![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge kunt ook terecht in de militaire schietstanden (Leopoldsburg, Brasschaat) of Wallonie waar ze geen last hebben van de VLAREM. Anders moet ge naar Nederland, Frankrijk of Duitsland. Een aanrader is de Euroschietstand in Frankrijk, net over de Luxemburgse grens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja daar hebben we regelmatig wat gezien zulle ik schoot daar al met een vrij stevig jachtkaliber , maar da was nog niks als die mannen met hun oliefantengeweren binnenkwamen, ... Oorlogswapens da viel nog mee vond ik, Lee-Enfield zagde daar regelmatig, ik heb daar eens wat semi automaten gezien ook, maar die mannen met hun Remingtons van het zwaardere soort en speciale jachtgeweren voor wel heel groot wild, dan gade toch een stapeke opzij ... Op een 25 meter baan kunnen ze soms al serieus lappen geven met nen Riot gun of ne .44 of .45 maar op de 100 m baan zijn dat precies klapperkespistolen, als ge daar geen potten op uwe kop zet, gade doof naar buiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Moet ge eigenlijk een vergunning vragen aan de gouverneur als ge uit uwen sloef wilt schieten .... ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() waar blijf ik het vandaan halen....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister
|
![]() Hoe hypocriet kan men niet zijn; eergisteren lees je het verhaal over de nieuwe wapenwet om het wapenbezit tegen te gaan, vandaag lees je dat diene George Forrest de toelating krijgt van de Walen om een nieuwe wapenfabriek te bouwen in Tanzania... consequent zijn ze wel eh
![]()
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
CTM WAVER[font=Arial][size=3] - 1 AV ZENOBE GRAMME, 1300 WAVER, +32(0)10 22 79 44[/size][/font] [font=Arial][size=3][/size][/font] [font=Arial][size=3]ja, t'is in Waver en neen t`is niet in de Walibi..... euh nu noemt da Six Flags zeker..... afin daar zijn binnenbanen van 100 meter en ik denk dat de meeste kalibers daar toegelaten zijn. ![]()
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar als ik mij niet vergis hebben ze daar geen vergunning voor oorlogswapens. Schieten met jachtwapens,halfautomaten en automaten zal dus niet toegelaten zijn denk ik. Maar dat heeft eigenlijk niets te maken met de wapenwet maar met de wet op de schietstanden en VLAREM. (Schieten met halfautomaten is sinds kort trouwens terug toegelaten) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze kunnen natuurlijk wat dichterbij komen hé. ![]() |
|
![]() |
![]() |