![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Persoonlijke aanval verwijderd.
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Jij hebt er geen idee van hoeveel actie en inzet er bij hun is tegen de verfransing in Vlaams Brabant. Maar nee, je ziet enkel de VB-banden aan de Voorpost top; dus je denkt dat je het licht gezien hebt. sukkelaar. |
|
![]() |
![]() |
#83 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat N-VA wel eens opportunistisch uit de hoek kan komen zal ik zeker niet ontkennen, maar dat heeft niets te maken met pluralisme. Op economisch vlak is N-VA zeker een rechtse partij, maar ze is dan weer links/progressief op ethisch vlak (alhoewel zeer gematigd). Maar belangrijk is dat N-VA door zijn gematigd profiel (vergeleken met het Belang) ook flaminganten uit linkse hoek aantrekt, want die hebben nu eenmaal geen ander alternatief. Wat jij opsomt is helemaal niet rechts. Jij ziet waarschijnlijk alles rechts wat overeen komt met jouw opinie. Maar guess what? Zelden zal iemand een opinie hebben die uitsluitend links of rechts is behalve als je één of andere extremist bent. En wat jij links noemt is natuurlijk wel een mooi voorbeeld dat de Vlaamse zaak zeker enorm veel schade zal toebrengen hé. En wat hebben Palestijnse terroristen in godsnaam daar mee te maken? Het valt me eigenlijk op dat jij een haat hebt t.o.v. alles dat niet Vlaams Belang is. Dat lijkt me even erg als die dolle blokbusters en consoorten die haat hebben t.o.v. alles dat wel Vlaams Belang is. |
|
![]() |
![]() |
#84 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() je kan perfect op sommige punten eerder centrum zijn en op andere punten eerder centrumrechts.
zo is de vld ethisch eerder progressief, en is het Blok economisch eerder centrum. Citaat:
ofwel moet je me die termen eens heel duidelijk interpreteren... 2. en dan nog maakt dit de n-va niet meer of minder vlaams-nationalist de lieven is niet beginnen neuten maar wilde er op wijzen dat die bhv discussie er los van staat, itt wat u tenminste suggereerde.
www.beneliga.tk Laatst gewijzigd door lievendr : 8 februari 2005 om 11:24. |
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
al weet ik dat ze erg actief zijn. dingen als z11 z11 z11 etc. niet echt bevroderlijk voor de vlaamse beweging lijkt mij. soit.
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
dat is fout, we moeten de Vlaamse Zaak laten primeren boven onze ethische, economische, culturele, .. ideologie. Enkel zo gaan we er geraken. |
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
maar sommige organisaties of acties vind ik gewoon degoutant. en dan heb ik het zeker niet alleen over voorpost. maar ik heb geen zin dat soort discussies omdat het ons idd verdeelt.
![]() |
#89 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Voorpost mag voor mijn part gerust z'n ding doen en actief zijn binnen de Vlaamse Beweging, geen probleem. Maar sommige van hun standpunten kunnen gewoon niet voor mij, dus ik zal nooit met hen samenwerken als het over die zaken gaat. Het is niet zo dat de Vlaamse zaak bij mij op alles primeert, het is eerder gelijkwaardig met ethische zaken. Ik zal dus nooit een beweging steunen als ze bvb. manifesteren tegen abortus of homosexuelen, maar samen met ze meelopen in een betoging voor de splitsing van BHV zou ik natuurlijk wel doen. |
|
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
![]() Maar er zijn pippo's die "principieel" (zo noemen ze dat dan) niet in een straal van vijf meter van een VB'er willen komen, figuurlijk dan hé. Maar ook in het bestuur moet men kunnen samenwerken wat het gemeenschappelijk (en hoger) doel is: Vlaanderen. Zet dan éven toch die partijpolitieke en andere standpunten opzij. Jammer genoeg lukt dit niet vaak. Laatst gewijzigd door Ambiorix : 8 februari 2005 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#92 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
"maar samen met ze meelopen in een betoging voor de splitsing van BHV zou ik natuurlijk wel doen."
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
![]() Persoonlijke aanval. Arnold. |
|
![]() |
![]() |
#94 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Gelieve geen persoonlijke conflicten uit te vechten op ons forum. Als u problemen hebt met een post van iemand anders, meld deze dan aan de moderatoren door op het rode driehoekje links-onderaan te klikken. mvg, Arnold.
Links en Vlaams Laatst gewijzigd door De rechtvaardige rechter : 8 februari 2005 om 11:58. |
|
![]() |
![]() |
#95 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#96 |
Minister-President
|
![]() Feit is dat die betoging in Brussel wordt georganiseerd door ngo's die vlaanderen niet al te goed gezind zijn ... om een understatement te gebruiken. En het staat op de nationale agende van ronduit dus ik veronderstel dat men er toch duidelijk herkenbaar naartoe gaat of in groep.
En met de gay-parade zijn ook niet alle homo's gediend hoor ... Ik blijf erbij dat de plaats van een nationalist eerder op een betoging tegen de toetreding van turkije is dan op die van de gayparade of tegen bush. Voor de rest wil ik Lieve DR gelijk geven er is idd een populistisch deel binnen het VB . Maar vergeet niet dat deel ervoor zorgt dat de vlaamse beweging tenminste aansluiting heeft gevonden bij brede lagen van de bevolking. Zonder FDW was ik wssh ook niet tot het vlaams-nationalisme aangetrokken .... het is bewezen dat vb kiezers uiteindelijk de vlaamse standpunten overnemen van hun partij. Daar kan men niet omheen. Maar het ongeluk is dat er geen klein extreem-rechts partijtje rechts van het vb bestaat .... dat zou al een pak beter zijn. Eigenlijk zijn het VB en n-va best wel complementair Laatst gewijzigd door ilfalco : 8 februari 2005 om 12:15. |
![]() |
![]() |
#97 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
wat de Bush-betoging betreft: het staat niet zo duidelijk op de webstek, maar er zal géén herkenbare RNVA-delegatie aanwezig zijn.
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is geen betoging voor linkse(?) standpunten van NGO's, maar een betoging tegen de manier van doen van Bush ik Irak. Denk je dat als je niet akkoord gaat met Bush, je per definitie links bent? Van bekrompen visies gesproken. |
|
![]() |
![]() |
#99 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.liberales.be/cgi-bin/show...meerschracisme Als u dat kunt weerleggen, zal ik toegeven dat ik mij belachelijk heb gemaakt Laatst gewijzigd door Yossarian : 8 februari 2005 om 13:32. |
||
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
Jullie willen niet meedoen met acties van Voorpost rond Dilbeek Vlaams omdat jullie niet akkoord gaan met andere standpunten van deze organisatie maar meedoen met de stalinistische PVDA tegen Bush is geen probleem! Dus mag ik daaruit concluderen dat de andere standpunten van de PVDA jullie niet tegen de borst stuiten? Zien jullie dan niet in hoe schijnheilig dit is? |
|
![]() |