![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door sinan123 : 26 februari 2005 om 17:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus 80% van de mannelijke marokaanse jongeren heeft problemen gehad met de politie(of andersom, het is maar hoe je het bekijkt) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 26 februari 2005 om 17:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat je niet gaat beginnen over hun cultuur... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Aangeboren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
vanzelfsprekend niet over de kansen of stimulansen om te studeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Er zijn reeds verschillende oorzaken gegeven door Seba. Herleest u misschien eens? Weet u trouwens wat ik bedoel met een 'wij en zij' gevoel? Het impliceert een verschil. Welke omstandigheden maken dat gevoel mogelijk? Verschil in welvaart (armen tegen rijken)? Verschil in favoriete voetbalploeg? Verschil in het woord dat u hoopt te vermijden?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Al eens gedacht,wat er binnen 50 jaar te gebeuren staat,als u nu antwoord dat in Belgie nog alles hetzelfde zal zijn bent wel heel naief,want wij moeten ons aanpassen aan de buitenlanders ,maar zij zullen zich nooit aanpassen aan ons. Zoals ik al vertelde ik mag laag vallen maar ik zal geen mensen overvallen of mishandelen,en al dat u kan zeggen wat een pretentie wat een domheid! Alsof wij het recht niet meer hebben om voor onze veiligheid op te komen. Laatst gewijzigd door doornroosje : 26 februari 2005 om 20:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door styllo_ben : 26 februari 2005 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister-President
|
![]() Dat er problemen zijn met een deel van de allochtone jongeren ontkent niemand meer. Alleen lopen de meningen zeer uiteen op de vraag wat de oorzaken precies zijn en welke oplossingen effectief zullen zijn.
Het is te gemakkelijk om de schuld volledig in de schoen van de allochtone gemeenschap te schuiven...door bijv. het te gaan zoeken in hun cultuur, opvoeding en van die dingen. Zo redeneren wijst erop dat men zich onttrekt van zijn verantwoordelijkheden. Dit is echter ook een indicatie dat de naar voren gebrachte 'oplossingen' ook niet correct zijn en dat men ook hier zich onttrekt van zijn verantwoordelijkheden. Bijgevolg draait de zaak uit op platte demagogie en inhoudelijk van waarde nul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Staatssecretaris
|
![]() Door steeds problemen te verzachten,geneest men de oorzaak niet!
Ik zou graag willen zeggen dat in Belgie alles koek en ei is,maar dat is het niet. Indien iedereen de wet respecteert zaten de gevangenissen leeg. Door niet in te grijpen geeft men het signaal doe maar op,en daar heeft het Vlaams Belang het meeste profijt van. En ik zeg hier niet dat men de democratische regels niet moet volgen hoor,maar die gelden ook voor diegenen die de wetten niet respecteren al is het maar 5% van de allochtone bevolking,zij verzuren danig onze levenswijze,en ook van diegenen die naar hier gekomen zijn en het wel goed menen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Minister-President
|
![]() De aanpak van dit probleem en van criminaliteit in het algemeen gebeurt compleet fout in België. Hier zijn verschillende oorzaken voor: geldnood, organisatorische problemen, politiek andere prioriteiten enz. Het is juist om hier te constateren dat de echte problemen zich voordoen in politiek Brussel doorat zij niet met een degelijk beleid afkomen. Daarom reageer ik dan fel tegen als mensen de verantwoordelijkheid volledig leggen bij de allochtonen en de problemen voorstellen als een eigenschap eigen aan de allochtonen. Dat zij problemen veroorzaken is al erg genoeg, nu dan ook Brussel tekortschiet maakt de zaak erger. En hier kunnen wij ingrijpen, want om de 4 jaar hebben we vat op Brussel...een protest-stem voor VB heeft geholpen (ik geef dit toe, hoewel ik zeer anti-VB ben) maar denken dat oplossingen zoals 'oprotten', zoals sommigen eerder naar voren brachten, zullen werken is dom.
Laatst gewijzigd door styllo_ben : 26 februari 2005 om 22:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |