![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Txs
|
|
|
|
|
#82 |
|
Parlementslid
|
Heb ondertussen van ander forumlid een praktisch volledig vertaling gekregen, waarvoor dank!!!!, van het Turks artikel. Heb een paar gaten ingevuld
15/08/1998 De in Izmir gearresteerde Marokkaan Abbes Guenned, oud-echtgenoot van Laurette Onkelinx (minister-president van de Franse Gemeenschap in België) die in België met haar hervormingen aanleiding gaf tot discussies, heeft zich gewend tot Hasan Denizkurd (minister van...) om niet uitgeleverd te worden aan Marokko. De aanvraag van Guenned heeft geleid tot een crisis tussen Marokko en Turkije. Het Marokkaans ministerie van (...) liet weten dat Geunned gezocht wordt wegens smokkel van verdovende middelen en vraagt om zijn uitlevering. Guenned die reeds 18 jaar Belgisch staatsburger is, staat in Marokko bekend als een tegenstander van het regime aldaar. Onder het voorwendsel dat Guenned een drugssmokkelaar is zou hij dan veroordeeld worden tot de dood aldus Guenned. De advokaat van Guenned, Ali Baykal, bevestigt de bewering van Guenned de vraag om uitlevering door Marokko een complot zou zijn. volgens de wet moet er binnen de 40 dagen beslist worden. Marokko en België tegenover mekaar Guenned die geseind is door Interpol werd bij terugkomst uit vakantie in Antalya (Adnan Menderes luchthaven) in voorhechtenis op beschuldiging van drugsmokkel genomen. De rechtbank in eerste aanleg(?) liet hem vrij maar werd twee dagen later toch gearresteerd nadat de procureur bij een hogere rechtbank in beroep ging. Na deze ontwikkelingen hebben instanties uit Casablanca het Turks ministerie van (...) om de uitlevering van Guenned gevraagd op basis van de eerder genoemde beschuldigingen. In een schrijven van het Brussels gerecht werd verklaard dat Guenned reeds 18 jaar Belgisch staatsburger is, er geen aanhoudingsbevel voor hem loopt en tevens om zijn vrijlating vraagt. In de komende dagen zal het Turks ministerie van (...) in deze zaak die ook een crisis is tussen Belgie en Marokko een uitspraak doen. Opmerkelijk is dat het Belgische gerecht beweert dat er geen aanhoudingsbevel loopt terwijl dezelfde Guenned reeds een jaar ervoor in Zaventem werd "opgehouden" op basis van het zelfde Interpol aanhoudingsmandaat en dat het volgens Guenned himself maar in 2001 nietig werd verklaard! Ook staat er duidelijk dat er wel een uitleveringsbevel gekomen was van het Marokkaanse gerecht; iets wat de advokaten beweerden een leugen te zijn... Het is dus duidelijk dat het hier om een doofpotoperatie van Onkelinx gaat. En dan is men verwonderd dat het Marokkaans gerecht moeilijk doet om de gekidnapte kinderen terug te zenden....
|
|
|
|
#83 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#84 |
|
Parlementslid
|
Vicky,
eerst kijken
|
|
|
|
#85 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#86 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#87 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
#89 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
de loosheid van de Walen... das straf he...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
|
|
#90 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Burger
|
Lees allemaal de HUMO van deze week, kijk vooral naar de lezersbrieven, de man weerlegt stuk voor stuk de aantijgingen. Waarom de rest van de pers ondertussen zwijgt is héél simpel een verhaal dat niet waar is (na het checken van bronnen !!!!!!! ) volg je niet op.
|
|
|
#93 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#94 |
|
|
In Wallonie is het Vlaamse volksliedje 'het loze vissertje" : het loze kiezertje...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
|
#95 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#96 |
|
|
Arena denk ik ... proper gewassen en al...
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Burger
|
Citaat:
Cheers. |
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
|
Tuurlijk is die ex man geen adviseur, das gewoon ene die centen krijgt voor niks te doen...
|
|
|
|
|
#99 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
een samenvatting aub
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
|
#100 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|