Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Ergert u zich ook aan al die neger(innen)muziek op de radio ?
JA 27 43,55%
neen 35 56,45%
Aantal stemmers: 62. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 28 februari 2005, 00:29   #81
M.V.B.
Banneling

M.V.B.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door obiwan
Noch Mustaffa muziek, noch negerinnen gezever hoort thuis in Dietsland !
Moe ik dan hele dagen naar JO VALLEY en EDDY WALLY luisteren, nee dank u.
Das wel eens leuk maar teveel is teveel.
Ik ken er een die vroeger tattoo's had met "white power" en en da kruis van de KKK (werk collega). Maar vertegenwoordigde eigenlijk nie echt goed het blanke ras, was een echte loser van een papzak. Heeft gelukkig die tattoo's over laten tatoëren met een andere tekening, is ondertussen verstandiger geworden.

Het enig waar ik mij aan erger is de islamisering.
Grootsteden die onveilig en slordig zijn en vol zitten met mensen die er niet thuis horen, en ik ben voor de terugkeer van de dienstplicht. Heute wollen wir marchieren, einen neuen marsch probieren. in dem schönen westerwald ja da pfeift der wind so kalt...........tralalalala dit horen jullie graag he.

Zeg en al die voetbalploegen in dietsland met hun negers....pfff !

Laten we ons eerst concentreren op de moslims, daar zijn we al een tijdje zoet mee.
M.V.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2005, 00:33   #82
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Het enig waar ik mij aan erger is de islamisering.
Grootsteden die onveilig en slordig zijn en vol zitten met mensen die er niet thuis horen, en ik ben voor de terugkeer van de dienstplicht. Heute wollen wir marchieren, einen neuen marsch probieren. in dem schönen westerwald ja da pfeift der wind so kalt...........tralalalala dit horen jullie graag he.

Zeg en al die voetbalploegen in dietsland met hun negers....pfff !

Laten we ons eerst concentreren op de moslims, daar zijn we al een tijdje zoet mee.
Wat ben jij walgelijk zeg, of je bent in de ontkenningsfase,
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2005, 12:48   #83
M.V.B.
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Wat ben jij walgelijk zeg, of je bent in de ontkenningsfase,
Walgelijk is mensen hun hoofd afhakken, bomaanslagen, enz.............
Walgelijk is moeten leven volgens opgelegde wetten van een fictief persoon en anderen daar mee lastig vallen.
Walgelijk is steden zien verloederen door een bepaald volk.
Walgelijk is da marokkaans tuig die schreven in uw wagen trekt met hun sleutels en uw ruiten inslaan om een radio/cd'tje te kunnen pikken, indien dat tuig ook zou willen of kunnen werken zouden ze misschien iets kunnen kopen in plaats van stelen. Maar dat is te lastig, de "echte" belgen zullen wel gaan werken zodat die profiteurs hun uitkering kunnen krijgen.
Maar dit is al duizend keer hier gezegd natuurlijk, dus nie zieveren mor stemmen op partijen die er iets gaan aan doen punt uit.

Zie ook nog eens dat filmpje hieronder ivm Zweden, daar weten ze ook al wat walgelijk is.

Doeiiikes
Oud 28 februari 2005, 12:51   #84
Bakkebaard
Provinciaal Gedeputeerde

Bakkebaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Bakkebaard
Standaard

Het is ook is een manier om aandacht te vragen...
Want moest u toch ohzo tegen de negers en moslims zijn, dan at u nooit geen bananen, dronk nooit koffie, droeg nooit geen sportschoenen gemaakt in aziatische landen en door moslims...ga zo maar door.
Dus als u zich zo hard blijft verzetten, hebt u morgen niks om te eten en niks om te dragen... Veel plezier er mee.

Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden".
Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande.
Bakkebaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2005, 13:03   #85
M.V.B.
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bakkebaard
Het is ook is een manier om aandacht te vragen...
Want moest u toch ohzo tegen de negers en moslims zijn, dan at u nooit geen bananen, dronk nooit koffie, droeg nooit geen sportschoenen gemaakt in aziatische landen en door moslims...ga zo maar door.
Dus als u zich zo hard blijft verzetten, hebt u morgen niks om te eten en niks om te dragen... Veel plezier er mee.
Zo bekrompen is de vlaming nu ook weer niet he .

Ik heb niets tegen andere mensen he, lees zwarten, aziaten, russen, enz..

Enkel tegen de moslims, en het gedrag van 99% van de marokkanen.

Laatst gewijzigd door M.V.B. : 28 februari 2005 om 13:05.
Oud 28 februari 2005, 13:23   #86
Bakkebaard
Provinciaal Gedeputeerde

Bakkebaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Bakkebaard
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M.V.B.
Zo bekrompen is de vlaming nu ook weer niet he .

