Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 februari 2005, 02:50   #81
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gekke is dat hier een snood plan beschreven staat om de macht te grijpen in 2000. Wij weten nu dat er niets van waar was,
Ons nadine/wreker/ilwill heeft er weer een nieuwe nick bij.
Ik zeg je toch, je moet eerst fatsoenlijk Nederlands leren.
Je schrijfstijl is steeds hetzelfde. Dezelfde overbodige adjectieven, dezelfde voorzetseluitdrukkingen, dezelfde werkwoordelijke uitdrukkingen, ......
Sjongejonge. Vreemd is dat de het bij de meesten hier (ja, ook die zichzelf zo graag al 'intellectueel' bezien) steeds een tijd duurt voordat ze 't doorhebben.
En wat je stopzinnige opmerking betreft:
Wie is in 2000 president van de VS geworden? En HOE???

Allez, voor diegenen die eerder over 2004gun’s post hebben heen gelezen.

Ze is op ander fora ook reeds geïdentificeerd: (Pas op het gaat hier niet over politics.be)
Citaat:

[SIZE=3]Beste forumleden.
Ik wens jullie te feliciteren met dit forum. ben hier een tijdje geleden al wat komen lezen en was zeer aangenaam verrast over de goede sfeer en tolerantie die hier heerst tussen mensen met verschillende achtergrond, religie etc. Ook is het voor niet-moslims een goede manier om meer le weten le komen over wat er zoal bij jullie speelt, want het alledaags contact tussen moslim, niet-moslims, autochtoon en allochtoon is niet toch nog niet erg vlotjes te noemen (maar het betert wel elk jaar, vind ik ) een site als deze kan door zijn info en leden daar alleen maar toe bijdragen. waarvoor mijn oprechte dank!

Wat het individu : nadientje, nadine, jefke, wreker en zoveel andere van zijn namen betreft:

Dit ziekelijk en gestoord individu is op meerdere forums aanwezig, waar hij de meest islamofobe posts plaatst (bijv; forum van politics.be onder naam nadine en wreker) . sommige nicks posten enkel zogezegde getuigenissen van ex-moslims die de islam nu verketteren en hijzelf zal dat dan enkel becommentarieren (is de mck smiley hier ook bezig?) onder andere nicks(wreker. nadientje etc) is hij dan weer zwaar islamofoob en prozionistisch bezig. Soms zit hij zelfs op zijn eigen posts te reageren onder verschillende nicks . ..totaal geschift!

Op dit forum houdt hij zich nog redelijk beschaafd omdat hij zo in de minderheid is. maar op andere forums waar veel Vb leden zitten geloofje je ogen niet. echt sick,meer valt er niet over te zeggen

Soms post hij onder vrouwelijke namen, dan weer niet. Niet dat zoiets er toe doet. maar als vrouw denkt hij op meer sympathie te kunnen rekenen. vermits heel wat forumleden mannen zijn.

Dit ziekelijk heerschap is NIET geinteresseerd in een serene oprechte discussie met respect voor eenieders standpunt, maar zoals zovelen van jullie al hebt kunnen ondervinden, wil hij enkel spanningen tussen moslims en joden aanwakkeren. Bij zijn compleet gestoord en extremistisch joods wereldbeeld en naziverwijten spuien hebben de Vlaamse joden geen enkel voordeel, het zet alleen aan tot haat bij NIET-joden jegens joden, en zijn islamofobe posts vallen natuurlijk de moslimpopulatic aan. Het is een extreem rechts psychiatrisch geval dat enkel geintercssecrd is in de serene sfeer hier te verstoren (zoals hij op andere fora doet), om 2 populaties tov. mekaar op te hitsen wie heeft hier voordeel bij ? JUIST... hij probeert enkele medstanders le vinden op fora die hij dan probeert op te zetten tegen zijn “uitgekozen doelen”... Opmerkingen zoals door “die zijn roddelpraat kon ik even niet antwoorden op je interessante post” heeft hij hier blijkbaar ook reeds geplaatst... verdeling en haat zaaien is blijkbaar voor hem een leuke bezigheid.

Van zodra je hem met argumenten op zijn ziekelijk plaatsje zet, zal er wel plots een nieuw forumlid opduiken dat je “komt steunen” met nazi praat.

Tegelijk begint hij je te tergen alsof je een nazi bent.... als je dan na een tijdje een kleine veralgemening durft maken (wat menselijk is na zoveel haatposts van zijnentweghe) is het: ZIE JE WEL, dat die een nazi is! zo probeert hij tegenstanders onderuit te halen. Wat natuurlijk alleen maar lukt als hij voldoende islamofobe medestanders heeft.

De reden van zijn posten hier is vooral keet schoppen en haatposts jegens Autochtonen en Joden te proberen uitlokken, met deze kan hij dan zijn ziekelijke islamofobe praat op andere fora onder andere naam gaan valideren. “zie eens wat de schapenneukers van kifldf zeggen, voor hen zijn wij maar alleen dhimmis die mogen gekeeld worden zoals in Irak”

Ik zou het dan ook zeer spijtig vinden mocht hij de serene sfeer die hier heerst verstoren. Het beste is dat jullie hem gewoon negeren (meestal duikt hij dan wel op onder een andere naam en begint hij zeer getemperd. dus gewoon blijven opletten) Hij moet zelf een zeer zielig bestaan hebben opdat alleen dergelijk wangedrag item nog voldoening verschaft.

Het is een echt zielig gestoord ophitsertje dat geen aandacht verdient, hoe sterk hij jullie ook provoceert...

Zelf heb ik niet zoveel tijd om te posten. af en toe lezen is reeds een stretch. ik doe dit dan ook alleen jullie te waarschuwen voor de slechte intenties van sommigen; Laat hen aub. jullie sereen en tolerant forum niet bederven

Zoals jullie hier zeggen:

Vrede zij met jullie (en aan ALLE mensen van goede wil)[/SIZE]
[b]

Laatst gewijzigd door democratsteve : 18 februari 2005 om 02:54.
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2005, 06:58   #82
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
democratsteve, lees de idiote tekst die ik gelinkt heb en het complot dat er in beschreven staat.
Het is zowat de tegenpool van waar Bush voor staat !

Dat was nu net het grappige aan die tekst.

Jij bent altijd zo fijnzinnig, zo subtiel, democratsteve. De anderen stopzinnige (sic) opmerkingen verwijten.

Ik heb de discussie in de 9/11 threads gevolgd. Jij en je companen zijn er niet in geslaagd ook maar één argument hard te maken.
Dan proberen jullie het hier (waar het over de media moest gaan) met idiote mystieke verhalen over Vrijmetselaars en hun pyramides.

Nog in de 9/11 threads valt op hoe je 'tegenstanders' (Knipp, herrUU, Bristow,...) steeds terzake bleven, terwijl jij steeds met persoonlijke aanvallen afkwam. Wie argumenten heeft moet niet schelden en beledigen,
democratsteve.

Je verdachtmakingen wat mij betreft laat ik voor je rekening. Iemand die zelfs bij onschuldige forumdeelnemers duistere complotten vermoedt is het niet waard om in discussie mee te treden. Het is wel gemeen om in plaats van te argumenteren proberen de 'tegenstander' zwart te maken. Daar doet ik niet aan mee.

Ciao, democratsteve.

Laatst gewijzigd door Firestone : 18 februari 2005 om 07:21.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2005, 08:57   #83
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Graag alles wat in perspectief zetten.

Reporters Without Borders bepaalt elk jaar de staat van de persvrijheid in de wereld. Dat geeft voor 2004 de volgende stand (hoe minder punten, hoe beter):

De top 22 ziet er zo uit:

Zie wij broederlijk samen op de 22ste plaats staan.

De sympathieke onderkant ziet er zo uit:

(Bron: Reporters Without Borders)

De lijst van snoodaards is inmiddels ook aangepast:
Opgepast, niet schrikken !

Nursultan Nazarbayev, president van Kazakhstan hoort er ook nog bij.

(Bron: Predators of press freedom)

Ik was er dus nog nie ver neffen met mijn stelling over de VRT...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2005, 09:15   #84
HerrUU
Gouverneur

HerrUU's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knipp
Tjonge, denk je nu echt dat zoiets n eye opener is voor mij.

Deze topic is in tegenstelling tot die rond conspiracy theories best interessant.

Mijn houding is meer de volgende :

- dezelfde mensen die hier zo hard de leugens onderlijnen van fox ed. , tuinen met verbazend gemak in de leugens van conspiracy websites

- de leugens van fox ed. worden nog altijd ruim voldoende gecompenseerd door andere pers, onafhankelijke journalisten, documentairemakers enz. , er is niet eens n erg grote inspanning nodig om te ontsnappen aan de manipulatie; wie er toch intuint moet eerst en vooral n keer in de spiegel kijken en z'n eigen naïviteit en intellectuele luiheid onderzoeken
Touché pussycat! Men is kritisch tov 1 informatiebron maar slikt klakkeloos alles van een andere, nu ja men is dan ook een "believer".
Oud 18 februari 2005, 09:23   #85
HerrUU
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Ons nadine/wreker/ilwill heeft er weer een nieuwe nick bij.
Ik zeg je toch, je moet eerst fatsoenlijk Nederlands leren.
Je schrijfstijl is steeds hetzelfde. Dezelfde overbodige adjectieven, dezelfde voorzetseluitdrukkingen, dezelfde werkwoordelijke uitdrukkingen, ......
Sjongejonge. Vreemd is dat de het bij de meesten hier (ja, ook die zichzelf zo graag al 'intellectueel' bezien) steeds een tijd duurt voordat ze 't doorhebben.

Allez, voor diegenen die eerder over 2004gun’s post hebben heen gelezen.

Ze is op ander fora ook reeds geïdentificeerd: (Pas op het gaat hier niet over politics.be)
Citaat:

[size=3]Beste forumleden.
Ik wens jullie te feliciteren met dit forum. ben hier een tijdje geleden al wat komen lezen en was zeer aangenaam verrast over de goede sfeer en tolerantie die hier heerst tussen mensen met verschillende achtergrond, religie etc. Ook is het voor niet-moslims een goede manier om meer le weten le komen over wat er zoal bij jullie speelt, want het alledaags contact tussen moslim, niet-moslims, autochtoon en allochtoon is niet toch nog niet erg vlotjes te noemen (maar het betert wel elk jaar, vind ik ) een site als deze kan door zijn info en leden daar alleen maar toe bijdragen. waarvoor mijn oprechte dank!

Wat het individu : nadientje, nadine, jefke, wreker en zoveel andere van zijn namen betreft:

Dit ziekelijk en gestoord individu is op meerdere forums aanwezig, waar hij de meest islamofobe posts plaatst (bijv; forum van politics.be onder naam nadine en wreker) . sommige nicks posten enkel zogezegde getuigenissen van ex-moslims die de islam nu verketteren en hijzelf zal dat dan enkel becommentarieren (is de mck smiley hier ook bezig?) onder andere nicks(wreker. nadientje etc) is hij dan weer zwaar islamofoob en prozionistisch bezig. Soms zit hij zelfs op zijn eigen posts te reageren onder verschillende nicks . ..totaal geschift!

Op dit forum houdt hij zich nog redelijk beschaafd omdat hij zo in de minderheid is. maar op andere forums waar veel Vb leden zitten geloofje je ogen niet. echt sick,meer valt er niet over te zeggen

Soms post hij onder vrouwelijke namen, dan weer niet. Niet dat zoiets er toe doet. maar als vrouw denkt hij op meer sympathie te kunnen rekenen. vermits heel wat forumleden mannen zijn.

Dit ziekelijk heerschap is NIET geinteresseerd in een serene oprechte discussie met respect voor eenieders standpunt, maar zoals zovelen van jullie al hebt kunnen ondervinden, wil hij enkel spanningen tussen moslims en joden aanwakkeren. Bij zijn compleet gestoord en extremistisch joods wereldbeeld en naziverwijten spuien hebben de Vlaamse joden geen enkel voordeel, het zet alleen aan tot haat bij NIET-joden jegens joden, en zijn islamofobe posts vallen natuurlijk de moslimpopulatic aan. Het is een extreem rechts psychiatrisch geval dat enkel geintercssecrd is in de serene sfeer hier te verstoren (zoals hij op andere fora doet), om 2 populaties tov. mekaar op te hitsen wie heeft hier voordeel bij ? JUIST... hij probeert enkele medstanders le vinden op fora die hij dan probeert op te zetten tegen zijn “uitgekozen doelen”... Opmerkingen zoals door “die zijn roddelpraat kon ik even niet antwoorden op je interessante post” heeft hij hier blijkbaar ook reeds geplaatst... verdeling en haat zaaien is blijkbaar voor hem een leuke bezigheid.

Van zodra je hem met argumenten op zijn ziekelijk plaatsje zet, zal er wel plots een nieuw forumlid opduiken dat je “komt steunen” met nazi praat.

