![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#82 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kan toch niet zo moeilijk zijn om op deze eenvoudige vraag te antwoorden:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 13 februari 2005 om 14:47. |
|
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
oude-koe-uit-de-sloot-quotes [/QUOTE] Niet dus! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar wel een kinderlijke, totaal van de pot gerukte vergelijking tussen appelen en peren. Je durft nog steeds niet ingaan op de flater bij een vergelijking tussen gebruik en productie/verkoop. Ge kunt nog 20.000 posts plaatsen, ge blijft de flaters van het VB domweg ontkennen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() De inieuwe invulling is compleet van de pot gerukt!
Als zelfverklaarde analyticus laat je wel snel je boek vallen voor platvloerse vergelijkingskes die passen binnen partijpolitieke propaganda van jouw vriendjes. |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De stepping stone is over GEBRUIK en de criminaliteit zoals in het onderstengedeelte van het artikel is over PRODUCTIE/ VERKOOP. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn, tenzij je enkel wil zien wat je goed uitkomt natuurlijk. Laatst gewijzigd door Top Dog : 13 februari 2005 om 15:01. |
|
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() Een appel is een peer want ze zijn beide groen.
![]() Redeneren alle VB'erkes zo simplistisch? |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Of nog zo ene:
Er bestaan geen migranten want er is maar 1 aardbol. (Nu al je dit niet aanvaarden, want het valt buiten uw geliefde partijpolitieke verzinsels.) |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar natuurlijk mag het VB alles doen om hun gelijk proberen aan te tonen (ook al verkrachten ze iedere vorm van logica), als hun artikeltje maar gedeeltelijk wordt weergegeven (en dan vooral de flater die opengelegd wordt) dan is alle hens aan dek en is het VB weer het grote slachtoffer van andermans daden (terwijl ze zelf de debiele vergelijking verzonnen hebben). DAT is nu net wat je de hele tijd probeert te ontwijken en ontkennen op deze topic. Richt je eigen topic maar op waar je aan één stuk kan doorleuteren over jullie nieuwe stonede theorie over drugs en criminaliteit. Deze topic gaat over de flater van het VB om zo'n compleet van de pot gerukte vergelijking te durven stellen. Zo duidelijk? Laatst gewijzigd door Top Dog : 13 februari 2005 om 15:20. |
|
![]() |
![]() |
#100 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er staat wel: Citaat:
|
||
![]() |