![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Ben jij een man/vrouw en op welke partij zal je stemmen? | |||
ik ben een man en ik stem voor VB |
![]() ![]() ![]() |
14 | 45,16% |
ik ben een vrouw en ik stem voor VB |
![]() ![]() ![]() |
3 | 9,68% |
ik ben een man en ik stem voor NVA |
![]() ![]() ![]() |
7 | 22,58% |
ik ben een vrouw en ik stem voor NVA |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik ben een man en ik stem voor CDnV |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,45% |
ik ben een vrouw en ik stem voor CDnV |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik ben een man en ik stem voor VLD |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,23% |
ik ben een vrouw en ik stem voor VLD |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik ben een man en ik stem voor SPa |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,23% |
ik ben een vrouw en ik stem voor SPa |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik ben een man en ik stem voor agalev |
![]() ![]() ![]() |
3 | 9,68% |
ik ben een vrouw en ik stem voor agalev |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 31. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Superstaaf, vertel jij het? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Vreemdeling
|
![]() Vrouwen aan de haard, noem ik niet echt vrouwvriendelijk hoor !!!
En dat komt er van als jullie stemmen voor 't blok. Je moet nu eenmaal staan achter alle ideeën van een partij hé, en vermits dat er ook één is van 't blok... En jullie zijn natuurlijk ook allemaal voorstander van een avondklok.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met wie zou jij, als heteroseksuele medemens, graag gelijke rechten willen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ivm de avondklok. Dit is een maatregel die kadert in het zero tolerance beleid. Deze maatregel zou alleen maar toegepast worden in probleem buurten. Het is trouwens onmogelijk en zelfs lachwekkend om te denken dat het ook maar mogelijk is om dit in heel Vlaanderen toe te passen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Burger
|
![]() [quote="Raf"]
Waarom heeft hij een hekel aan de Gay Parade? Gelooft hij niet in gelijke rechten voor de holebi's? Schaamt hij zich voor zijn geaardheid? Misschien omdat hij en zijn vriend Vlaams Blok stemmen ? ![]() Schamen doet hij zich niet, hij noemt zichzelf luidop een "jeannet". Voor de rest trekt hij zijn plan wel in de samenleving, gelijke rechten-strijders en holebi-ambtenaren heeft hij niet nodig om iets te bereiken in zijn leven.
![]() |
#90 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#91 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik mag aannnemen dat het VB-programma ongeveer perfect is, vermits te enige kritiek van de 'democraten' steeds berust op fictie en nooit op het progrmma zelf.
De uitslag van deze poll toont aan dat voor alle partijen een meerderheid van mannen deelneemt. Zijn die partijen daarom 'vrouwonvriendelijk' ? Ik denk het niet. Ik denk eerder dat vrouwen minder met internet en met politiek bezig zijn. En dat is hun volste recht. Het is idioot om overal 50/50 na te streven omdat mannen en vrouwen nu eenmaal (godzijdank) verschillend zijn. Wel moet men aan iedereen de kans bieden om te doen wat men graag doet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]()
![]() |
#93 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Skye:
1-4. Mag ik vragen waarom je je niet wil "verwaardigen" tot een antwoord? 5. Aha, een "bekeerling" want eerder had je het over "In elk geval, die 0,02% van de vrouwen gaan heel blij zijn met deze maatregel" ;-). 6. Het "Verdrag van Genève" handelt, denk ik, over de rechten van vluchtelingen en asielzoekers en het Agalev-voorstel is dan ook een oproep om meer rekening te houden met de situatie van vrouwen en kinderen. De promotie van gelijkwaardigheid tussen mannen en vrouwen in ontwikkelingslanden kan op verschillende manieren; zie bvb http://www.11.be/campagnes/zaz/zaz.htm . |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Lone Wolf]
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Gelijkwaardigheid betekend het zelfde loon voor hetzelfde werk en bij de aanwerving de meest geschikte persoon, man of vrouw. Ook wat dat schelden betreft, als je iemand wil uitschelden dan moet je er zelf ook maar tegen kunnen, man of vrouw. |
|
![]() |
![]() |