar zo'n flater ligt niet los van het feit dat het koningshuis de belangen dient van één bepaalde groep. Door zo'n flater komt namelijk de aap uit de mouw en wordt bewezen dat wat de belgicisten beweren - dat de monarchie verheven is boven de politiek - niet waar is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie gaat dat nog willen doen, ... Is er ergens een BUB er in de zaal ? |
|
![]() |
![]() |