![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van een officieel document? Denk je echt dat niemand ziet hoe jullie met de waarheid omspringen? Allez, slaapwel.
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Indien ze met haar eigen citaten wordt geconfronteert die haar in verlegenheid brengen, beschuldigd ze je gewoon van haar eigen quotes te vervalsen. ![]() Btw, @exodus en 2004 Gun. Kijk weer eens naar dit OVERDUIDELIJKE bewijs van debunking. Exodus, zoek die link eens uit uw post van de CNN commentator over de "no plane at the Pentagon"; (heb even gezocht tussen je posts, maar vind m' niet direct.) Anyway. Kijk eens of hij nog werkt. Hier is de mijne: http://www.prisonplanet.com/articles...205noplane.htm Probeer maar. Enkel een witte pagina krijg je. Het is nog maar van 27 februari 2005 dat dit beeld was ontdekt door Alex Jones. Nu is het 9 maart en 't is al verdwenen. Als je uit de officiele CNN files iets ontdekt dat bezwarend zou kunnen zijn voor de officiele theorie, is het onmiddelijk wordt het beeld/link onmiddelijk verwijderd. Zo gaat het nu al bijna 4 jaar aan een stuk.
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Stuur een maitje naar de webmaster van prisonplanet. [email protected] Of naar Alex Jones? [email protected]
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
Is Vuursteentje ziek? Hebben we hem in zijn eer geraakt? Deze thread heeft U voor het eerst de kans ontnomen uw geliefkoosde strategie (Hierboven reeds uitvoerig beschreven door Steve) te gebruiken. GOOD NIGHT DEAR FIRESTONE!!!
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://forum.politics.be/showthread....491#post976491 http://forum.politics.be/showthread....781#post976781 http://forum.politics.be/showthread....799#post976799 http://forum.politics.be/showthread....892#post976892 http://forum.politics.be/showthread....412#post976412 http://forum.politics.be/showthread....488#post976488 ![]()
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik bedoel, het onklaar maken van links. Ik ken zelf NIETS van een pc. software, hardware, beveiliging,hacken, etc... Ik kan een pc bedienen, daar houd het mee op. Naar Jones mailen hoef ik niet te doen. Ik bel 'm regelmatig. Nu, mijn neefje is een pc wizzard en m'n schoonbroer is programmeur (allebei naast de deur) hebben me hierover wel wat info gegeven. Teneerste hangt het blijkbaar af van de aard van het bestand.(mpg, wmv,etc..) en hoe het moet worden afgespeeld (mediaplayer..) Dus het is volgens hen wel degelijk mogelijk dat wanneer de originele "eigenaar" van een fimpje, het bestand "onklaar" maakt, (weet de juiste uitdrukking niet) je dat ook niet meer via de andere links(op andere plaatsen) kan bekijken. Nogmaals, ik ben een absolute leek op dit vlak.Maar wat ik wel weet is dit. Ik heb al gezegd dat ik al lang onderzoek doe naar 9/11 en is toch wel opvallend hoeveel links van de grote media in de VS (CNN, CBS ABC,..) zijn weggehaald of onklaar gemaakt. En telkens gaat het over beelden die evntueel oncomfortabel voor de officiele versie kunnen zijn. 't Heeft niets met tijdslimieten te maken, want andere uodere links gaan nog wel. Zoek bvb eens op de officiele site van CNN naar close up beelden van de instortingen van de Torens. Vinde je niet? Eentje, van heel ver. En ze hebben erop gestaan he. Ik schat nu, maar ik ben toch al zeker een 40-50 tal van die gevalletjes tegen gekomen. Allez, ik wil alleen maar zeggen dat het opvalt dat het net dié dingen zijn die interessant zijn voor de "conspiratisten" die verdwijnen. Nu is het dus dit filpmje weer. En geef toe, een CNN journalist die onmiddellijk na de Pantagon crash, LIVE anderhalve minuut in alle talen aan't uitleggen is dat "NO PLANE HIT THE PENTAGON", is niet meteen een opsteker voor verdedigers van de officiele theorie. Of wel?
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 9 maart 2005 om 23:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand zou democratsteve toch eens het begrip aanhalingstekens moeten uitleggen.
![]() Citaat:
Citaat:
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 9 maart 2005 om 23:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
CHEQ OUT op de LINK van Firestone wat ze met het filmpje hebben gedaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Je kan het nu via de officiele CNN wewsite bekijken en wat is er gebeurd???? Mc Intyre's beeld staat nu stil en je krijgt off screen commentaar. Op de originele video zag je hem praten. DEBUNKING!!!!!! van CNN.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 9 maart 2005 om 23:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou je PC eens moeten checken, want bij mij beweegt Jamie! ![]() Weer een indianenverhaal! ![]() Ook je paranoïa zou je eens moeten aanpakken. (Probeer het beeld links. Dat beweegt als je op de start knop drukt.) En dat je gelogen hebt over de tekst, daar zwijg je weer over, hé? ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 10 maart 2005 om 00:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
Nog eens proberen.
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tomb, je moet niet bleiten, je weet dat ik je negeer sinds de "norad" en "wel of niet neerhalen" discusie uit december vorig jaar. Roep niet te hard, want ik heb de posts daarstraks opgezocht, en ik heb ze nog niet geplaatst, enkel en alleen omdat ik je niet in verlegenhied wil brengen. Maar ze zijn opgeslagen en de 5 blunders die je maakt in één lange post heb ik in het rood gezet. Bovendien is de post een zeer mmoi voorbeeld van je vooringenomenheid, je arrogantie, en de manier van duscussiëren die je hanteert. Dus, back off!! In andere treads zal ik gerust nog in debat gaan met u. Over 9/11 niet meer. Wat het debunking van CNN betreft. Het is al lang niet de eerste keer. Dat CNN met beelden knoeit in de gouverment’s intrest, is prachtig geillustreerd op 16 mei 2002 Remember de persconferentie van 16 mei 2002. Nu ja, wie zal daar zich hiér iets van herinneren. Om kort te gaan. Het was naar aanleiding van de opschudding die was ontstaan in de media over “augustus memo” en het was meteen de EERSTE keer dat een hoge official publiek eens wat nadere uitleg over 11 september kwam geven. Anyway, in die persconferentie komt op een gegeven moment de vraag. Ms RICE: Yes? Q: Are you aware of the reports at the time that the ISI chief was in Washington on September 11th, and on September 10th $100,000 was wired from Pakistan to these groups here in this area? And why was he here? Was he meeting with you or anybody in the Administration? Ms RICE: I have not seen that report, and he was certainly not meeting with me. Ik ga niet uitleggen wie ISI Chief, Mahmoud Ahmad is. Anyway, ’s avonds in de uitzending van CNN van de persconferentie, wordt “ISI Chief “ weggelaten uit de vraag van de journalist. Je hoort gewoon even een korte “zoem”. Ik ken de benaming niet voor dit soort technische ingreep. En op hun website, waar het transcript ook opstaat lees je gewoon ----- waar de journalist “ISI chief” zegt. Latere berichten beschrijven hem dan weer als een Pakistaans official, om de belangrijkheid van de persoon in kwestie te reduceren. Dit zijn geen indianenverhalen hoor. In haar antwoord doet Rice of haar neus bloed en heeft het over een “report”. Bovendien beweert ze dat ze hem “niet heeft ontmoet”, wat toch wel zèèr moeilijk te geloven is. Pakistaans belangrijkste man, achter president Musharaff, brengt een 10 daags bezoek aan de VS, heeft ontmoetingen met Pentagon, CIA en FBI- leiders, en zou niet hebben gesproken met de National Securuty Adviser?? Tja. Als zij het zegt zullen we haar maar geloven zeker? Maar wat zegt dat dan over haar titel? Tot slot. Wat die “vrije” en “kritische” media in de VS betreft: Weet je hoeveel kranten hebben geschreven over het bezoekje aan Washington van gen. Ahmad? 1. ![]() En dan nog vragen sommigen hier, “Hoe komt het dan dat we daar niets over gehoord hebben in de mainstream media?”. Tja. En het werkt hoor. We kunnen direct de test doen. Wees eerlijk, wie van jullie was/is op de hoogte van details van het bezoek van Ahmad? Wie van jullie had ooit van hem gehoord tot daarnet?
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grappig dat er geen reactie komt over de zoveelste leugen van democratsteve.
![]() En bij mij beweegt onze Jamie nog altijd! (Niet dat het ertoe doet, trouwens. De tekst is duidelijk genoeg!)
![]() |
#95 |
Minister-President
|
![]() Jamie beweegt niet, pas na een tijdje zie je 'm praten. En waarom hebben ze ineens twee beelden nodig???
In het originele filmpje stond Jamie voor het gebouw te praten. De rest van de toegevoegde commentaar is ook grappig. Het bewijst zogezegd volgens hen dat de hele media niet was betrokken in de cover up van in het begin. Heb ik nooit beweerd. In de eerste dagen werden nog wèl penibele vragen gesteld door de media. Heb ik hier voldoende artikels van. Ik moet zeggen, mooie debunkingsite Firestone. Al net zo hilarisch als sommige conspiracysites. Anyway, we hebben Jamie niet echt nodig hoor. En z'n eerste zinnetje is al veelzeggend genoeg. Het zijn jullie die GEEN ENKEL bewijs hebbben dat Vlucht 77 in het Pentagon is gecrasht. 80 ton alluminium!! Compleet Verswunden?? Jaja, in your dreams, baby.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 10 maart 2005 om 11:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt gelogen, democratsteve, dat kan je niet ontkennen. Voor de tweede keer in één dag op deze thread!
![]() En als je Jamie niet nodig hebt, waarom citeer je hem dan?????? Altijd hetzelfde. Nep-argumenten die na kritiek worden aangepast! En verzorg toch die paranoïa, want Jamie beweegt! Verder stop ik ermee, want met macho's als jij valt niet te praten. Illwill, je hebt groot gelijk. Daarom dat we steeds vragen naar een COHERENT verhaal, wat uiteraard nooit komt! ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 10 maart 2005 om 11:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
Heb jij eigenlijk al eens de reportages van 'Painful Deceptions' gezien?
![]() |
![]() |
#99 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nogmaals, voor sommigen:
<het gaat over het feit dat sommigen beweren dat er géén passagiersvliegtuig in het Pentagon is gecrasht, alhoewel vele getuigen, en ook degenen die 2004gun citeert, duidelijk een vliegtuig hebben gezien> Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#100 | ||
|
![]() Citaat:
Ik heb ALLE geïdentificeerde (waar naam van getuige bekend was) ooggetuigenverslagen die op het net verkrijgbaar zijn in mijn analyse opgenomen, niet zomaar lukraak een aantal. Deze al eens bekeken? http://premedtutor.com/videos/pd1mdm.wmv http://premedtutor.com/videos/pd2mdm.wmv Neem er gerust de tijd voor, met een cola en grote zak chips8) Citaat:
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 10 maart 2005 om 14:09. |
||
![]() |
![]() |