Tegelijk begint hij je te tergen alsof je een nazi bent.... als je dan na een tijdje een kleine veralgemening durft maken (wat menselijk is na zoveel haatposts van zijnentweghe) is het: ZIE JE WEL, dat die een nazi is! zo probeert hij tegenstanders onderuit te halen. Wat natuurlijk alleen maar lukt als hij voldoende islamofobe medestanders heeft.

De reden van zijn posten hier is vooral keet schoppen en haatposts jegens Autochtonen en Joden te proberen uitlokken, met deze kan hij dan zijn ziekelijke islamofobe praat op andere fora onder andere naam gaan valideren. “zie eens wat de schapenneukers van kifldf zeggen, voor hen zijn wij maar alleen dhimmis die mogen gekeeld worden zoals in Irak”

Ik zou het dan ook zeer spijtig vinden mocht hij de serene sfeer die hier heerst verstoren. Het beste is dat jullie hem gewoon negeren (meestal duikt hij dan wel op onder een andere naam en begint hij zeer getemperd. dus gewoon blijven opletten) Hij moet zelf een zeer zielig bestaan hebben opdat alleen dergelijk wangedrag item nog voldoening verschaft.

Het is een echt zielig gestoord ophitsertje dat geen aandacht verdient, hoe sterk hij jullie ook provoceert...

Zelf heb ik niet zoveel tijd om te posten. af en toe lezen is reeds een stretch. ik doe dit dan ook alleen jullie te waarschuwen voor de slechte intenties van sommigen; Laat hen aub. jullie sereen en tolerant forum niet bederven

Zoals jullie hier zeggen:

Vrede zij met jullie (en aan ALLE mensen van goede wil)[/size][b]
Vergeten in te loggen als Manon, steve?
Oud 18 februari 2005, 09:31   #86
HerrUU
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Ik was er dus nog nie ver neffen met mijn stelling over de VRT...
Natuurlijk niet, al durven ze soms ook al eens een feit verhollywoodiseren...
Oud 18 februari 2005, 10:13   #87
nadine
Parlementslid

nadine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HerrUU
Vergeten in te loggen als Manon, steve?
of als 2004gun?
Door al zijn nicks begint hij nu zelf spoken te zien. Van paranoia en schizofrenie gesproken

Inderdaad ze zijn zeer laag gevallen, maar binnenkort komt er wel toevallig een nieuwe niok? Het proces dat ze aan anderen toeschrijven heeft hij zelf uitgedacht ... hilarisch ventje...
Oud 18 februari 2005, 17:09   #88
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nog in de 9/11 threads valt op hoe je 'tegenstanders' (Knipp, herrUU, Bristow,...) steeds terzake bleven, terwijl jij steeds met persoonlijke aanvallen afkwam.
ach ik ben hier en daar ook giftig, moet kunnen denk ik
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2005, 17:23   #89
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Don't miss it !
Fun !
Ik denk dat ik n collectie start.
De honderd meest hilarische conspiracies ever.

Als bijlage bij De Morgen ?
Oud 18 februari 2005, 17:35   #90
spaz322
Burgemeester

Standaard

Jullie zijn echt kleine kinderen.
Als de boodschap die iemand post je niet aanstaat, dan maar de aanval inzetten op de boodschapper. Is het nu zo moeilijk om te aanvaarden dat steeds meer mensen hun ogen opendoen en zich niet meer stilhouden, wat de oppositie tegen hun boodschap ook mogen denken.

Wat je ook mag denken over wie nu al dan niet correct is met zijn stellingen het valt mij op dat als de boodschap tegen de algemeen aanvaarde gedachte ingaat ze als niet serieus worden genomen.

Doe zelf eens wat echt onderzoek ipv zomaar te reageren op dingen waar je geen verstand van hebt.
spaz322 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2005, 17:40   #91
nadine
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spaz322
Doe zelf eens wat echt onderzoek ipv zomaar te reageren op dingen waar je geen verstand van hebt.
Ik dacht dat de non-believers daar zaten op te wachten? Gaat jij hen de resultaten van je eigen onderzoek hier NU bekend maken?
Oud 18 februari 2005, 17:41   #92
spaz322
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Dan proberen jullie het hier (waar het over de media moest gaan) met idiote mystieke verhalen over Vrijmetselaars en hun pyramides.
En u bent lid van welke loge?
Als je hier geen waarheid aan hecht dan spoor ik u aan eens te achterhalen waar het merendeel van de belgische politici bij aangesloten zijn. Hugo Coveliers liet in zijn comments de laatste weken geregeld het woord loge vallen. Zowel hijzelf als de elite van de vld zijn veelvuldige loge bezoekers. Ik ben even de namen kwijt, moest iemand nog ergens de artikels hebben liggen graag de namen.

Als je nu afkomt met: het zijn slechts onschuldige clubjes van gelijkgezinden, maak ons dan nog ff iets anders wijs.

Ik weet ook dat niet iedereen in een loge zich bewust is van de eigenlijke achtergrond of ideologie van de loge waar ze lid van zijn. De loges en vrijmetselaars clubjes of hoe je ze ook mag noemen bestaan al langer dan we vermoeden. En hebben meer invloed dan je zou verwachten.
Oud 18 februari 2005, 17:42   #93
spaz322
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nadine
Ik dacht dat de non-believers daar zaten op te wachten? Gaat jij hen de resultaten van je eigen onderzoek hier NU bekend maken?
En nu int nederlands? Waar heb je het over.
Doe jij eens onderzoek ipv je pro-israel (en heel anti-de rest van de wereld) propaganda te verspreiden.

En heel de package van mijn research heb je een aantal boeken voor nodig en die tijd heb ik niet.

Laatst gewijzigd door spaz322 : 18 februari 2005 om 17:43.
Oud 18 februari 2005, 17:45   #94
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jullie zijn echt kleine kinderen.
Als de boodschap die iemand post je niet aanstaat, dan maar de aanval inzetten op de boodschapper.
Citaat:
En u bent lid van welke loge?
Zonder commentaar.
Oud 18 februari 2005, 17:48   #95
nadine
Parlementslid

Standaard

Citaat:
En nu int nederlands? Waar heb je het over.
Doe jij eens onderzoek ipv je pro-israel (en heel anti-de rest van de wereld) propaganda te verspreiden.

En heel de package van mijn research heb je een aantal boeken voor nodig en die tijd heb ik niet.
Kun je die laatste zin ook even naar het Nederlands vertalen? Bij voorbaat bedankt
Oud 18 februari 2005, 17:55   #96
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat je ook mag denken over wie nu al dan niet correct is met zijn stellingen het valt mij op dat als de boodschap tegen de algemeen aanvaarde gedachte ingaat ze als niet serieus worden genomen.

De 9/11 threads bewijzen net het tegendeel.

De believers komen met de éne bewering na de andere af, en de non-believers (HerrUU, Knipp, Bristow, Herr Flick, ...) maken daar dankzij hun dossierkennis gehakt van.

Misschien moet u de believers eens komen helpen met echte argumenten, niet loze beschuldigingen. Ze hebben het nodig !

Laatst gewijzigd door Firestone : 18 februari 2005 om 18:02.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2005, 17:57   #97
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik weet ook dat niet iedereen in een loge zich bewust is van de eigenlijke achtergrond of ideologie van de loge waar ze lid van zijn. De loges en vrijmetselaars clubjes of hoe je ze ook mag noemen bestaan al langer dan we vermoeden. En hebben meer invloed dan je zou verwachten.
Is wel n topic waard.
Benieuwd of het ook zo hilarisch zal worden...
Oud 18 februari 2005, 18:00   #98
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Is wel n topic waard.
Ik denk het niet.
In deze draad ben ik inmiddels al gepromoveerd tot nadine/wreker/ilwill en tot lid van de loge.
Wat goed dat sommigen niets van persoonlijke aanvallen willen weten !
Oud 18 februari 2005, 18:04   #99
Monocle
Minister-President

Monocle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk het niet.
In deze draad ben ik inmiddels al gepromoveerd tot nadine/wreker/ilwill en tot lid van de loge.
Wat goed dat sommigen niets van persoonlijke aanvallen willen weten !
Als je een dubbelnick hebt, dan ben ik er vrijwel zeker van dat het noch Nadine, noch wreker, noch illwill is.
Oud 18 februari 2005, 18:05   #100
Monocle
Minister-President

Monocle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is wel n topic waard.
Kan wel een interessante topic worden, als men zich aan de feiten weet te houden en niet teruggrijpt naar "complotten" en "roddels"

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be