![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
LOL.. wat een schitterende personages toch.... alloooo... we zijken af he...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die gasten van BBC hadden schrik dat de duitsers met slaande deuren het BBC hoofdkwartier zouden verlaten. Ze vielen bekanst omver van 't verschieten toen die Duitsers zich kreupel aan het lachen waren met Gruber, Flick, Von Strohm en de rest van het clubje. Overigens vraag ik mij nog steeds af wat ze met die wet sellerie en the flying helmet en de eierklutser aanvingen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk het ook, als de tijd rijp is wipt hij de liberalen buiten en trekt hij de CD&V binnen, en die mogen dan in ruil voor wat ministerpostjes meespelen. Elio di pupo wordt binnenkort ook echt premier, hij is het nu al, maar dan zal hij de echte titel dragen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Die incompetente onervaren politici hebben wel de meest efficiënte verkiezingscampagne....dus heb ik zwaar mijn twijfels over hun incompetentie & onervarenheid. Ipv vooroordelen, zou men ze misschien beter beoordelen na hen functies te laten bekleden. De Beste think tank van "Belgique" is Nova Civitas ![]() Het Socio-economisch "probleem" zou niet opgelost worden, zeker niet, met Di Rupo a/d macht. Het Socio-economisch probleem zou opgelost worden als men werkelijk een beleid zou voeren, hetgeen onmogelijk is in een land met 6 regeringen. Dat Vlaanderen nu kreunt onder het economisch geweld is normaal, welke regio zou er niet kreunen onder het economisch & financieel geweld dat Vlaanderen moet ondergaan. Vlaanderen brengt veel geld op, maar krijgt disproportioneel minder geld terug..allemaal goedgekeurd onder het mom van "solidariteit". De enige oplossing voor de socio-economische problemen is de splitsing, confederaal of totale onafhankelijkheid van Vlaanderen. Di Rupo staat mooi met zijn woorden, maar noch zijn daden noch de realiteit gaan met hem in overeenstemming. Vlaanderen onafhanklijk zou mogelijk tot een verarming kunnen leiden, maar Vlaanderen kan en zal het overleven, hetgeen men niet kan stellen voor Wallonië. Vlaanderen zonder Brussel, omdat er 90% franstaligen zijn ? Dat mag hij vergeten. Volgens sommige prognoses zit men met een absolute Arabische/Berberse meerderheid rond 2040, gaat Di Rupo dan het califaat van Brussel toelaten...afterall zij zullen de meerderheid vormen dankzij immigratie & demografie. Het systeem werkt zo niet, Brussel is Brabants & Nederlandstalig grondgebied. Het is nog steeds WIJ die over ONS territorium beslissen en zeker niet immigrante bevolkingsgroepen. België bestaat niet als natie, enkel als staat, het is een zielloos lichaam.
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De schuld komt niet van Di Rupo maar van de VRT zelf, volgens mij. Waarom hebben ze Di Rupo uitgenodigd? Ik dacht dat de VRT een Vlaamse zender was. Ik denk dat ze alleen Vlamingen in zo'n uitzendingen zouden moeten uitnodigen, om de Vlamingen niet te frustreren. Hetzelfde met de Vlaamse radio-zenders; ik denk dat ze alleen Vlaamse muziek (ik bedoel Nederlandstalige muziek-liedjes gezongen in het Nederlands) zouden draaien om de Vlamingen niet met andere talen te frustreren. Het kan gevaarlijk zijn voor de Vlamingen, als ze anders doen.8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() De politiek is een omgekeerde wereld: In de regering betaald de hoer aan de klant. Elio krijgt zijn zin en nog wat miljardentransfers erbovenop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Cheers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Burger
|
![]() Kga nog maar eens mijn stelling uit de doeken doen waarom di rupo GEEN premier zal worden van dit land. Uit taktische overwegingen zal hij ALTIJD de eerste ministerpost aan een vlaamse partij geven omdat deze zowiezo zijn bondgenoot wordt en er alles zal aan doen om de regering overeind te houden zoals nu met verhofstadt. Achter de schermen blijft hij dus de touwtjes in handen houden. Stel dat hij premier zou worden, vallen deze voordelen weg en is de kans groot dat er wel eensgezindheid komt bij de vlamingen en dat wil hij niet riskeren. Daarom dat ik zeker weet dat di rupo NOOIT premier zal worden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar toch hoop ik dat ik ongelijk heb. Di Rupo premier :een zegen voor Vlaanderen : want Di Rupo zou wel eens de "eer" krijgen van laatste premier van Belgiekske. Laat ons hopen....
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() Dinooke ge hebt gelijk... MAAAAAAAR er bestaat nog zo iets als de menseljke ijdelheid he..
en ik denk dat Di Rupo op ne leeftijd komt dat hij ook wel eens de eerste viool wil spelen. Hij zit nu vlak achter de 1ste minister zijne rug en hij ziet hoe die 1ste piet alles doet om zich vast te klampen aan die pietenrol. Dus kan hij niet anders concluderen dat het een enorme kick moet geven om 1ste minister te spelen. zelfs al is het maar ne schijneersteminister zoals de Guy. als ge ziet tot wat die in staat is om dat jobke vast te houden.... Maar als er groot volk komt zoals overlaatst dan staat de Guy op de foto te glunderen en niet den Elio. En ik denk dat den Elio de moment gekomen acht om zelf op de foto te gaan staan blinken. Ook denk ik dat Elio echt denkt dat het VB na volgende verkiezingen onschadelijk zal zijn. zie de recente wetsvoorstellen die ingediend zijn... Men wil vanuit Waalse hoek nog deze legislatuur de democratie helemaal afschaffen door het VB te verbieden of onmogelijk te maken met hun kopstukken uit te pakken. De enige spelbreker kan zijn... het Vlaamse volk. De Vlaamse politieke partijen zullen laten begaan of zelfs meewerken aan het afschaffen van de demcratie..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was ik Di Rupo, had ik de uitnodiging van de VRT op die programma geweigerd. Ik begrijp de standpunt van de VRT niet. Waarom voelen ze zich verplicht Franstaligen in hun uitzending uit te nodigen, terwijl de Vlaamse toeschouwers alleen maar Vlamingen willen zien? Bovendien is de presentator geen echte Vlaming. Dat ik weet, heeft die man een huis in Frankrijk. In andere woorden heeft hij niets tegen het Frans, niets tegen de Franstaligen. Hoe reageren Vlaamsgezinden daarmee? Kan men die man nog als een Vlaming beschouwen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() Elio zal geen premier worden omdat de andere Europese regeringsleiders dan bij vergaderingen een pan in hun broek moeten hebben en dat is toch niet zo gemakkelijk om te vergaderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |