![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zijn daar inderdaad serieus mee bezig, in November zat ik een week in london en al wat je zag was de ID kaart en het feit dat Ozzy Osborne in zijn peperdure villa overvallen was, ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Er zijn ook nog extreme linkse en rechtse partijen als Green en de British NAtional Party, maar die zijn al decennia lang marginaal. Tegenwoordig is er ook de UK Independence Party. Die is populistisch, maar niet echt links of rechts, vooral anti-EU.
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen. Laatst gewijzigd door gm10 : 14 februari 2005 om 13:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Hevig nationalisme kan wel welvaart vernietigen, heeft er al veel evaring mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Partijlid
|
![]() Ja,kijk het knuffelbeleid heeft gefaald. Denemarken neemt nu het voortouw en de omliggende landen zullen wel volgen. We moeten nu onze economische belangen laten primeren boven de problematiek van asielzoekers.
Wanneer de eigen problemen van de baan zijn (cf. wanneer België economisch boven water kan blijven en niet achteruitboert dan kunnen de wereldverbeteraars allers lande zich terug bezighouden met post-materialistische-(groen!)-luxeproblemen. Als gans de wereld bewoond wordt door havikken,dan moet België niet zo stom zijn om een braaf musje te willen zijn...........
![]() |
#87 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb niet de indruk dat de steenkoolmijnen door de aankomst van vreemde werkkrachten overleefd hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() gm10 is op zoek naar de bron denk ik..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze kwamen vooral om ingezet te worden in industriele takken die geen overlevingskansen hadden, zelfs niet met goedkope werkkrachten. Leg mij anders eens uit waarom de koolmijnen gesloten werden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarbij waren deze mensen laaggeschoolden, die tewerkgesteld werden in sectoren, die, als men ze toen had gesloten en toen reeds was overgeschakeld op meer "edele" industrieen (vraag maar aan Vandelanotte wat dat zijn), nog een grotere welvaartssprong hadden mogelijk gemaakt (met zeer waarschijnlijk een kleinere staatsschuld tot gevolg). Men heeft toen wel zijn vergissing tamelijk snel ingezien, want het openstellen van de grenzen voor Turken en Noordafrikanen (Italianen was daarvoor) heeft maar enkele jaren geduurd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
als je ze niet kan opvullen, stijgt de (loon)inflatie, stijgt de rente, en neemt de economische groei/welvaartscreatie af (wat de mijnen betreft, had men in de jaren 60 deze energiebron niet hard nodig?) het kan mij niet schelen dat het politiek correct klinkt dat men naar deze periode terugkijkt en zegt dat de migranten hebben bijgedragen integendeel, ik vind het idioot om deze realiteit te ontkennen gewoon omdat men denkt dat alles wat politiek incorrect klinkt tegenwoordig ook de waarheid is
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen. Laatst gewijzigd door gm10 : 15 februari 2005 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
de immigratiegolf van de jaren '80 vind ik trouwens heel wat minder positief (integendeel)
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen. Laatst gewijzigd door gm10 : 15 februari 2005 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De latere migranten zijn bij mijn weten producten van gezinshereniging, geboorten (in hoeverre men hier natuurlijk nog van migranten kan spreken) en al of niet gedwongen huwelijken, en verder asielzoekers en illegalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen. Laatst gewijzigd door gm10 : 15 februari 2005 om 22:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook zonder mijnen gebruiken we nog steeds steenkool. |
|
![]() |
![]() |