Ik heb niets tegen andere mensen he, lees zwarten, aziaten, russen, enz..

Enkel tegen de moslims, en het gedrag van 99% van de marokkanen.
Neen, de vlaming is totaal niet bekrompen. Hij kan met elke mens overweg. Zelfs mensen die over een fictieve taalgrens wonen...

Ja, de moslims. U hebt al 50 keer geluk gehad dat u niet opgeblazen bent door een of andere fictief ontplofte bom.

En voor dat ge iets kunt hebben tegen bevolkingsgroepen, praat er dan misschien eerst eens mee. Ipv persberichten door te trekken naar een gehele mening van 1 bevolkingsgroep. Het halo-effect is iets lastigs he...

Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden".
Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande.
Bakkebaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2005, 14:54   #87
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus
Telkens als je de radio aanzet is de kans groot dat je daar van die negermuziek of negerinnenmuziek hoort, en als je er geen hoort dan duurt het meestal niet lang eer er dergelijke 'muziek' gespeeld wordt. Ik zit mij daar voortdurend aan te ergeren. Vaak zet ik dan op den duur noodgedwongen de radio maar uit. Ik vraag mij af of ik de enige forumganger ben die zich aan die overdaad van
neger(innen)muziek ergert, dan wel of een dergelijke ergernis wijdverspreid is bij de forumgangers.
Bedoel je rap, r&b, enzovoort? Dat stoort me helemaal niet. Ik luister vooral naar engestalige muziek, met een voorkeur voor wat uit de VS komt. Dat het pop, rock, r&b of rap is, maakt niet uit. Zolang het resultaat mij bevalt. En natuurlijk, het feit dat die artiesten zwart, blank, geel of wat anders zijn, het kan mij niet schelen.

Laatst gewijzigd door Everytime : 28 februari 2005 om 14:55.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2005, 15:06   #88
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emitzer
Je hebt gelijk Aguillera en Anastacia klinken ook een beetje als negerinnen.
Over Aguilera en Anastacia wil ik niets weten. Hen vergelijken met echte diva's als Aretha Franklin, Whitney Houston of Mariah Carey is gewoon belachelijk.
Oud 28 februari 2005, 15:09   #89
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Komaan, hoe kun je nu elke dag opnieuw dezelfde liedjes graag blijven horen. Trouwens nog een reden waarom er minder cdees worden verkocht. De liedjes zijn voor velen al afgezaagd voor ze de kans krijgen om ze in de winkel t ekopen.
Oh, ik zap regelmatig. Ik heb geen vaste radiozender. Als iets mij niet bevalt, zap ik totdat ik iets goeds vind.
Oud 28 februari 2005, 15:12   #90
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WhiteLaw
R&B, Hiphop en rap zijn natuurlijk de symbolen bij uitstek om de blanke jeugd een multi-kul gevoel aan te praten. Hijgende vrouwelijke wanbloeden met een maatje 49 en schaarsgekleed, geflankeerd door met goude kettingen en oorbellen behangen straatnikkers is natuurlijk voor de doorsnee Vlaamse jongeren en onbezonnen jongeling een cool en te kopiëren wereldbeeld. Multi-raciale vergiftigingen via muziek is ook allen een Joods complot om rassen te vernietigen en een humane eenheidsworst te creëren. In Denmarken hebben nationalisten daarom besloten er iets aan te doen....een radiozender waar enkel nationalistische muziek wordt gedraaid:

http://www.radiooasen.dk/
N'importe quoi. En uw nationalistische muziek, u kan ze bewaren. Niets voor mij!
Oud 28 februari 2005, 15:15   #91
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door obiwan
Hele dagen hoor je dat negerinnen gekwebbel op de radio. En dan nauurlijk vooral Amerikaanse Yankeenegerinnen, wat had ge anders gedacht van onze zionistische "vrienden".
En dan moesten ze nog persé aan de negerin Sandrine (uit Idool VLAANDEREN) een platencontract geven. Het zal deze zomer nog veel meer van dergelijk gezever zijn op de radio.
Heb je liever Jo Vally- of Luc Steeno liedjes de hele dag lang? Terug naar de Middeleeuwen?
Oud 28 februari 2005, 15:18   #92
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
En dan zeggen we nog niks van dat blank tuig dat alle jaren naar Steenstrate komt afgezakt. En die muziek, stampe stampe..... stampe stampe.... links rechts ... links rechts... apen in de tutterfles....

En dan zeveren ze nog dat ze niks -helemaal niks!- met WOII en de nazi's te maken hebben.... da's allemaal 60 jaar geleden..... daar doen wij niet meer aan mee... da's voorbij... over and out....

