![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Aan de BUBers die de ambitie koesteren om het BUBprogramma ooit op een democratische wijze gerealiseerd willen zien: voozie een aantal minimumcriteria waaraan jullie toekomstige partijvoorzitter moet voldoen (wat nu zeker niet het geval is)
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#87 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() wat de oude generatie cd&v stemmers betrfet: idd dat is uit gewoonte.3 zoals de oude vld'ers en sp.a'ers. jonge cd&v'ers zijn wel nogal vlaams, leer ik uit ervaring.
![]() |
![]() |
#88 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En ja, van mij mag men vandaag nog alle toemalige collaborateurs uit hun bed gaan lichten en afschieten, maar ik denk wel dat ik het recht heb op deze mening, of wordt me dat verboden in de geweldige, Vlaamse Republiek? Om nog wat olie op het vuur te gooien: van mij mogen ze Staf De Clercq nog opgraven en ergens in het buitenland, bij voorkeur in Beieren opnieuw begraven. Daar voelde hij zich alleszins meer thuis als hier bij ons...
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gaan de 20 blubbers belgie behouden hahaha 20 9mm gaan niet volstaan zenne
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ooh de knechten van het regime uiten zich als Belg....
zij die leven van Belgie belijden hun liefde pour la patrie... Wel beste Bubbers maak U geen begoochelingen de dag dat Vlaanderen onafhankelijk is zullen die zelfde BV (Bekende Vlamingen he geen Bekende Belgen) hetzelfde zeggen over Vlaanderen en er hun liefde voor uiten... Zij weten goed genoeg dat de machthebbers een artiest kunnen laten breken hoor... no problem in dit land...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
noteer allemaal dat cedric vloemans, ondervoorzitter van bub antwerpen, 60 jaar na de oorlog toenmalige collaborateurs uit hun bed wenst te halen om hen alsnog te executeren. dit is prachtig materiaal moesten we ooit het genoegen smaken aanwezig te zijn op een debat waar de bub vertegenwoordigd is. daar gaat dan ook weer het fabeltje dat collaborateurs die oprecht spijt hebben van hun daden vergiffenis kunnen krijgen, tenzij natuurlijk vergiffenis met een 9mm kogel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Staat daar een minimumlimiet op? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |