Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 maart 2005, 21:52   #81
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door la_Principessa
Ja dat 'de splitsing' (B-H-V) er moet komen snapt (bijna) iedereen toch wel?
Moeten is veel gezegd. Ik vind dat er belangrijkere zaken zijn, waarmee men zich moet bezighouden. B-H-V is een luxeprobleem, het is een soort bezigheidstherapie voor de salonflaminganten.
Oud 13 maart 2005, 21:54   #82
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Moeten is veel gezegd. Ik vind dat er belangrijkere zaken zijn, waarmee men zich moet bezighouden. B-H-V is een luxeprobleem, het is een soort bezigheidstherapie voor de salonflaminganten.
Merkwaardig dat jullie er dan in Brussel op uittrekken (nu ja, met acht man ) om te protesteren tegen de splitsing...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2005, 21:58   #83
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Merkwaardig dat jullie er dan in Brussel op uittrekken (nu ja, met acht man ) om te protesteren tegen de splitsing...
Ik wist van niks, en weet nog altijd van niks. Waarschijnlijk was dit een spontane protestactie van de lokale B.U.B.-afdeling, of gewoonweg, enkele sympathisanten die de B.U.B.-vlag hadden aangeschaft en er moedig op uit trokken. Wij krijgen dagelijks tientallen mails met felicitaties van mensen die onze partij ontdekt hebben. Dat laatste sluit ik dus niet uit.
Oud 13 maart 2005, 22:02   #84
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik wist van niks, en weet nog altijd van niks. Waarschijnlijk was dit een spontane protestactie van de lokale B.U.B.-afdeling, of gewoonweg, enkele sympathisanten die de B.U.B.-vlag hadden aangeschaft en er moedig op uit trokken. Wij krijgen dagelijks tientallen mails met felicitaties van mensen die onze partij ontdekt hebben. Dat laatste sluit ik dus niet uit.
Nu, het is niet de eerste keer dat u niet goed weet hoe de zaken staan bij de bubbelclub. Denken we maar aan "BUB voor Azië". Dagen lang heeft u maar hetzelfde herhaald, om dan vele weken later te stellen dat alles berustte op een "communicatiestoornis" (sic).

Juist, die tientallen mails... Net zoals die duizenden leden en die immense bedragen die jullie doorstortten aan 12-12... Om dan nog te zwijgen over het daverend succes van de startdag "Jonge Belgen"...
Oud 13 maart 2005, 22:03   #85
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En mocht u het niet weten: uw doorluchtige Voorzitter (gelukkig met hoofdletter!) Hans I le Grand was aanwezig op deze "spontane protestactie"... Of is Hans I misschien een sympathisant die de partij (sic) juist ontdekt heeft...?
Oud 13 maart 2005, 22:04   #86
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En mocht u het niet weten: uw doorluchtige Voorzitter (gelukkig met hoofdletter!) Hans I le Grand was aanwezig op deze "spontane protestactie"... Of is Hans I misschien een sympathisant die de partij (sic) juist ontdekt heeft...?
Ik zei het toch: de plaatselijke B.U.B.-afdeling.
Oud 13 maart 2005, 22:05   #87
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nu, het is niet de eerste keer dat u niet goed weet hoe de zaken staan bij de bubbelclub. Denken we maar aan "BUB voor Azië". Dagen lang heeft u maar hetzelfde herhaald, om dan vele weken later te stellen dat alles berustte op een "communicatiestoornis" (sic).

Juist, die tientallen mails... Net zoals die duizenden leden en die immense bedragen die jullie doorstortten aan 12-12... Om dan nog te zwijgen over het daverend succes van de startdag "Jonge Belgen"...
Ik kan het weten, want die mails komen mij eerst toe, en worden automatisch geforward naar de voorzitter.
Oud 13 maart 2005, 22:11   #88
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik kan het weten, want die mails komen mij eerst toe, en worden automatisch geforward naar de voorzitter.
Ja, net zoals u ook wist hoe de actie "BUB voor Azië" in elkaar zat. Of wist u het dan toch?
Oud 13 maart 2005, 22:12   #89
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik zei het toch: de plaatselijke B.U.B.-afdeling.
Hans I le Grand is dus geen Nationaal Voorzitter? Of is dit alweer de zoveelste "communicatiestoornis" onder de bubbels?
Oud 13 maart 2005, 22:57   #90
patricia45
Burger

patricia45's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waha! Vijfhonderd man. Dat is ook niet om over naar huis te schrijven!!!
Idem dito het aantal aanwezigen op de vergadering van BUB-antwerpen. En daar halen jullie nochthans de meeste stemmen.
Oud 13 maart 2005, 23:51   #91
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, net zoals u ook wist hoe de actie "BUB voor Azië" in elkaar zat. Of wist u het dan toch?
Neen. Enkel de mails die via de website verstuurd worden.
Oud 13 maart 2005, 23:51   #92
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hans I le Grand is dus geen Nationaal Voorzitter? Of is dit alweer de zoveelste "communicatiestoornis" onder de bubbels?
Waarom zou hij dan niet kunnen betogen, aan de zijde van de plaatselijke BUB-afdeling?

Maar zoals ik al zei: ik weet het niet, vraag het aan Bob.

Laatst gewijzigd door Yann : 13 maart 2005 om 23:52.
Yann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2005, 16:37   #93
malinois
Gouverneur

malinois's schermafbeelding

Standaard

Hoe dan ook, de discussie die volgde op de stelling "Afgang voor Anti-Belgen!!" is duidelijk:
De manifestaties van begin maart betekenden een serieuze afgang voor zowel de voorstanders als de tegenstanders van de splitsing Brussel-Halle-Vilvoorde.
Laten we het probleem voortaan nr 1777 noemen.
malinois is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2005, 16:41   #94
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen. Enkel de mails die via de website verstuurd worden.
Merkwaardig toch dat u dan zomaar zaken aan de webstek verandert zonder dat u daartoe de opdracht krijgt van de partij...
Oud 17 maart 2005, 16:42   #95
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar zoals ik al zei: ik weet het niet, vraag het aan Bob.
Het nieuwe witte konijn uit de toverhoed van bubbel Yann: "Ik weet het niet".
Oud 17 maart 2005, 16:52   #96
lievendr
Provinciaal Gedeputeerde

lievendr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moeten is veel gezegd. Ik vind dat er belangrijkere zaken zijn, waarmee men zich moet bezighouden.
ik vind dat ook.
en zeggen dat het zo gestemd kan zijn en geen geld kost.

waarom hebben uw francofone vriendjes dat dossier eigenlijk zo opgeblazen (chantage- alarmbel etc).
Oud 17 maart 2005, 17:14   #97
Menapius
Schepen

Menapius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
1000 franskiljonse zotten en 500 zielige flaminganten betoogden vandaag te Linkebeek. We weten nu met hoeveel onze tegenstanders zijn. 1500 man in héél België.
Je kan onmogellijk het aantal aanwezigen op een betoging koppelen aan wat de gehele bevolking denkt over het onderwerp van de betoging.
Tijdens de Witte Mars betoogden er ruwweg een 500000 mensen in Brussel voor een betere justitie, politie, politiek en uit sympathie voor de slachtoffers en de nabestaanden. Betekent dit dan dat de overige 9500000 tegen waren?
Menapius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2005, 17:39   #98
malinois
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Menapius
Je kan onmogellijk het aantal aanwezigen op een betoging koppelen aan wat de gehele bevolking denkt over het onderwerp van de betoging.
Tijdens de Witte Mars betoogden er ruwweg een 500000 mensen in Brussel voor een betere justitie, politie, politiek en uit sympathie voor de slachtoffers en de nabestaanden. Betekent dit dan dat de overige 9500000 tegen waren?
Neen, maar er is toch wel een hemelsbreed verschil qua politieke betekenis tussen een manifestatie van 500.000 en een van 500 burgers. Terecht, zou ik zeggen.

Laatst gewijzigd door malinois : 17 maart 2005 om 17:39.
Oud 17 maart 2005, 18:27   #99
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Vandaag stond in de krant dat men de zaak Lizin wil koppelen aan B-H-V.

Dus ze zouden haar buitengooien als er niet gesplitst wordt? Hoe blijven ze het verzinnen, hé!
Vicky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2005, 19:00   #100
malinois
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vicky
Vandaag stond in de krant dat men de zaak Lizin wil koppelen aan B-H-V.

Dus ze zouden haar buitengooien als er niet gesplitst wordt? Hoe blijven ze het verzinnen, hé!
Wie zijn die "men" die beide dossiers willen koppelen?
Vermits Lizin niet buitengegooid is, heeft "men" dus meteen maar beslist om B-H-V dan toch (onverwijld) te splitsen?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be