Terug naar de Middeleeuwen, inderdaad!8)
Oud 28 februari 2005, 15:20   #93
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dietsland? Nooit van gehoord. Is dat hetzelfde als Duitsland? Wat mij betreft mag jij direct een ontwenningskuur volgen in Papoea Nieuw Guinea of zo. Maar wel vriendelijk blijven daar hé! 8)
Oud 28 februari 2005, 16:37   #94
M.V.B.
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen, de vlaming is totaal niet bekrompen. Hij kan met elke mens overweg. Zelfs mensen die over een fictieve taalgrens wonen...

Ja, de moslims. U hebt al 50 keer geluk gehad dat u niet opgeblazen bent door een of andere fictief ontplofte bom.

En voor dat ge iets kunt hebben tegen bevolkingsgroepen, praat er dan misschien eerst eens mee. Ipv persberichten door te trekken naar een gehele mening van 1 bevolkingsgroep. Het halo-effect is iets lastigs he...
Haloootjes iedereeeeen

Wel die bom in Paddy's pup op Bali Ben ik 'jammer voor jullie' ontkomen' .
K'was het jaar nadien daar op dezelfde datum, nu noemt het Paddy's reloaded8)
Heb daar met veeeeel menskes gepraat die niets meer met moslims willen te maken hebben, t'waren wel geen vlamingen maar de local's van Bali en ook veeeel Ozzy's.

Ja kan er ook nie aan doen dan ze wereldwijd hebben afgedaan die muslis.

Keep up the good work muslis.

ps : en ja ik eet graag meusli, een fantastisch vullend tussendoortje
Oud 28 februari 2005, 16:53   #95
M.V.B.
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
Terug naar de Middeleeuwen, inderdaad!8)
ja samen met de moslims, hand in hand terug naar ons land op het getroffel van die vlaamse trommelkes

Highlanders hebben die ook nog8) die vlaggen,trommels en doedeldinges hahaha.......
Oud 28 februari 2005, 19:05   #96
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M.V.B.
Haloootjes iedereeeeen

Wel die bom in Paddy's pup op Bali Ben ik 'jammer voor jullie' ontkomen' .
K'was het jaar nadien daar op dezelfde datum, nu noemt het Paddy's reloaded8)
Heb daar met veeeeel menskes gepraat die niets meer met moslims willen te maken hebben, t'waren wel geen vlamingen maar de local's van Bali en ook veeeel Ozzy's.

Ja kan er ook nie aan doen dan ze wereldwijd hebben afgedaan die muslis.

Keep up the good work muslis.

ps : en ja ik eet graag meusli, een fantastisch vullend tussendoortje
Of wat de westerlingen de wereld hebben aangedaan(indianen uitgemoord, aboriginals, Mayas,Joden enz. enz.) ik zag laatst trouwens een interessante documentaire hoe het geraamte van de laatste aboriginal van Tasmanië werd tentoongesteld aan de wereld, als een primitief mens. De evolutie-theroië van Darwin werd hierbij ook goed miscbruikt, de aboriginals waren niet genoeg geëvolueerd en moesten wel uitsterven.

On this understanding, colonials in all continents believed that killing off the aboriginals was not really murder since these people were only on the way to becoming fully human.

In de documentaire werd ook gezegd dat de eerste kolonisten verkrachters en moordenaars waren en aboriginal vroeg een keer in een gevangenis: Waroom mag witte vrouw wel lachen en zwarte vrouw niet?

Ze zijn goed bezig geweest,die Europeanen. Wat word het volgende? Onmenselijke deportatie van moslims naar andere landen?

Laatst gewijzigd door sinan123 : 28 februari 2005 om 19:27.
Oud 28 februari 2005, 22:40   #97
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Weer iets nieuw geleerd van Baardbakkes, de taalgrens is blijkbaar fictief.

Was jij maar fictief.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2005, 23:00   #98
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Dietsland? Nooit van gehoord. Is dat hetzelfde als Duitsland? Wat mij betreft mag jij direct een ontwenningskuur volgen in Papoea Nieuw Guinea of zo. Maar wel vriendelijk blijven daar hé! 8)
je bent ergerlijk, piano
meer zelfs, enerverend en irritant gewoonweg.
Ga nog wat aan je website'je knutselen joeng.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2005, 23:12   #99
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
je bent ergerlijk, piano
meer zelfs, enerverend en irritant gewoonweg.
Ga nog wat aan je website'je knutselen joeng.
Vertel jij ons eerst maar wat Dietsland is.

Laatst gewijzigd door sinan123 : 28 februari 2005 om 23:13.
Oud 1 maart 2005, 00:54   #100
@lpha
Parlementsvoorzitter

@lpha's schermafbeelding

Standaard

Ik denk dat Cynicus liever heimatliederen hoort zoals daar zijn: op de purpere heide, daar bij die molen, ...
@lpha is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be